Onko ketään laittamassa Wilderin tyrmäykselle? Lyöhän se kaveri ihan p*rkeleen kovaa..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Wilder painoi ekassa fury matsissa 96kg ja oli hyvinkin lähellä tyrmäystä 12 erässä. Parhaat matsit otellut 96-98kg haarukassa.Jännä miks Wilderi noin kevyenä, ettei nyt vaan ois liian köykänen, vaikka sitä selittelikin hyvin...
En näkis Wilderin voittavan muuta kuin tyrmäyksellä.Onko ketään laittamassa Wilderin tyrmäykselle? Lyöhän se kaveri ihan p*rkeleen kovaa..
Aika erikoinen ajatus ettei voisi Wilder voittaa pisteillä kun veti Furya vastaankin tasurin.En näkis Wilderin voittavan muuta kuin tyrmäyksellä.
Toki kotikehä Wilderille, että kysymys on voiko Robbe voittaa muuta kuin tyrmäyksellä.
Ortizia vastaan Wilder oli minun mielestä tappiolla pisteissä mut jostain se kaivoi sen tyrmäksen.
Itse nään että paras robben mahdollisuus on tyrmätä erissä 1-5.En näkis Wilderin voittavan muuta kuin tyrmäyksellä.
Toki kotikehä Wilderille, että kysymys on voiko Robbe voittaa muuta kuin tyrmäyksellä.
Ortizia vastaan Wilder oli minun mielestä tappiolla pisteissä mut jostain se kaivoi sen tyrmäksen.
Ehkä olisi mahdollisuus mutta en usko että robbe kestää Wilderin kanssa 36 minuuttia.Aika erikoinen ajatus ettei voisi Wilder voittaa pisteillä kun veti Furya vastaankin tasurin.
Toisaalta ei otellut huonosti 10kg painavampana Fury kolmosessakaan. Kuitenkin Wilderin voitot perustuu siihen nopeaan tyrmäysiskuun, että varmasti kevyempänä mies ei ainakaan hidastu.Wilder painoi ekassa fury matsissa 96kg ja oli hyvinkin lähellä tyrmäystä 12 erässä. Parhaat matsit otellut 96-98kg haarukassa.
Sehän tossa Wilderissa on, että se on tyyliä laaki ja vainaa sen isku. Yks pieni herpaantuminen riittää.Itse nään että paras robben mahdollisuus on tyrmätä erissä 1-5.
Mitä pidemmälle mennään niin todennäköisesti Wilder saa sen kunnon osumansa perille ja useimmiten robben liike hidastuu ottelun edetessä huomattavasti jolloin hänestä tulee helpompi kohde liikkuvalle wilderille.
Robbe ei tule kanveesista nousemaan jos niin käy.
Toivon paria hyvää osumaa robbelta 1 erään ja rohkeutta kylvellä jabia/comboja. Näin sais Wilderin terävyyden pois ja sitten 2-5 erissä KO.
Itse odotan juurikin mielenkiinnolla että miten robbe onnistuu saamaan paikkoja hyvin liikkuvaa Wilderin vastaan. Oletettavasti robbe pyrkii ottamaan heti Keski kentän hallinnan ja olemaan se hallitsevampi osapuoli. Wilder ehkä pyrkii tulemaan/poistumaan robben painostuksen alta ja löytämään sen paikan lopetuslyönnille.Toisaalta ei otellut huonosti 10kg painavampana Fury kolmosessakaan. Kuitenkin Wilderin voitot perustuu siihen nopeaan tyrmäysiskuun, että varmasti kevyempänä mies ei ainakaan hidastu.
No joo, ajatus oli siinä, että jos Helenius joutuu lattiaan, sieltä ei nousta. Furyä vastaan Wilder sai tasurin kolmen lattiaan lyönnin takia.Aika erikoinen ajatus ettei voisi Wilder voittaa pisteillä kun veti Furya vastaankin tasurin.
Ei ainakaan tällaisia kertoimia kannata pelata. 50e panoksella "voitat" 62.5e. Panoksen pitäisi olla hirveä että saa jotain. Mieluummin hakisin ylikertoimia.Näyttäisi että Unibet antaa jopa Veikkausta paremman kertoimen Wilderin tyrmäysvoitolle. Unibetillä 1.25 ja Veikkauksella 1.22
Tämä. Kumpikin omassa normi painossaan. Ihan turhaa spekuloida koko paino asialla.Wilder painoi tasan saman verran Luis Ortiz -matsissa 2018 ja tuloksena oli tyrmäysvoitto.
Robbella on mahdollisuus voittaa matsi, mutta jos niin käy, niin se johtuu hänen taidoistaan ja mahdollisesti Wilderin henkisestä tilasta. Painojen vertailu on ihan lillukanvarsia.