Robert Helenius

Veikkaa voittaja

• Helenius

Votes: 35 44,9%
  • Joshua

Votes: 43 55,1%

• Total voters
    78
Kyllä, samaa mieltä muiden kanssa, eli Robben saumat on siinä kovassa osumassa. Puolalainen painaa eteenpäin kokoajan ja iskee paljon. Nyt kun Robbe saisi laitettua kovasti hanttiin ja matsattua miehekkään matsin niin tuloksesta huolimatta lisää jenkkimatseja voisi vielä tulla ja sukanvarteen jäisi urasta enemmän taaloja.
Onhan tämä iso juttu taas kerran Heleniuksen toimesta suomalaisessa ammattinyrkkeilyssä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Veikkaus antaa Kownackin voitolle kertoimen 1.05. Voi olla että Robbe joutuu aikamoiseen mankeliin ensimmäisistä sekunneista alkaen, ei se voi ottaa noita iskuja vastaan. KO 1

Katselin nyt vähän tarkemmin Kownachin aiempia matseja. Hmm, Robbehan voi voittaa tuon jos nyrkkeilee kaukaa suorilla. Ei vaan saa tehdä virhettäkään vaan malttaa nakuttaa kaukaa jabia ihan Klitschkona!

Siinähän oltiin kuin parhaat kaverukset konsanaan. Halauksetkin loppuun. Kovanakista ei kyllä välittynyt sitten minkäänlainen jännitys. Rento kaveri. Taitaa olla itseluottamus kunnossa, ja miksi ei olisi. Robert on saanut läskiä pois, näytti jopa laihalta. Mutta kyllä tämä matsi on kovanakin heiniä, Roope tyrmätään kuudennessa erässä.

Oho onpas Robbesta tullut laiha poika!
Paakko laittaa Robben tyrmäykselle pari taalaa muodon vuoksi...
Matsin näkee vain PPV tyylillä?

Viimeksi muokattu:
Veikkaus antaa Kownackin voitolle kertoimen 1.05. Voi olla että Robbe joutuu aikamoiseen mankeliin ensimmäisistä sekunneista alkaen, ei se voi ottaa noita iskuja vastaan. KO 1
Ei veikkauksen kertoimia ihan noin pidä tulkita. Ne kertovat ainoastaan ottelun suosikin. Harvemmin raskaassa sarjassa lähdetään ryskämään heti täysiä. Liian iso riski tulla itse tyrmätyksi. 1 erän KO ei ole kovin todennäköinen. Enempi eka erät ovat tunnustelua. Itse pelasin Robbea, koska raskassa sarjassa on aina mahis voittaa yhdellä pommilla. Kerroin siihen nähden ylikerroin.

Ei veikkauksen kertoimia ihan noin pidä tulkita. Ne kertovat ainoastaan ottelun suosikin. Harvemmin raskaassa sarjassa lähdetään ryskämään heti täysiä. Liian iso riski tulla itse tyrmätyksi. 1 erän KO ei ole kovin todennäköinen. Enempi eka erät ovat tunnustelua. Itse pelasin Robbea, koska raskassa sarjassa on aina mahis voittaa yhdellä pommilla. Kerroin siihen nähden ylikerroin.

Itse en kyllä näe miten Robbe tätä voittaisi ja vaikea nähdä Robben voittavan edes yhtä kertaa kymmenestä ottelusta. Tuntuu samalta kuin jos minut laitettaisiin nyrkkeilemään Robbea vastaan ja annettaisiin 2 miljoonan kerroin. Ainahan se Robbe voi loukkaantua minua lyödessä ja kompastua jalkoihinsa ja olen varma että voittaisin yhden ottelun 2 miljoonasta, jollain Robbe saa sydänkohtauksen tyylillä. Mutta kyllä se tuntuu enemmän siltä että rahat menee hukkaan.
Voin olla väärässä mutta tällaisiin "ylikertoimiin" en kyllä itse koske tikullakaan.

Mielestäni tuossa on Pekka Mäellä hyviä ajatuksia myös tästä Helenius vs Kownacki matsista. Hyvin tuo esille sen tosiasian että Robertilla on se potentiaali tyrmätä, ja ylipäätään taitoa ja osaamista otella hyvin, jos on terveenä ja kunnossa. Hän tuo myös sitä esiin, että tärkeää olisi vähintäänkin ns hyvä tappio, eli että kenties voittaisi jonkun erän ja ajoittain painostaisi ja haastaisi Kownackkia ja tulisi siten esille Robertin kyky otella hyvällä tasolla.

View: https://youtu.be/OhbGknQOOKM

Ihanko tosissaan pidät Kownackin ja Robben taso eroa samanlaisena kuin sinun ja Robben? :ROFLMAO:

No juuri sitähän minä tässä hain, se että annan omalle voitolleni 2 miljoonan kertoimet ja oman voiton mahdollisuudet ovat Robben sydänkohtauksessa tai liukastumisessa tarkoittivat juuri sitä. Robben voiton mahdollisuudet ovat jotain samaa luokkaa omasta mielestä kuin GSP VS Serra 1 ottelulla.
Itse en vain laittaisi tähän matsiin rahaa vaikka kertoimet tuntuisivatkin kuinka houkuttelevilta, toivottavasti olen väärässä ja Robbe pistää kaverin unille.

No juuri sitähän minä tässä hain, se että annan omalle voitolleni 2 miljoonan kertoimet ja oman voiton mahdollisuudet ovat Robben sydänkohtauksessa tai liukastumisessa tarkoittivat juuri sitä. Robben voiton mahdollisuudet ovat jotain samaa luokkaa omasta mielestä kuin GSP VS Serra 1 ottelulla.
Itse en vain laittaisi tähän matsiin rahaa vaikka kertoimet tuntuisivatkin kuinka houkuttelevilta, toivottavasti olen väärässä ja Robbe pistää kaverin unille.
Robbe voittaa pistein niukasti, on hänen isoin voiton mahis. Kun pysyy just omien suorien etäisyyden päässä

Itse en kyllä näe miten Robbe tätä voittaisi ja vaikea nähdä Robben voittavan edes yhtä kertaa kymmenestä ottelusta. Tuntuu samalta kuin jos minut laitettaisiin nyrkkeilemään Robbea vastaan ja annettaisiin 2 miljoonan kerroin. Ainahan se Robbe voi loukkaantua minua lyödessä ja kompastua jalkoihinsa ja olen varma että voittaisin yhden ottelun 2 miljoonasta, jollain Robbe saa sydänkohtauksen tyylillä. Mutta kyllä se tuntuu enemmän siltä että rahat menee hukkaan.
Voin olla väärässä mutta tällaisiin "ylikertoimiin" en kyllä itse koske tikullakaan.
Tasoerosta olet väärässä. Ihan täysverisiä ammattilaisia molemmat. Ei Kownacki voi lähteä otteluun takki auki kikkailemaan. Kuvailemasi tasoero tulee kyseeseen esim otteluissa Robbe vs Osorio, Halme vs Kurikan Murikka, Mc gregor vs Mayweather jne. Noissa otteluissa parempi pystyi pelleilemään ilman pienintäkään tappion mahdollisuutta. Raskaassa sarjassa yksi lyönti voi ratkaista ja Robbella on iskuvoimaa tyrmäämään kenet tahansa. Ammatti nyrkkeilijä vs bussikuski recordin kaunistus ottelut ovat ihan eri asia kuin kahden ammattilaisen matsi.

Tuskin Andy Ruizkaan voittaisi kovin montaa matsia kymmenestä Anthony Joshuan kanssa. Mutta voitti kuitenkin sen ensimmäisen.
Näimpä. Kyse yhdestä matsista. Ei kymmenen ottelun sarjasta. Ruiz on huippu ammattilainen ja vaarallinen kenelle tahansa kuka tulee matsiin huonosti valmistautuneena tai ylimielisenä. Joshua sen todisti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom