Road to GP 2007 - 19 viikkoa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Näin jälkeenpäin kun kuvat on listattuna noin niin huomaa, että kyllä niitä todellakin on paljon. Hyvä idea tämä thread. Vähän niinkuin isoveli valvoo viikottain toisen elämää. :D

Nyt huomaa jo tosi selkeän eron kunnossa! Mahtava edistys!:thumbs: Vaan onpas miehellä naama rutussa, huomaa miten jumalaton väsymys päällä.:( On se tuo kehonrakennus fakiirien hommaa, kovasti toivon jaksamista sullekin loppuun asti!

huh huh! En kylläkään odottanut näin kovaa pakettia tupsahtavan tuon rasvan alta! Tuo tuplat takaa on kyllä ihan omaa luokkaansa! Imuri ja harava kuvat toimivat aina! Ne eivät petä koskaan! Tuli jostain kumman syystä Sini moppi mainos mieleen noista imuri kuvista :D Ottavat varmaan kohta yhteyttä teihin ja tekevät mainoksen uusiksi :hyper:

Mikahan ei lepäile- ei talvella eikä kesällä- ja sen huomaa!!!!

Ihan pirusti on kunto nytkähtänyt eteenpäin viimesestä! Tsemiätsemiätsemiä :thumbs: :haart: :)

Kovassa kunnossa on Nyyssölä. Mielenkiintoisen huomion tein tässä, että vaikka lihakset ovat kroppaan nähden älyttömän kokoiset niin nyt rasvojen ollessa alhaalla, huomaa tuon "siron" luustorakenteen.

Kuvat antavat yleensä illuusion isosta miehestä mutta nyt kun näkee kuvia missä ollaan normaalissa kotiympäristössä rasvat alhaalla, eikä ole millään studiokikkailulla korostettu tuota kokoa, niin tajuaa että lyhyt ja luustoltaan sirorakenteinen kaveri on kyseessä. "Pieni"-sanaa en uskalla käyttää, koska se vaikuttaisi tuon työmäärän väheksymiseltä.

Ja nyt ettei jää epäselväksi, niin hehkutan vielä että helvetin kova kunto ja helvetisti on tehty töitä. Nostan fiktiivistä hattua ja kumarran syvään. Tuo "sirous" on vain sellainen asia, mikä itseä piinaa omassa kropassa, ja siksi se pistää silmään. Siinä mielessä jännä, että joku omaa kokoluokkaani(pituudeltaan, ei siis painoltaan.) oleva voi olla noin näyttävä.

Tsemppiä kisoihin.:rock: :worship:

Nyt alkaa oleen kunto jo jotaki niin komeaa, että vetää sanattomaksi. Zemiä loppu suoralle.

Olisi hauska saada myös jälkiseuranta tähän projektiin. Esim. viikko 26, kun aloituksesta on kulunut puoli vuotta ja päätavoite on jo takana. Mitä kuuluu ja miltä tuntuu.

Kovassa kunnossa on Nyyssölä. Mielenkiintoisen huomion tein tässä, että vaikka lihakset ovat kroppaan nähden älyttömän kokoiset niin nyt rasvojen ollessa alhaalla, huomaa tuon "siron" luustorakenteen.

Kuvat antavat yleensä illuusion isosta miehestä mutta nyt kun näkee kuvia missä ollaan normaalissa kotiympäristössä rasvat alhaalla, eikä ole millään studiokikkailulla korostettu tuota kokoa, niin tajuaa että lyhyt ja luustoltaan sirorakenteinen kaveri on kyseessä. "Pieni"-sanaa en uskalla käyttää, koska se vaikuttaisi tuon työmäärän väheksymiseltä.

Ja nyt ettei jää epäselväksi, niin hehkutan vielä että helvetin kova kunto ja helvetisti on tehty töitä. Nostan fiktiivistä hattua ja kumarran syvään. Tuo "sirous" on vain sellainen asia, mikä itseä piinaa omassa kropassa, ja siksi se pistää silmään. Siinä mielessä jännä, että joku omaa kokoluokkaani(pituudeltaan, ei siis painoltaan.) oleva voi olla noin näyttävä.

Tsemppiä kisoihin.:rock: :worship:

Ihan hyvä huomio. Olen oikeasti aina ollutkin suht "siro" rakenteeltani/luustoltani ja sinänsä saanut siis tehdä ihan mielettömän kauan duunia luodakseni lihaksistoa tähän pisteeseen.

Uskoisin että aivan sairaan paljon enemmän vielä olen saanut tehdä töitä kuin moni muu. Ihmiset puhuvat minun lahjakkuudesta tähän lajiin, mutta en oikein ihan itse edes tiedä mikä minussa muka on sitä "lahjakkuutta"? Liha ei tarttunut nuorena yhtään sen paremmin kuin naapurin pojalla, jos olisi treenannut joka arkipäivä niinkuin minä tein.

Kauan ja hartaasti yrittäen kompensoida pienuuteni treenasin salilla, joten lahjakkuuteni omasta mielestäni on vain kärsivällisyyttä ja tahdonvoimaa, ehkä elämäntapaa?

Viisaammat voisi valaista tuota "lahjakkuus" puolta minulle jos joku haluaa?

Viisaammat voisi valaista tuota "lahjakkuus" puolta minulle jos joku haluaa?
En nyt ota lainkaan kantaa siihen, oletko nimenomaan sinä lahjakas, lahjaton, tai jotakin siltä väliltä. Toki esimerkiksi lihasmallisi on varsin pyöreä ja esteettinen, tämän näkee puolisokeakin. Mutta nuo mainitsemasi pointit lyhyydestä ja rakenteellisesta siroudesta eivät itse asiassa ole kehonrakennuksessa huonoja asioita - päinvastoin.

Yleisesti ottaen kehonrakentajalle on lyhyydestä hyötyä, sillä pidempi kilpailija joutuu kasvattamaan kymmeniä kiloja enemmän lihasta kuin lyhyempi näyttääkseen suhteessa yhtä massiiviselta.
Toinen asia on tuo rakenteen sirous, eli kehonrakennuksessa on parempi omistaa siro rakenne, sillä esim. ohuet nivelet saavat lihakset näyttämään suhteessa vieläkin massiivisemmilta. Sen sijaan esimerkiksi paksurakenteinen tyyppi ei ole samalla lihasmassalla yhtä näyttävä kuin kapeanivelinen kaveri, koska kontrasti lihaksen koon ja nivelten paksuuden välillä on pienempi.

Toinen asia on tuo rakenteen sirous, eli kehonrakennuksessa on parempi omistaa siro rakenne, sillä esim. ohuet nivelet saavat lihakset näyttämään suhteessa vieläkin massiivisemmilta.
Flex Wheeler tästä ehkä parhaana esimerkkinä. Kisapaino useasti alle 110kg ja isoa ukkoa kaatui..

Flex ei tainnut painaa kuin 100-105 kiloa, mittaa siinä 175 senttiä.
Jep, Flexin kisapaino oli useimmiten lähempänä 100 kuin 110 kiloa. Uransa viimeisinä vuosina toki painoi jopa yli 110 kg kisoissa, mutta melko pehmeänä huippukuntoonsa verrattuna.

Viikko 17

Toim huom! Galleriassa uusia kuvia

"Viimeisiä viikkoja viedään. Tänään oli kuvauksia pitkän päivän päätteeksi Miken kanssa. Aamu on alkanut minulla jo viiden aikoihin lenkillä, sitten töihin, sieltä salille, aerobinen treenien jälkeen ja lopulta kuvaamaan studiolle ja hietsun hautuumaalle. "

IMG_2783.jpg

"Studiosessiosta sen verran, että vihdoinkin sain Miken ottamaan nuo miekat mukaan, joita olen aina himoinnut. Samuraimiekoissa on jotain mystistä ja esteettistä, joka on omiaan kontrastina paljaalle iholle. Teräs ja liha. Tyylikästä jo pelkkänä ajatuksena."

IMG_2781.jpg

"Muutenkin mukavaa vaihtelua tuo kuvattavana olo tietysti tuo vaikka on jo ihan rättiväsynyt tästä kaikesta. Keho alkaa olla ihan loppu niin henkisesti kuin fyysisestikin. Onhan tässä dieettiä vedettykin niin mielettömän kauan.
Tietynlaista tyytyväisyyttä kunto toki antaa, kun näkee jokaisen lihaksen peilistä melkein ilman jännittämistä."

IMG_2787.jpg

"Väsymys näkyy kasvoilta. Moni onkin varmasti ihmetellyt, että mikähän sairaus tuollakin on, kun naama on laihtunut niin kamalasti. Kehonrakennus tässä vain vaivaa ei mitään ihmeellisempää."

IMG_2789.jpg

"Annetaan kuvien puhua ja lopetetaan tämän viikon tilittäminen tähän."

IMG_2770.jpg

-MN

Back
Ylös Bottom