Road to GP 2007 - 19 viikkoa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Pirun hyvin oot mika kiristyny! Sinusta on hyvä ottaa motivaatiota omaan dieettiin. Paketti näyttää jo nyt hyvältä ja 6 viikon päästä vieläkin paremmalta!

Tsemiä jatkoon!

Tuplat edestä näyttää kyllä pirun hyvältä :)

Tää on kyllä ollut mun kevään yksi valopilkku. Tosin tämän viikkoinen oli pettymys. Hienoja kuvia tosin ja kunto on mennyt eteenpäin.

tämän viikkoinen oli pettymys.
Sinänsä on mielenkiintoista, että Mike ja Newsmaister tekevät tätä hommaa tosiaan täysin vapaaehtoisesti, eikä melkeinpä kenestäkään muusta kisaajasta ole yhtä säännöllistä ja laadukasta matskua tarjolla missään. Toki jotkut "saagan" osat ovat vaikuttavampia kuin toiset, mutta itse en ainakaan missään vaiheessa sanoisi pettyneeni täysin ilmaisena lisänä minulle tarjottuun materiaaliin, kuten tähän Road to GP -sarjaan.

Ihme marinaa, jos vähän jää turinoinnit vähemmälle. Kumminkin tarjolla on huippuluokan kehoilukuvia ilmaiseksi.

Pitäkää vaan Mikat tää rojekti mahd. kevyenä ja hauskanpitona. Joskus pistätte enemmän tarinaa, vähemmän ja rennompia kuvia ja joskus taas tommosia särmempiä kehokuvia ja vähemmän jatustelua. Hyvää settiä ja vaihtelu virkistää vaan.

Ne kotoisat sohvallalötkimiskuvat olivat ihQja. :haart:

Toki jotkut "saagan" osat ovat vaikuttavampia kuin toiset, mutta itse en ainakaan missään vaiheessa sanoisi pettyneeni täysin ilmaisena lisänä minulle tarjottuun materiaaliin, kuten tähän Road to GP -sarjaan.

Välillä otettava rauhallisesti, jokainen viikko on oleellinen osa kohti kisapäivää.

Viikko 14

"Nyt sitten alkoi revitys. Tähän asti ollaan päästy korkeammilla kaloreilla kuin koskaan aiemmin. 14 viikkoa tehty työtä reilusti yli kolmen tuhannen kaloreilla, mutta nyt sitten repesi".

1.jpg

4.jpg

"Menimme Miken kanssa käymään Akin kotona, jossa oli tarkoitus katsastaa kuntoa ja viilata ruokavaliota. Sitä sitten viilattiinkin toden teolla. Nyt mennään viiden päivän sykleillä niin, että neljä niistä on 2000 kalorin proteiinipainotteisia ja yksi 2400 kalorin hiilaripainotteinen päivä".

2.jpg

3.jpg

"Kun on tottunut syömään 3200 kaloria keskimäärin päivässä kokien silti nälkää, voi siis vain kuvitella kuinka tyhjä olo on näillä madalletuilla kaloreilla. Nälän tunne ei kuitenkaan ole äärimmäisen paha, kun korkeat proteiinit pitävät sen loitolla, mutta se tyhjä olo päässä ja kehossa ilman hiilihydraattia on kuvottava. Saan siis syödä riisiä jopa 100 grammaa näinä matalina päivinä!"

7.jpg

"Mutta kuten sanontakin menee: “when the going gets tough, the tough get going” eli kun meno menee kovaksi, kovat panee menoksi. Nyt sitten vain asennetta tähän dieettiin ja pannaan menoksi. Kyllähän ne miehet siellä talvisodassakin jaksoivat… Noh, nyt ei olla sodassa ja miehet on paljon pehmeämpiä tänä päivänä."

5.jpg

6.jpg

"Aamulla, kun kuljin neljän maissa räntäsohjossa tavanomaista lenkkiäni ja onnistuin ensimmäisillä askeleillani upottamaan jalkani jääkylmään lammikkoon, ajattelin, että on se perkele kun ei edes säät suosi yksinäistä kulkijaa. Kenkä veti vettä kuin pesusieni ja sai varpaisiin taas kerran kirvelevät rakkulat aikaiseksi. En ole mikään sissi, myönnän sen. Inisen heti, kun kenkä kastuu ja ketutus sen kuin kasvaa. Lenkillä sitten satuin vielä kuulemaan Lamb of God:in kappaleen Omerta. Siinä alussa on kunnian sääntö, joka juontaa kai Italiaan ja mafiaan. Se menee siis näin: Whoever appeals to the law against his fellow man is either a fool or a coward. Whoever cannot take care of himself without that law is both. For a wounded man shall say to his assailant, " If I Die, you are forgiven, if I live, I WILL KILL YOU." Such is the Rule of Honor.
Siitä sain kukaties potkua lenkille ja läiskin menemään tunnin aerobiset tossut märkinä. Such is the rule of märät lenkkarit!"

-MN

Back
Ylös Bottom