Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuosta ei oikeestaan oo muuta iloa kuin ehkä mielenrauhaa, sillä ei se aine ehdi poistua kehosta ryyppäämisen ajaksi. Mulle lääkäri sanoi, että liiallista alkoholin käyttöä tulee välttää ja ohjeis oli just toi että alkoholisteille ei välttämättä sovi. Vielä on kuukausi kuuria jäljellä ja maksa-arvot ei oo missään vaiheessa muuttunut huonompaan suuntaan, vaikka oon jonkin verran alkoholia käyttänytkin kuurin aikana. Toki kannattaa omaa harkintaa käyttää.Ite jos join kuurin aikana niin pidin taukoa dokaus- ja krapulapäivinä. Ei mitään ihmeempiä tullut.
Mä ajattelin sen niin että ei tule enempää maksaa kuormitettua kun varmaan sillä on tekemistä sen brenkun poistamisenkin kanssa.
Siis tämä lääkkeiden syömisen lopetus ryyppypäivänä sekä kankkuspäivänä.
Mutta eikös sen kuurin olis voinu aloittaa kaks päivää myöhemminkin jos tietää että vetää vappuna megalomaaniset perseet?
On se, ihan alkaa jo kädet tärisemään ;)Ei se varmaan nyt niin vaikeata ole olla juomatta jos lääkekuuri päällä?
EI pidä.Voiko Roaccutania ja kreatiinia käyttää samaan aikaan, vai pitääkö krean käyttö lopettaa kuurin ajaksi?
Laita reportia, ei modet oo varmaan ehtinyt bongata vielä .. ;-))Ja kuten mainittua, ei Roa-kuurin takia tarvitse nykyään alkoholin käyttöä suuremmin rajoittaa. Tarviiko tälle muuten olla oma ketju, kun samasta asiasta on tuossa akne-ketjussa asiaa?
On se, ihan alkaa jo kädet tärisemään ;)
Ja kuten mainittua, ei Roa-kuurin takia tarvitse nykyään alkoholin käyttöä suuremmin rajoittaa. Tarviiko tälle muuten olla oma ketju, kun samasta asiasta on tuossa akne-ketjussa asiaa?