Roaccutan ja alkoholi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RJDIO
  • Aloitettu Aloitettu
vappu ja juhlimisen aika, mutta roacutan kuuri menossa, mikä eteen? onko kellään tietoa että saako juoda alkoholia kuurin aikana?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tänään alotin vasta kuuria syömään mutta kait se huomenna vetäminen on. Mulla on jotain Roucuttanin halvempaa vastinetta ja sen pakkausselosteessa ei mitään erityistä mainintaa asiasta ollut muutakun että jos oot alkoholisti niin passaa käydä tiuhaan jossain maksatesteissä sun muissa.

Käsittääkseni ei tuo niin pilkuntarkkaa ole, parempi varmasti tietty olis jos vetäis tipattomalla linjalla, mut kun tää nuori mieli on niin heikko.

Ei se ole juurikaan ehtinyt vaikuttaa sun elimistöön parissa päivässä.
Ja niin, vaikuttava aine on sama myös rinnakkaislääkkeessä, että sikäli sivaritkin on samat.

Ite jos join kuurin aikana niin pidin taukoa dokaus- ja krapulapäivinä. Ei mitään ihmeempiä tullut.
Tuosta ei oikeestaan oo muuta iloa kuin ehkä mielenrauhaa, sillä ei se aine ehdi poistua kehosta ryyppäämisen ajaksi. Mulle lääkäri sanoi, että liiallista alkoholin käyttöä tulee välttää ja ohjeis oli just toi että alkoholisteille ei välttämättä sovi. Vielä on kuukausi kuuria jäljellä ja maksa-arvot ei oo missään vaiheessa muuttunut huonompaan suuntaan, vaikka oon jonkin verran alkoholia käyttänytkin kuurin aikana. Toki kannattaa omaa harkintaa käyttää.

Mä ajattelin sen niin että ei tule enempää maksaa kuormitettua kun varmaan sillä on tekemistä sen brenkun poistamisenkin kanssa.
Siis tämä lääkkeiden syömisen lopetus ryyppypäivänä sekä kankkuspäivänä.
Mutta eikös sen kuurin olis voinu aloittaa kaks päivää myöhemminkin jos tietää että vetää vappuna megalomaaniset perseet?

Mä ajattelin sen niin että ei tule enempää maksaa kuormitettua kun varmaan sillä on tekemistä sen brenkun poistamisenkin kanssa.
Siis tämä lääkkeiden syömisen lopetus ryyppypäivänä sekä kankkuspäivänä.
Mutta eikös sen kuurin olis voinu aloittaa kaks päivää myöhemminkin jos tietää että vetää vappuna megalomaaniset perseet?

kyse meikäläisen kohdalla harvoin on megalomaanisista, mutta jos tuollaisen mäyriksen tissuttelisin tänään niin se olis passeli.

ja niin olishan sitä aina voinut hieman pidemmälle ajatella, mutta tyhmä mikä tyhmä.

Ite joskus vosia sitte söin ko. lääkettä ja juopottelin vähän turhanki paljo sillon, mutta ei mulla maksa tai mikkään muukaan paikka ollu moksiskaan. Toki suositeltavampaahan se ois ollu olla ilman alkoholia ja siihen aikaan ainaki pakkausselosteessa oli ettei sais juoda ja tais siitä lääkäriki mainita. Eli omalla kohallani ko. kuurista on aikaa n. 8v.

eipä juomisesta kuollu, en huomannu mitään erikoista kondiksessa vaikka lopulta ne niihin "megalomaanisiin" känneihin kaatukin. 15% oli korkein alkoholipitoisuus juomassa koko illan aikana.

Ite otin kohtuullisesti muutaman kerran, kuurin jälkeen oli vähän maksa-arvot koholla, mutta eipä kovin kummoisesti.

Ei se varmaan nyt niin vaikeata ole olla juomatta jos lääkekuuri päällä? :)
On se, ihan alkaa jo kädet tärisemään ;)

Ja kuten mainittua, ei Roa-kuurin takia tarvitse nykyään alkoholin käyttöä suuremmin rajoittaa. Tarviiko tälle muuten olla oma ketju, kun samasta asiasta on tuossa akne-ketjussa asiaa?

Voiko Roaccutania ja kreatiinia käyttää samaan aikaan, vai pitääkö krean käyttö lopettaa kuurin ajaksi?
EI pidä.
Ja kuten mainittua, ei Roa-kuurin takia tarvitse nykyään alkoholin käyttöä suuremmin rajoittaa. Tarviiko tälle muuten olla oma ketju, kun samasta asiasta on tuossa akne-ketjussa asiaa?
Laita reportia, ei modet oo varmaan ehtinyt bongata vielä .. ;-))

On se, ihan alkaa jo kädet tärisemään ;)

Onko sulla tarkempia tietoja siitä? joku järkevä tutkimus?

Sain roa-reseptin eilen. ja lääkäri sanoi että kohtuullinen alkoholin käyttö on okei ("ei kokonainen mäyräkoira kerrallaan" vaan, enintään 3 olutta/ilta)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom