Rizin

Vikassa matsissa oli aika hyvä pysäytys Big Johnilta. Ei jääny ihmettelemään vaan ampas heti väliin. Tietty sen näki kauas että tollanen nippi vastapalloon tekee höpöä mut siinä tilanteen keskellä vois helposti tulla pien jäätyminen/herpaantuminen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pride>UFC. Onhan toi nyt ihan fakta, yhen sankarin sekoiluista huolimatta. Jos jotaa, ni poijjaat Japanias osaa nää show-hommelit. No, TURUS, ny kaikk o kuitenni paree. Jopa Showt.

Pride>UFC. Onhan toi nyt ihan fakta, yhen sankarin sekoiluista huolimatta. Jos jotaa, ni poijjaat Japanias osaa nää show-hommelit. No, TURUS, ny kaikk o kuitenni paree. Jopa Showt.
En tiedä onko mikä trollia ja mikä ei, mutta toiset tykkää viihteestä ja toiset urheilusta.

Niin, ja ei, ne eivät sulje toisiaan pois vaan nyt puhutaan ääripäistä.

En tiedä onko mikä trollia ja mikä ei, mutta toiset tykkää viihteestä ja toiset urheilusta.

Niin, ja ei, ne eivät sulje toisiaan pois vaan nyt puhutaan ääripäistä.

Joo kyllä vertailut pitäisi tehdä Pride/WWE/Rizin välillä.

Eihän sitä enää ees pidetä, kun katsoo noita GOATti väittelyitä niin siellä pyörii ihan eri nimet. Lähinnä tollaista myötähäpeä naureskelua se saa osakseen.

Aika pettynyt itse olin heti alkuun, kun ilmoitettiin Fedorin vastustaja, sekä lopputulos oli juuri sitä mitä varmaan lähes kaikki odotti.
Itse Feikka fanina en anna arvoa tälle voitolle yhtään, mutta jos joku tarjoaa mulle 2,5 miljoonaa, niin kyllä iha saletisti jonku kannu-japin pieksen rahan takia ja jengi hurraa.

Menohan on kuin "vanhoina hyvinä aikoina" kun Fedor oli kingi. Japi dissaa ja porukka katsoo japsi eventtejä. Heh.

Olihan tuo Singh nyt ihan iltapala Fedorille. Jos jatkaa niin toivottavasti hieman enemmän tosissaan. Toki mitään todistettavaa ei Fedorilla ainakaan minulle ole.

Hitto että tuli Prideä ikävä. :/ Kehä, hiljainen yleisö jolloin kuulee kaikki ottelun äänet, niin eri meno verrattuna amerikan eventteihin! Enkä tarkoita että jenkkieventit olisi huonompia, kontrasti vaan on iso ja kaipaan aikoja kun sai parhaat puolet molemmista ja molemmissa otteli painoluokkiensa huippuja.

Toivottavasti Jaappanin MMA nousisi taas kulta-aikojen tasolle. Sit Diazit sinne ottelemaan!

Kyllähän tällä hetkellä UFC on mma:n olympialaiset ja Rizin on kuin Rooman Colosseum jossa otellaan enemmän viihdykkeen takia ja yleisö hurraa. Toki on selvää että uusi organisaatio ei voikkaan heti haalia tasollisesti parhaita ottelemaan, koska parhaat ottelijat on kilpailevien organisaatioiden puutteen vuoksi ufc:ssa. Veikkaan että puntit tasaantuu 5v aikana aika mukavasti, edellyttäen että Rizin saa TV hommat skulaamaan ja rahan liikkeelle.

Huomattavasti kevyemmät dopin/kipulääke/huume seulat on myös Rizinin etu ottelijoita haaliessa jos ajatellaan vaikka Diazien pilvi episodia ja TRT äijiä.

Kyllä tästä Rizinistä vielä hyvä tulee :rock:. Itse ainakin tykkään ihan kybällä mm. siitä että ei aina ole painoluokat niin justiinsa ja välillä katsotaan myös että voitaako karhu vai leijona.

Ei kaikkien tarvitse tykätä, ei kaikkien tarvitse katsoa, mutta silloin minusta riittää että kerran käy sanomassa että "ei jatkoon" ja sitten lopettaa tässä ketjussa itkemisen ja keskittyy niihin ketjuihin ja ottelijoihin joista tykkää. Puhetta ja Negatiivista itkua tässä maailmassa on muutenkin liikaa, opetellaan nyt uuden vuoden kunniaksi ottamaan toiset huomioon ja otetaan positiivista asenneta kehiin sekä lopetetaan itkeminen:heart:.

Aika kultaa muistot. Itsekkin välillä muistelen kuinka se pride oli parempi kuin UFC ja oli miesten säännöt jne. Sitten katsastaa youtubesta vanhoja matseja niin huomaa missä todellisuudessa mennään, on se UFC aivan eri eläin. Japsieventtejä muistelee lämmöllä kun sitä kautta lajiin tutustui ja tulee ns "jonnet ei muista" efekti kun pääsee jeesustelemaan kuinka itse katsoi vaparia ennenkuin "kasuaali fanit" pääsivät kartalle.
Olihan noissa sisääntuloissa ja showssa omat hauskuutensa ja sirkusmatsitkin oli ihan mielenkiintoista katsella, mutta onhan UFC:ssa nyt paremmin tuotetut tapahtumat, paremmat ottelijat, parempi selostus, parempi kuvaus ja häkki nyt soveltuu vapaaotteluun varmaan 10 kertaa paremmin kuin kehä. Pride oli iso osa vapaaottelun historiaa mutta sinne se kuuluukin, historiaan.

Tottakai UFC:lle tarvitaan kilpailua ja olisi hienoa nähdä samalla rahalla ja uskalluksella rakennettuja tapahtumia/organisaatioita muuallakin maailmassa esim juuri Japanissa. Mutta onnistuakseen tulisi Rizininkin siirtyä tälle vuosikymmenelle eikä yrittää kopioida vanhaa.

Joo oli kyllä useampi matsi minkä olisi voinut heittää roskakoriin. Kronin matsi oli kyllä huippua, jumalauta miten Yamamoto nousi alta aina. Fedor oli taas Fedor, toivottavasti ne sais sille ens matsiin jonkun oikean vastustajan, Vaikka Minakov. Siinä olisi seurattavaa.

Turnaus oli muuten ihan hyvää seurattavaa, aika hyviä matseja vaikka moni ottelija oli tuntematon nimi ennen tätä.

Souwer vs. Nagashima. Souwer oli matossa yllättävän hyvä. Mahtaisiko tässä olla selitys siihen että esitykset potkunyrkkeilykehissä on viime aikoina olleet vähän vaisuja jos on keskitytty mattopelin treenaamiseen urakalla?

Tapahtumahan oli kokonaisuutena ihan sirkusta. En nyt vielä kuitenkaan lähtisi pitämään Riziniä minään WWE:nä koska avaustapahtumassa oli tietysti oleellista saada mahdollisimman iso näkyvyys ja huomioarvo rajoitetulla ottelijamateriaalilla. Vuoden päästä on minusta parempi sanoa mihin suuntaan se organisaatio oikeasti menee.

Viimeksi muokattu:
20160101_top.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom