Rizin 14 mayweather vs nasukawa 31.12.2018

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Matsku
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Maywheatheri on tarkka kaveri. Selkeesti laskenut itselleen minuutti hinnan kehässä. Mcgregor ja tämän pohjalta voisi arvioida, että hinta on tehokkaista minuuteista n. 10m$/minuutti. Varsinkin nojaten siihen näkökulmaan että Maywheather antoi Mcgregori matsin jatkua 10. erää. Mielenkiintoista nähdä tuleeko seuraavaa matsia. :LOL:

Fanikiikareiden läpi on vaikea nähdä onko omissa puheissa edes mitään järkeä. Vihakiikareissa on vielä paksummat linssit.

Kenen kiikareiden? Mulla ei ole mitään mielenkiintoa koko floyd nasukawaan. En olis edes seurannut ellei olis videota linkattu pakkikselle. Arielia seuraan mma:n takia.

Jo on aikoihin eletty, jos 50-0 nyrkkeilijän voittoa 10kg pienemmästä 20v potkunyrkkeilijästä pidetään järjestettynä. Varsinkin kun nasukawa on sen järjestävän organisaation supertähti. Nasukawan tähti himmeni just nyt aika paljon.

Anteeksi etukäteen, jos tajusin sun viestin jotenkin väärin.

Viimeksi muokattu:
Kenen kiikareiden? Mulla ei ole mitään mielenkiintoa koko floyd nasukawaan. En olis edes seurannut ellei olis videota linkattu pakkikselle. Arielia seuraan mma:n takia.

Jo on aikoihin eletty, jos 50-0 nyrkkeilijän voittoa.10kg pienemmästä 20v potkunyrkkeilijästä pideyään järjestettynä. Varsinkin kun nasukawa on sen järjestävän organisaation supertähti. Nasukawan tähti himmeni just nyt aika paljon.

Anteeksi etukäteen, jos tajusin sun viestin jotenkin väärin.

Tuohon Helwanin twiittiin viittasin. Mutta osuuhan se hyvin monen kohdalle männä viikon tapahtumiinkin.

Fanikiikareiden läpi on vaikea nähdä onko omissa puheissa edes mitään järkeä. Vihakiikareissa on vielä paksummat linssit.

Mun täytyy nyt sanoa että osassa näissä sun jutuissa en kyllä näe minkään kiikareiden läpi mitään järkeä. Kerros nyt ihan selkosuomella että mitä ihmettä sä oikein taas väität tai sitten lopeta pliis toi ihan vitun sekava melskaaminen.

http://forums.sherdog.com/threads/that-mayweather-fight-is-so-fixed.3889421/

20181231_203817.jpg

Sherdog ja Schaub sanoo et fiksattu matsi.

Fiksattu matsi minun mielestäni. Floyd sanoi jossain pari päivää sitten, että jos näette minun kaatuvan, se on vain viihdettä. Jos näette Tenshinin kaatuvan, se on vain viihdettä.

Pyyhe nakattiin kehään, eli Tenshin voi sanoa, että kulma mokasi, olisin voinut jatkaa. Rizin sai ison matsin, Tenshin sai ison matsin. Matsia ei lisätä kummankaan viralliseen recordiin.

Floyd ei ikinä olisi suostunut häviämään tai ottamaan edes osumaa joltain nimettömältä pikkujapsilta.

Ilmiselvä tarina.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mitä järkeä olis järjestää fiksattu matsi, missä järjestäjän ja kotikehän mies häviää todella nöyryyttävästi. Kai olis sitten oteltu edes kaikki erät. Tenshinin mainosarvo putosi kyllä tämän matsin jälkeen. Jotkut ei vaan hyväksy, kun oma suosikki ei pärjää.
Mutta eihän tosta matsista voinut mitään muuta lopputulosta odottaa. Vaikka Floyd on jo eläkkeelä, niin onhan hän selvästi isompi ja Tenshin ei ole edes mikään nyrkkeilijä. Mutta kaipa ne luuli, että floyd on jo liian vanha ja hidas.

ite en taas jaksa uskoa, että floyd ois 9 millin takia lähtenyt mihinkään hämärähommaan mukaan, kun tietää varmasti, että voittaisi kevyemmän ensikertalaisen rehellisestikin ihan vaivatta
vaikka se on kylmä massimies, niin mä uskon, että se haluaa vanhoilla päivillään promota nyrkkeilyä, eli antaa jotain takas.... se selittäis nää kaks edellistä vastustajaa, jotka on ihan eri skenestä

jos ne ois halunnut pelleillä, niin matsi olis julistettu fedor vs aoki tyyppiseks hassutteluks, jossa jokainen tietää, ettei tapahtumaa kannata vakavasti ottaa....se ois japseja kiinnostanut ihan yhtälailla

Fiksattu matsi minun mielestäni. Floyd sanoi jossain pari päivää sitten, että jos näette minun kaatuvan, se on vain viihdettä. Jos näette Tenshinin kaatuvan, se on vain viihdettä.

Pyyhe nakattiin kehään, eli Tenshin voi sanoa, että kulma mokasi, olisin voinut jatkaa. Rizin sai ison matsin, Tenshin sai ison matsin. Matsia ei lisätä kummankaan viralliseen recordiin.

Floyd ei ikinä olisi suostunut häviämään tai ottamaan edes osumaa joltain nimettömältä pikkujapsilta.

Ilmiselvä tarina.

Tietenkin Floyd halusi painottaa tätä, jos sattuisi työtapaturma tms.

Koska Rizinille saatiin kansainvälistä näkyvyyttä, eikä kenenkään recordi rikkoutunut. Floyd ei olisi suostunut ottamaan turpaansa, joten tämä oli ainoa mahdollinen käsikirjoitus.

Siis tottakai Floyd nyt olisi nyrkkeilymatsin muutenkin voittanut, mutta tässä ei sitä nähty, vaan näytösottelu.

Koska Rizinille saatiin kansainvälistä näkyvyyttä, eikä kenenkään recordi rikkoutunut. Floyd ei olisi suostunut ottamaan turpaansa, joten tämä oli ainoa mahdollinen käsikirjoitus.

Siis tottakai Floyd nyt olisi nyrkkeilymatsin muutenkin voittanut, mutta tässä ei sitä nähty, vaan näytösottelu.

Missä kohtaa tässä oli joku selitys sille että tuo matsi kannatti fiksata tuolla tavalla?

Uuden vuoden känneissä ei ehkä huomaa, mutta kyllä siellä lukee, että Floyd tuskin olisi paljoa muuhun suostunut. Joten jos Floyd haluttiin näkyvyyttä tuomaan, Floydin säännöillä pelattiin.

Suositut

Back
Ylös Bottom