Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Fanikiikareiden läpi on vaikea nähdä onko omissa puheissa edes mitään järkeä. Vihakiikareissa on vielä paksummat linssit.
Kenen kiikareiden? Mulla ei ole mitään mielenkiintoa koko floyd nasukawaan. En olis edes seurannut ellei olis videota linkattu pakkikselle. Arielia seuraan mma:n takia.
Jo on aikoihin eletty, jos 50-0 nyrkkeilijän voittoa.10kg pienemmästä 20v potkunyrkkeilijästä pideyään järjestettynä. Varsinkin kun nasukawa on sen järjestävän organisaation supertähti. Nasukawan tähti himmeni just nyt aika paljon.
Anteeksi etukäteen, jos tajusin sun viestin jotenkin väärin.
Fanikiikareiden läpi on vaikea nähdä onko omissa puheissa edes mitään järkeä. Vihakiikareissa on vielä paksummat linssit.
Varmaan siksi päättikin, että siellä kehässä ei liian pitkään viivytä, jotta liksa on kelvollinenIhme etta Mayweather lahti noin pienella summalla matsaamaan.
Fiksattu matsi minun mielestäni. Floyd sanoi jossain pari päivää sitten, että jos näette minun kaatuvan, se on vain viihdettä. Jos näette Tenshinin kaatuvan, se on vain viihdettä.
Pyyhe nakattiin kehään, eli Tenshin voi sanoa, että kulma mokasi, olisin voinut jatkaa. Rizin sai ison matsin, Tenshin sai ison matsin. Matsia ei lisätä kummankaan viralliseen recordiin.
Floyd ei ikinä olisi suostunut häviämään tai ottamaan edes osumaa joltain nimettömältä pikkujapsilta.
Ilmiselvä tarina.
Pyyhe nakattiin kehään, eli Tenshin voi sanoa, että kulma mokasi, olisin voinut jatkaa. Rizin sai ison matsin, Tenshin sai ison matsin.
Ilmiselvä tarina.
Koska Rizinille saatiin kansainvälistä näkyvyyttä, eikä kenenkään recordi rikkoutunut. Floyd ei olisi suostunut ottamaan turpaansa, joten tämä oli ainoa mahdollinen käsikirjoitus.
Siis tottakai Floyd nyt olisi nyrkkeilymatsin muutenkin voittanut, mutta tässä ei sitä nähty, vaan näytösottelu.