Ristiinan kuntosalit

Minkälaiset treenimahdollisuudet on Ristiinassa? Vai käykö porukka Mikkelissä salilla?
Välillä käyn Ristiinassa sukuloimassa montakin päivää putkeen ja olisi kiva käydä samalla salilla, ettei tulisi pitkiä treenitaukoja.

- aukiolot?
- hinnat? (onko ilmaista salia / mahdollista maksaa kertamaksuna?)

Ristiinassa on yksi kuntosali, Kuntokartano. En tiedä hintoja, mutta päivisin (ehkä aamuisin) on auki. Tuskin on kovin kallis. Ihan hyvä paikka kuulemma. Laitteita on melko paljon, tosin eihän tuo mikään Mikkelin SportClubin veroinen ole, mutta kuitenkin.

Juu Kuntokartano on tossa mutta älyttömän kallis. Ristiinasta pari kilsaa Pellokselle löytyykin pieni kuntosali Kisakaari-hallissa. Itse käyn siellä ja tarvittavat laitteet oikeastaan löytyvätkin ja hinnallakaan ei ole pilattu.:dance:

Juu Kuntokartano on tossa mutta älyttömän kallis. Ristiinasta pari kilsaa Pellokselle löytyykin pieni kuntosali Kisakaari-hallissa. Itse käyn siellä ja tarvittavat laitteet oikeastaan löytyvätkin ja hinnallakaan ei ole pilattu.:dance:

Onko tuolle Kisakaarelle heittää linkkiä?
Lisätietoja kaipaisin:
- osoite
- nettiosoite
- hinnat? kertamaksu jne.
- aukioloajat

Osoite on Karsikkoniementie 3, 52420 Pellosniemi. Eli Pelloksen risteyksestä jotain 200 metriä eteenpäin ja rakennuksessa lukee Kisakaari. Nettisivuja ei ole ja mun mielestä on sellaila et kertavuoroja ei vissiin ole, kun velotetaan 40€ lukukaudelta. Tosin voi siellä kertavuorojakin olla. Kannattaa käydä kysymässä tai soittaa sinne. Numero on (015) 661 359.

Vuosikortti kuntosali
380,00 e 350,00 e

ei tuo ainakaa espoon hintoihin ole kallis ( ainakaan siellä missä minä olen käynyt: EsportCenter & forever cms club ).:rolleyes:

Vuosikortti kuntosali
380,00 e 350,00 e

ei tuo ainakaa espoon hintoihin ole kallis ( ainakaan siellä missä minä olen käynyt: EsportCenter & forever cms club ).:rolleyes:
No se on todella kallis siihen verrattuna, mitä laitteita sieltä löytyy. Se on nimittäin samaa kokoluokkaa kuin tuo mainitsemani Kisakaari, mutta laitteet ovat uudemmat ainakin. Kisakaarihan maksaa vain sen 40e lukukaudelta.:dance:

Back
Ylös Bottom