Ripsien pidennykset

Reilun vuoden on nyt ollut enkä ole luopumassa. Omat ripset on ihan valkoset ja ajatus pidennyksiin lähti siitä, kun alkoi kyllästyttämään ripsarin käyttö. Ennen meni jo aika huonoon kuntoon parin viikon jälkeen. Kerran jouduin kuitenkin menemään muualle huoltamaan ja onneksi jouduin. Uudessa paikassa sain kokonaan uudet pidennykset, koska entiset oli laitettu niin huolimattomasti, että loput oli vaan nypittävä pois. Meni paikka vaihtoon ja nykyään käyn kuukauden välein huoltamassa. Harmi, että meni melkein vuosi tajuta, että tekijällä on merkitystä erittäin paljon :D

Kun ripset alkavat mennä ikävän näköiseksi ja tulee aukkoja niin niitä voi paikkoa marketeista saatavilla ripsitupsuilla. Ripsien laittaja saa ne mukavasti otettua pois huollossa, eikä ne tee hallaa pidennyksille.

löytyy meikäläiseltäkin ripsipidennykset ja onhan nämä sellaset, mitä ei millään ripsareilla saa. (: mulla omat ripset on aika hentoset, vaaleat ja piikkisuorat, joten pidennykset todellaki toi muutosta katseeseen. vaivattomampi ja näyttävämpi kuin ripsiväri - ei jumpallakaan leviä.
ja mitä tuohon omien ripsien kulumiseen tulee, niin pakostakin ne vähän rasittuu (=yhtälailla tukka rasittuu pidennyksistä ja värjäämisistä), mutta paljonhan se on laittajasta kiinni. eli kannattaa mennä ammattilaiselle, joka pihistelee liiman kanssa.

Ja ei suositella semmoisille jotka hankaa silmiä.

Juuh, tähän hankausmaniaani on kaatunut kaksi pidennysyritystäni :) . Mun vaan tulee hangattua pyyhkeellä treenatessa hikeä kasvoilta niin, että ripset aina vähän takertuivat pyyhkeen kuituihin. Plus että suihkussa tykkään losottaa vettä päin naamaa ja eihän ne ripset sellaistaKAAN kestäneet tietenkään.

Mitä omien ripsien takaisinkasvuun tulee, niin itselläni kesti kummallakin kerralla n. 3 kk The Ripsien Paluu. Aika pitkä aika se oli odotella sitä kasvua niiden ihanien räpsyttimien jälkeen. Ihme juttu, et noinkin kauan kesti, kun hiustenkasvuni sen sijaan on luokkaa 1,5 mm / kuukausi. Ei oo kasvuvoima riittänyt sitten enää ripsiin asti vissiin... :wtf:

Edit: No joo siis HAH, piti olla kyl toi hiustenkasvu SENTTIÄ per kuukausi, ei milliä.

Miulla on kanssa räpsyttimet. Sisko harjotteli tekemään noita niin toimin harjotuspäänä (ajatellen että luoja mitä höpötystä). Nyt sit oon ihan koukussa, oon tosi laika meikkaaja niin on kiva että silti en näytä suoraan sängystä repästyltä tiskirätiltä. Olihan siinä kauhee opettelu ettei hankaile silmiään suihkussa/salilla/suihkun jälkeen...

Pitää myös sanoo että niillä hinnoilla mitä liikkeet ottaa, en ois koskaan ottanu rispiä, eikä olis vara niitä huollattaa. Mutta koska tää on miulle ilmasta niin en aio näistä luopuu niin kauan kun miun ripsiteknikko asuu samassa kaupungissa. :)

Lisäämpä vielä että geelikynnet ois oikeesti se juttu jonka haluisin, muttakun hoitajana ne ei onnistu niin nää on sit jotain tyttökivaa itelle.

Mulla oli myös pitkään, reilu puoli vuotta pidennykset. Viimeisimmällä kerralla tuli joku allerginen erektio liimasta, joten päätin pitää taukoa. Nyt on aika varattuna ensi kuussa uuteen laittoon ja saa nähdä tuleeko nyt mitään oiretta. Jos tulee, taitaa räpsyripset jäädä vaan haaveeksi... :( Olen lähdössä reissuun, joten toivottavasti onnistuu! On ne niin helpot, että ikävä on :haart:

Mulla on ollut nyt vajaan vuoden pidennykset ja en kyllä luopuisi! Eivät ole missään vaiheessa kärsineet päivittäisestä hikoilusta tms. Omat ripset kasvavat kuulemma kohinalla, joten nekään eivät ole ottaneet osumaa pidennyksistä. On ne vaan niin helpot ja näyttävät! :)

Pidin alkuvuoden taukoa,n.3kk. Annoin tippua pois ja osan sitten hankailin pikkuhiljaa vedenkestävän meikinpoistoaineella. Omat ripset oli totaalinysät ja tuntui ettei niihin tartu edes ripsari :D. Mutta itellä kasvoi takaisin omat ripset 3viikossa,käytin kyllä ripsiseerumia aika ahkerasti.
Nyt otin taas takaisin ja on ne kyllä helpot. Laittajia on tosiaan moneen junaan..itse kerennyt käydä kolmella eri laittajalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom