ripped fuel

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja deckboy
  • Aloitettu Aloitettu
eli onko kellään kokemuksia twinlabin ripped fuelista? ite käytin pari viikkoo ja loppu siihen ...en saanu yöllä unta ku vasta 4:ltä ja muutenkin tuli aina pari tuntia tabujen ottamisen jälkeen pyörrytävä olo.. (en juo edes kahvia joten kofeiini vaikutti aika tehokkaasti)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaveri vetää noita parhaillaan, eikä ainakaan oo sanonu niistä mitään muuta kun hyvää. Voin vielä kysellä onko sillä huonojakin kokemuksia.

aidan sanoi:
Miten ne eroaa samaisen valmistajan diet fuelista?

Ei minun käsittääkseni hirveesti eroa. Itse olen molempia mömmäjä joskus testaillut ja olen huomannut molemmissa saman thermogeenisen vaikutuksen. Eihän se mikään hullu vaikutus oo mut ehkä (?) ne jonkin verran jopa piristää...

deckboy sanoi:
ai siis mikä toi on toi eca ku siitä puhutaan?

Eikö sitä saakaan sieltä teidän myymälästä...?

Mike sanoi:
Saako kysyä mihin myymälään viittaat?

Sitä missä oli se hönön näköinen tyyppi joka yritti saada sinut ostamaan nöxiä ja animal stackia.

Ihan villinä arvauksena vaan, kun tänne on pitkin iltaa tippunut kyselyitä ko. puljun tuotteista

Nitsku sanoi:
Sitä missä oli se hönön näköinen tyyppi joka yritti saada sinut ostamaan nöxiä ja animal stackia.

Ihan villinä arvauksena vaan, kun tänne on pitkin iltaa tippunut kyselyitä ko. puljun tuotteista

Tulee IIIISO kickban perseeseen jos samasta puljusta on kyse. Ovat ilmeisesti enemmänkin harrastaneet samaa typerää "piilomainontaa". Tomihan ownasi komeesti tässä mennä iltana yhden kaverin, joka nosteli toisen kilpailijan tredejä ylös, on oikein screenshotti kun kaveri haki hakusanalla saman firman tuotteiden tredejä.

Hyvin tyypillistä on se, että uusi käyttäjä aloittaa uuden tredin jostain haistapaska tuotteesta vielä linkin kera, vaikka säännöissä lukee, että mainostaminen on kiellettyä. Kun se Animal stacki ei vain mene kaupaksi, niin pakkohan sitä on kaikkensa yrittää.

Viestinä näille mussukoille, TEHKÄÄ OMA FORUMI!!

Ainakin jumalattoman kalliita noi Ripped Fuelit on :eek:
Oiskohan kellään mitään edullisempaa, mut silti toimivaa, vaihtoehtoa kevään kiristelylle??

insect sanoi:
Ainakin jumalattoman kalliita noi Ripped Fuelit on :eek:
Oiskohan kellään mitään edullisempaa, mut silti toimivaa, vaihtoehtoa kevään kiristelylle??

kiristelyruokavalio, aerobistakin jopa ja vaikka kofua ja tauriinia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom