Rintava ongelma...

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Changet :rock: Hyvännäköisiä JA napakoita. Rintsikoiden muuten tulisi ostettaessa olla sopivat siihen uloimpaan hakaseen, eli aivan liian tiukat siihen tiukimpaan. On sitten kiristämisvaraa, kun materiaali on hiukan löpsähtänyt.

Minä olen oppinut pelaamaan noilla "rinnakkaiskoko" -jutuilla. Eli 75D ~ 80 C, 75 C ~ 80B eli jos joku liivi tuntuu epäsopivalta, niin kokeilee tuota rinnakkaiskokoa eikä saman kuppikoon eri ympärysmittoja.

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Onks mitään linkkiä antaa Enelliin, rupes kiinnostamaan?

http://www.lessbounce.com/acatalog/Online_Catalogue_Enell_Sports_Bra_3.html

Tuolta mä olen tilannut. Koon valintaan on omat ohjeensa tuolla jossakin... Omani ovat kokoa 1, kun tavalliset liivit siis 75E. Harmi kun noita ei oo mitenkään stailattuina ja eri värisinä, sillä tuo on niin toppimainen, että sitä voisi pitää ihan sellaisenaankin, varsinkin kesällä juostessa.

Minulla sama ongelma. Just tulin salilta ja otti pannuun kun vatsojen teko on joskus taistelua, juuri rintavuuden takia. Mullakin on viha-rakkaus suhde niihin. Välillä ajattelen, että mitä minäkin valitan kun jotkut ovat valmiita maksamaan samanlaisista jne..Mutta montakohan urheilulajia olen joutunut sivuuttaamaan juuri rintavuuden takia. Huoh. Toisaalta, olen ihan tyytyväinen rintoihini, mutta mietin vaan miten mun kova treenaus (kesäkuntoprojektini) vaikuttaa taas niihinkin..

Täällä "kärsitään" samasta ongelmasta. En tosin itse koe rintavuuttani ongelmana, itsellä e70. Mielestäni koko homman salaisuus on yleensäkin tukevissa liiveissä...oli kyse sitten urheiluliiveistä tai tavallisista. Kuten Halo käytän itse aina Shock Absorbereita ja ne toimivat kyllä täydellisesti. Muuten liivit tulee ostettua aina Funky Ladysta. Mielestäni "ongelma" ei niinkään ole liivien löytyminen vaan niiden hinta!!! Urheiluliivejä saa ihan kohtuuhintaan, mutta normaalit tän koon kunnolliset liivit aina 100e! Sillon joskus toivoisi, että olisi a-kuppi.

Mutta yleisesti naiset! Olkaa ylpeitä muodoistanne vaikka ne joskus vähän tiellä olisivatkin :) Ainahan isotissiset haluavat pienet tissit ja toisinpäin...ja jos ne dieetin aikana majavanhänniksi muuttuvat niin sitten muuttuvat :)

Loistavaa, sulta löytyy asennetta.:) En anna todellakaan tämän häiritä treenauksia, urheilu/treenaus yms ja hyvä mieli on tärkeintä! :D Tosin se on totta, että rintavammat joutuu maksamaan liiveistään. Viimeksikin kun ostin rintsikat Funky Laydysta, pulitin niistä 140e. :) Haluan todellakin myös kaunista settiä päälle, vielä ihan itsenikin iloksi. :)

Tästä on hyvä jatkaa taas!

Muuten liivit tulee ostettua aina Funky Ladysta. Mielestäni "ongelma" ei niinkään ole liivien löytyminen vaan niiden hinta!!! Urheiluliivejä saa ihan kohtuuhintaan, mutta normaalit tän koon kunnolliset liivit aina 100e!

Ja edeltä käy hyvin ilmi miksi meillä mies ei pese pyykkiä!! Miettikää, pesupussissa valmiina on puolet sinun tissiliiveistä ja joku heittää sen 60 asteen lakanapyykkiin:itku:

Latest posts

Back
Ylös Bottom