Rinnat(tomuus)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Su-Su
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
Juu-u, pitää katsoa miten käy. Itselläni on 55 kiloisena 160 senttisenä rinnat kokoa E, joten geeneistäkin täytyy olla kyse, kun rasvaa on kehossa kuitenkin varsin vähän. Ainakaan en varsinaista dieettiä tarvitse.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Ei kauheena mullakaan pienentyneet rinnat sillon ku laihutin. Painoin parhaimmillani 48 kiloo (pituutta tai siis lyhyyttä 165 cm) ja C:n kupit olivat ... ja ovat yhä vaikka reilu 10 kiloo on tullu painoo lisää. Uskon, että ku diettaan niin rinnat pysyvät melko kookkaina ... vaikka ei haittais vaikka vähän menettäsin niitä :D Ei ollu kauheen hauskaa olla ala-asteella ku muilla ei ollu rintoja ja ite olin rinnakas ala-asteelainen ... häpesin kauheena ja yritin kaikin keinoin peittää varustustani ... :( Suvussa melekeen kaikilla on isot rinnat.

Kyllä miusta tuntuu et rinnat ois suurentuneet punttailun myötä,painokin on noussut mutta en usko et se niin on rintoihin vaikuttanut.En tiiä,mut kyl aika kovaa rintatreeniä täl hetkel teen, et tuntuvat napakammilta nykyisin tai mite se nyt sanotaan. Ja isothan noi ei oo,a tai b vähän liivistä riipuen...

Mä olen myöskin aina kuulunut pienirintaisten ryhmään. Silloinkin kun rasvaa löytyi
enemmän, rinnat olivat pienet, eikä ne sitten dieetistä erityisemmin pienentyneetkään.
Ainoa mikä rintoja turvotti/kasvatti oli hormoniehkäisy, mutta sekin vaikutus tietysti
loppui ehkäisyn vaihtamisen myötä. :jahas::D

Ei tämä pienirintaisuus ole mua ikinä oikeestaan haitannut, vaikka niistä aina tuleekin
keksittyä kaikkea huonoa juttua.:lol2: Mieluummin kuitenkin pienet rinnat.

Mä olen myöskin aina kuulunut pienirintaisten ryhmään. Silloinkin kun rasvaa löytyi
enemmän, rinnat olivat pienet, eikä ne sitten dieetistä erityisemmin pienentyneetkään.
Ainoa mikä rintoja turvotti/kasvatti oli hormoniehkäisy, mutta sekin vaikutus tietysti
loppui ehkäisyn vaihtamisen myötä. :jahas::D

Ei tämä pienirintaisuus ole mua ikinä oikeestaan haitannut, vaikka niistä aina tuleekin
keksittyä kaikkea huonoa juttua.:lol2: Mieluummin kuitenkin pienet rinnat.

:offtopic: Mitä ehkäisyä käytit/mitä pillereitä? Tuliko tisut kipeiksi kun turposivat? Mulla Melianesta tuli vain kipeäksi eikä muutenkaan mulle sopineet..

Todennäköisesti sun rinnat koostuu sitten pääosin rauhaskudoksesta, joka ei häviä mihinkään dietilläkään...osalla taas suurin osa on sitä rasvakudosta.

Joo,no näin mä itsekin ajattelin...koska muuten kyllä lähti ylä kropasta ensimmäisenä kaikki rasvat, ja sitten vasta alhaalta...mut rinnat jäi.

Ei kauheena mullakaan pienentyneet rinnat sillon ku laihutin. Painoin parhaimmillani 48 kiloo (pituutta tai siis lyhyyttä 165 cm) ja C:n kupit olivat ... ja ovat yhä vaikka reilu 10 kiloo on tullu painoo lisää. Uskon, että ku diettaan niin rinnat pysyvät melko kookkaina ... vaikka ei haittais vaikka vähän menettäsin niitä :D Ei ollu kauheen hauskaa olla ala-asteella ku muilla ei ollu rintoja ja ite olin rinnakas ala-asteelainen ... häpesin kauheena ja yritin kaikin keinoin peittää varustustani ... :( Suvussa melekeen kaikilla on isot rinnat.

kuin mun suusta koko juttu :D kohtlotoveri :kippis1:

:offtopic: Mitä ehkäisyä käytit/mitä pillereitä? Tuliko tisut kipeiksi kun turposivat?
Mulla Melianesta tuli vain kipeäksi eikä muutenkaan mulle sopineet..

Mulla oli Nuvaring. Pakkohan sitä oli kokeilla, kun niin moni oli kehunut. Tosi kätevä ja
huoleton. Muistaakseni rinnat oli aluksi jonkun aikaa vähän arat, mutta se meni aika pian
ohi. Kierron loppuvaiheessa tosin myös aristi hieman, mut niinhän se ilman tota
rengastakin.:)

Sama täällä, rasvaprossa on noussut ja laskenut reilustikin, 20 kilon paremmalla puolella on painonmuutokset ollut, mutta eivät ne tissit ole missään vaiheessa ollenkaan pienentyneet niiden suht uhkeasta koosta. Mutta ei se mitään kunhan löytyy urheilurintsikoita, normirintsikoita kun ei kuitenkaan sopivina koskaan löydy. Kyllä mä tykkään noiden mokomien ulkonäöstä kuitenkin, varsinkin kun treenaa rintalihaksia vielä päälle.
Itsellä kanssa aristanut rinnat aina jonkun uuden ehkäisymuodon alussa, mutta ei sitten yleensä enää jonkin ajan jälkeen. Tottuukohan siihen aristukseen vai eikö sitä enää jonkin ajan päästä edes ole :P

Nostanpa tätä topikkia pikkasen.

Olen tässä hiljattain laihtunut 54kg -> 49kg, ja kyllä, arvasitte aivan oikein: rinnat ovat lähes tipotiessään :D Onpa "mukavaa" kun ei voi käyttää yksiäkään aiemmin hankkimiaan rintsikoita! Itseasiassa niitä sopivia rintsikoita on hyvin vaikea löytää kaupastakaan kun rinnanympärys on nippa nappa 80cm!! Mistä olette löytäneet erikoispieniä liivejä? Tuntuu että kaikki lindeksien ja henkkamaukkojen miniliivitkin on liian isoja. Ei kai tässä nyt sentään tarvitse alkaa teettämään?

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
FunkyLadyssa ainakin pitäis olla erikoiskokoja (isoja ja pieniä) ...ja kannattaa muuten pyytää että myyjä ottaa mitat, sillä ne varmaan myös muuttuneet dietin aikana.

itellä ollut aina kans pienet rinnat, ja sillon ku laihduin ihan hirveästi niin eihän jäljellä ollut enään ku nahkat! :D ne oli kyl aivan karut. nytten ku on ruvennut syömään, on saanut jo vähän rintavarustusta takaisin, tosin kuppikoko on silti pieni. En ole kyllä ikinä mitään isoja rintoja kaivannutkaan, nehän olisi urheilussa vaan tiellä, kuitenkin tullu kaikkea kokeiltua taekwondosta painiin ja jääkiekosta ringetteen. em jopa 12 vuotta. jos tässä ny vielä vähän lihois, niin ehkä näistä muotoutuu edes oikean muotoiset toivon. se riittäisi vallan mainiosti mulle...

Muistan kyllä eräänkin kerran lindexin kopissa kun sovittelin rintsikoita, en siis kirveelläkään löydä hyvän mallisia, mutta siellä kuitenkin sovitin ja viereisessä kopissa joku nainen kailottaa kovaan ääneen "hitto kun tää D on niin kamalan pieni" Kun itse taistelen sielä että perkele kun tää A on niin hirveen iso :D sillon kyllä kävi mielessä että vois vaikka se viereisen kopin nainen luovuttaa osan omistaan mulle...

mutta ehkä parempi näin, kyllä näihin pieniin rintoihin on jo tottunut. ja omathan ne kuitenkin on :) en kyl ikinä mihinkään leikkaukseen lähtisi...

AA-rintainen ilmoittautuu :) Rinnattomuus ei muakaan sinäänsä enää nykyään haittaa. On tullu niin paljo todellisempaakin päänvaivaa, että rinnattomuus on niiden vierellä aika pieni juttu. Rintsikoiden osto tosiaan tuottaa suurta ongelmaa, sillä rintani ovat pienen koon lisäksi myös tosi hassun malliset. Siksi saankin maksimissaan vuodessa ehkä kolmet hyvät rintaliivit. Ja kun aina ei tekisi mieli ostaa niitä Snoopy-liivejä vaan jotain hieman naisellisempaa. Olen myös saanut kuulla miespuolisilta henkilöiltä ilkeitä kommentteja rinnoistani :( Nykyisin ne osaa jo jättää omaan arvoonsa. Tälläiset rintani nyt kuitenkin ovat, joten helpompaa se vaan on oppia niiden kanssa elämään.

Mul olis yks kysymys..

Ku mul ei oo rintoi ees sanomiseks asti ni ku alkaa treenaamaa ni pieneneeks rinnat?! kuppi koko A on liia iso.. :wall: ärsyttävää.. :curs: Ei olis kylyhtää varaa pienentyy..
Ja onks teil jotai hyvii ohjeit miten sais rintalihaksii kuntoo..?

Vähän samaa pohdin kuin Vaimoke...

Eli: Kannattaako rintalihaksia treenata, kun rinnat ei roiku, ei kilpaile tms.?Pelottaa vaan, että pienentyy entisestään..

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Eli: Kannattaako rintalihaksia treenata, kun rinnat ei roiku, ei kilpaile tms.?Pelottaa vaan, että pienentyy entisestään..

Kyllä mun mielestä aina kannattaa reenata, rintalihas kasvaa siellä alla ja kohottaa/ryhdistää sitä rintaa, että ei se reenaaminen sinällään pienennä. Tietysti jos diettaa -> rasvaa lähtee -> rinnat pienenee.

Okei.. No täytyy sit vaa kattoo ettei tota rasvaa rupee lähtee? enkä rupee diettaamaa..

minä liityn kanssa aa-kerhoon:)
rinnat ovat varsin onnettomat,ovat olleet aina mutta varsinkin nyt kahden imetyksen jälkeen.lapset kirjaimellisesti söivät vähäisetkin rintani.silloin opettelin ajattelemaan rintojen todellista merkitystä ja sehän on jälkikasvun ruokkiminen.joten rintani ovat tehneet tehtävänsä,antaneet lapsilleni parhaan mahdollisen ravinnon.

on ollut aikoja jolloin olen itkenyt ja kironnut,harkinnut jopa leikkausta.
ajan kanssa olen oppinut tulemaan sinuiksi varustukseni kanssa enkä osaisi varmaan isojen rintojen kanssa edes tehdä mitään...

ei naisellisuus ole rinnoista kiinni:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom