Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä olen myöskin aina kuulunut pienirintaisten ryhmään. Silloinkin kun rasvaa löytyi
enemmän, rinnat olivat pienet, eikä ne sitten dieetistä erityisemmin pienentyneetkään.
Ainoa mikä rintoja turvotti/kasvatti oli hormoniehkäisy, mutta sekin vaikutus tietysti
loppui ehkäisyn vaihtamisen myötä. :jahas::D
Ei tämä pienirintaisuus ole mua ikinä oikeestaan haitannut, vaikka niistä aina tuleekin
keksittyä kaikkea huonoa juttua.:lol2: Mieluummin kuitenkin pienet rinnat.
Todennäköisesti sun rinnat koostuu sitten pääosin rauhaskudoksesta, joka ei häviä mihinkään dietilläkään...osalla taas suurin osa on sitä rasvakudosta.
Ei kauheena mullakaan pienentyneet rinnat sillon ku laihutin. Painoin parhaimmillani 48 kiloo (pituutta tai siis lyhyyttä 165 cm) ja C:n kupit olivat ... ja ovat yhä vaikka reilu 10 kiloo on tullu painoo lisää. Uskon, että ku diettaan niin rinnat pysyvät melko kookkaina ... vaikka ei haittais vaikka vähän menettäsin niitä :D Ei ollu kauheen hauskaa olla ala-asteella ku muilla ei ollu rintoja ja ite olin rinnakas ala-asteelainen ... häpesin kauheena ja yritin kaikin keinoin peittää varustustani ... :( Suvussa melekeen kaikilla on isot rinnat.
Mitä ehkäisyä käytit/mitä pillereitä? Tuliko tisut kipeiksi kun turposivat?
Mulla Melianesta tuli vain kipeäksi eikä muutenkaan mulle sopineet..
Eli: Kannattaako rintalihaksia treenata, kun rinnat ei roiku, ei kilpaile tms.?Pelottaa vaan, että pienentyy entisestään..