Rinnat(tomuus)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Su-Su
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
Nonih, nyt aattelin avautua kaikille. Minulla ei ole rintoja.
Semmoset geenit oon periny, että kaikki ylimääränen rasva, siis kaikki, menee tuonne persiin puolelle, rintoihin ei vaikuta lihominenkaa mitenkään. Siis tarkalleen ottaen mulla on tietty rinnat, kaikilla naisilla on. Mun omat vaan nyt sattuu olemaa semmosset juuri ja juuri silmällä havaittavat kohoumat, about semmosset mitkä on neljäsluokkalaisilla tytöillä joilla ne just on alkanu kasvaa. AA-kuppiki on liian iso.
Ennen kuitenki tää asia häiritsi mua paljo enemmän ku nykyään. Punttailu on auttanu tähänki: hyväksymää ittesä semmossena ku on ja kun tota urheilua harrastaa, ni sitä osaa olla tyytyväinen, että ei oo isoo rintavarustusta tiellä.
Mutta kyllä sitä joskus aattelee että ois kiva ku paidat istuis hyvin päälle ja vois näyttää naiselliselta. Ku muutenki mä näytän nuoremmalle ku oon ni tän asian takii mä ainenki näytän ihan kakaralle. Nykyää ku sitä lihaa on jo vähä tullu tohon rintamuksee, näyttää mun "rinnat" melko miehisille ku sitä rasvaa ei niissä tosiaan ollenkaan ole :jahas: Ja tää rintojen puute aiheuttaa, että mun ylävartalo näyttää hirmu pienelle (vaikka hartiat on leveät, mutta kun se takapuoli tosiaa on aika kookas :jahas: ). Nyt mä yritän epätoivosest treenata selkään paksuutta, että se vähä tasapainottais tosta mun olemattomasta etupuolesta johtuvaa 'ohutta' vaikutelmaa..

Mutta mites teillä muilla mimmeillä? Sana on vapaa: kertokaa vapaasti millanen on teijän suhde rintoihinne. Ja muita rintajuttuja :D Ja jos vaikka löytyis mulle rinnattomia kohtalotovereita..? :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Mutta mites teillä muilla mimmeillä? Sana on vapaa: kertokaa vapaasti millanen on teijän suhde rintoihinne. Ja muita rintajuttuja :D Ja jos vaikka löytyis mulle rinnattomia kohtalotovereita..? :)

Tervetuloa kerhoon vaan:D Voidaan perustaa sellanen pienirintaisten tukiryhmä, Vähän niinku aa-kerho, "hei olen se ja se ja olen pienirintainen":D
No joo vitsi vitsinä, tiiän mitä tarkoitat. Joskus kyllä ärsyttää kovasti kun jotkut paidat ei oikeen istu päälle ja muuteskin voi olla vähän epänaisellinen olo aina välillä, mutta toisaalta olen koittanut ajatella niin että olen sitten saanut tämän muodokkaan omenapepun ja olen ylpeä siitä:) Kyllähän sitä joskus käy mielessä, et vitsi kun näyttäs niin paljon tasapainosemmalta kun olis isommat rinnat, kun nyt on vähän sellanen päärynämalli...mutta täytyy vaan koittaa tyytyy siihen mitä on saanut ja yrittää sit muokata niitä asioita mitä voi. Tisseille ja niiden koolle kun ei oikeen mitään hirveesti voi, joten oon päättänyt että sellasista asiaoista mille ei mitään voi niin on turha stressata. Joten ei kun puntille vaan ja habaa kasvattaan ja vähät välii tisseistä:)

Tässä treenin puitteissa on käynyt minullekin niin että tuo kuppikoko on kutistunut pienimpään mahdolliseen, eli aa-kerhoon voisin liittyä minäkin :jahas: Minulle tämä ei tuota sen kummallisempia ongelmia, kuin että rintsikoitten osto näistä perusseppälöistä ja citimarketeista on hankalaa, koska kokoja ei löydy kovinkaan helposti! aa-kupin rintsikoita on ympärysmitalla 70 ja 75, mutta kun tarve olisi ihan 85 ympärysmitalle, niin ei vaan löydy ei, ja jos löytyy, niin niissä on sitten jotenkin outo se muoto. Olen kuitenkin aika pieni tyttönen ja tissit näyttää ihan normaalikokoisilta kun niitä näin itse katsoo (siis tällainen 80-85 aa:han vastaa aika pitkälti 75 b:tä...), kupit on jotenkin sellaiset liian leveät yleensä. Hankalaa, mutta niinpä tuo vaatteiden ostaminen on muutenkin... Naurattaa ostaa aa-kuppisena s tai m kokoisia paitoja, jotka ei sitten mahdukkaan rintamuksesta yli vaikka vyötäröltä lököttää. Noh, tämä nyt ei varmaan tarkoittamaasi rinnattomuutta ole, mutta rintoihin liittyvää kuitenkin :D

Tervetuloa kerhoon vaan:D Voidaan perustaa sellanen pienirintaisten tukiryhmä, Vähän niinku aa-kerho, "hei olen se ja se ja olen pienirintainen":D

Loistava idea :D
No joo.. Ei tää asia muakaa tosiaa enää niin häiritse. Niinku sanoit, jotain mille ei voi tehä mitää, ei kannata murehtia..

Pienist tisseist oo ku harmii mulle.. Joutuu käyttää vitunmoisii pushuppei et saa ees jotenki näkyviin syvään uurrettuje paitojen kanssa. Kaikenlisäks nää tissit on jotenki tosi kaukana toisistaan ja törröttää aavistuksen poispäin. Hirveet. Ei näistä sais silikoneillakaa kauniita. Rupeis törröttää vaa enemmä poispäin ja väliin jäis sellane 10cm lovi. Vihaan. Ja nää nännitkää ei reagoi ollenkaa mihinkää, sellaset kolmiot ketunnokat.

kunnon angstaus mut en nyt oo täl hetkel mihinkää tyytyväine itessäni. grääf.h.

edit: ja tosiaan. kaikki rasva menee mullaki perseeseen ja jenkkakahvoiks. huoh.

Mä olin ennen suuririntanen ja sillon en rinnoistani tykänny, johtuen kyllä varmaan siitä että painoa oli 25 kg enemmän kun nyt. Kuten kuvitella saattaa painonpudotuksen jälkeen jäljellä on enää ajokoirankorvat 80dd -> 70b... 8kk:n salitreenin jälkeen tuntuu, että ne on vielä entisestään surkastuneet.

Varsinkaan urheilutopeissa mulla ei oo minkäänlaista rintavarustusta!! Näytän aika pojalta. Ei niitä tietty siellä salilla tarvi ollakaan, mutta kyllä mä nykyään niitä suurempia rintojani aika paljon kaipaan.:( Onneksi itsetunto on muuten kohdallaan, että enemmänkin mä jaksan heittää huulta näistä olantaakse heitettävistäni, kun yöuniani menettää.

Onhan nää tietty hyvässä suhteessa tähän varteen, mutta ei näitä kiinteiksi kauniiksi pikku rinnoiksi voi hyvällä tahdollakaan sanoa.

Tää rinnattomuus oli ennen paljon pahempi kuin nykyään. Sitä yritti kaikilla push-push-uppeilla saada naisellisuutta esille.
Sit kun toi sali-kärpänen puraisi kunnolla niin sit alkoi ne viimeisetkin sieltä katoamaan niin päätin, että nyt ei ole rintoja niin on hankittava ISOT rintalihakset! Ja nykyään ei tää asia haittaa, tykkään olla pieni.
Noista rintsikoista.... niit on tosi vaikea löytää, mutta onneksi on olemassa urheilutoppeja :D

Mä oon huomannu kans että voisin olla aina urheilurintsikoissa/topeissa.. Varsinkin kotona on kamala olla rintsikoissa mutta ei oo kiva et nää lärpäkkeet heiluu ees taas esim. siivotessa. Toppi on niin kiva päällä, ei purista ei paina, mutta näytän pojalta.:)

Mulla olis vähän eri näkökulmaa tähän rinta-juttuun... Oon saanut äidiltä perittyä suht isot rinnat (siis kokooni nähden...) ja olin aivan varma,että kun diettaan, saan sanoa niille hyvästit.Mikä taas ei mua olis kamalasti haitannut,sillä tuntuu että sitä osais elää pienemmilläkin....
Mutta eipä käyny kuinkaan, ja kuppikoko pysyi aivan samana :jahas: vaikka rasvaa hävisi koko kropasta tasaiseen tahtiin... eli päättelin ettei niissä ole varmaan rasvaa alunperinkään juuri ollu.
Eli joku viisaampi rinta-expertti...voiko siis toisilla rinnat olla enemmän rasvasta muodostunutta ja toisilla sitä vaan on pienenmpi osa rinnoista,suhteessa muuhun mitä siel on???

isompi ei parempi

Mulle on tuota "varustusta" suotu ihan omiks tarpeiks ja oon niin kauan kun muistan toivonu pienempiä rintoja.
Rintsikoita ei saa tavallisista kaupoista, aina on mentävä alusvaate liikkeeseen ja siellä noi tisuliivit maksaa aikasen paljon..
Pari kuppikokoo lahjottaisin mielelläni

..nii ja se vielä et jos laihtuu niin sit näistä mollukoista tulee kun kaks isoo lättänää hernepussia :(
Mutta ei voi mitään, pieni asiahan tää oikeestaan on, että ehkä jään henkiin..
mutta kiva oli tilittää :itku:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
voiko siis toisilla rinnat olla enemmän rasvasta muodostunutta ja toisilla sitä vaan on pienenmpi osa rinnoista,suhteessa muuhun mitä siel on???

No mä en ole mikään expertti, enkä menis väittään et yleisesti viisaampikaan:D. Mutta naisen rinnathan koostuu kolmesta osasta: Rasvasta, joka haihtuu/kertyy geenien määräämällä tavalla. Rintarauhasesta eli siitä kudosmassasta joka kehittää sitä maitoa tarvittaessa sylilapselle. Sekä siitä mikä itse on muokattavissa, eli rintalihaksesta.

Omat rinnat on juuri sen kokoiset,että ilman liivejä parjäisi hyvin, jos paita ei ole ohut, jolloin siinä näkyy koholla olevat nännipihatkin ärsyttävästi. Sopivien livien löytäminen on vaikeata, siispä kun mukavat löytää, on niitä ostettava kaksinkappalein. Urheiluliivit on ilmeisesti tarkoitettu niille joilla sitä liikkuvaa rintaa on.. mutta ehkä kokeilen noita toppeja. Ei ole koskaan häirinnyt, joskus tulee :rolleyes:, kun kokeilee jotain hienompaa vaatekappaletta päälle ja saa huomata että ne tehdään aivan erimallisille.

Mulla olis vähän eri näkökulmaa tähän rinta-juttuun... Oon saanut äidiltä perittyä suht isot rinnat (siis kokooni nähden...) ja olin aivan varma,että kun diettaan, saan sanoa niille hyvästit.Mikä taas ei mua olis kamalasti haitannut,sillä tuntuu että sitä osais elää pienemmilläkin....
Mutta eipä käyny kuinkaan, ja kuppikoko pysyi aivan samana :jahas: vaikka rasvaa hävisi koko kropasta tasaiseen tahtiin... eli päättelin ettei niissä ole varmaan rasvaa alunperinkään juuri ollu.
Eli joku viisaampi rinta-expertti...voiko siis toisilla rinnat olla enemmän rasvasta muodostunutta ja toisilla sitä vaan on pienenmpi osa rinnoista,suhteessa muuhun mitä siel on???

Todennäköisesti sun rinnat koostuu sitten pääosin rauhaskudoksesta, joka ei häviä mihinkään dietilläkään...osalla taas suurin osa on sitä rasvakudosta.

Itsekkin omaan rinnat jotka on havaittavissa suurennuslasilla, melkeimpä tuntuu että ne erottuvat paremmin kun on alkanut punttailemaan. Mutta mitään kompleksia ei ole koskaan ollut, päinvastoin olen ollut tyytyväinen, koska ne olisivat olleet vain turha este urheillessa, eikä ole sattunut vaikka joku olisi hiukan tönässykkin:D

Joo eipä mullakaan kovin kaksiset kokoiset rinnat ole, täyttävät aa-kupit rintsikoissa mukavasti, a-kuppi on jo monissa maleissa liian iso. Itse en oo kärsinyt tästä mitenkään, itse asiassa oon tyytyväinen että ei oo mitkään b-kuppi rinnat isommista puhumattakaan. Pienet ei oo tiellä urheillessä eikä tarvi köyttää niitä kroppaan kiinni esim. juostessa ym. Rintojen ryhti on parantanut parin vuoden aikana reenin ansiosta, mutta kyllä näiden kolmen imetyksien jälkeen olis silti jonkinlaisen kohotukseen tarvetta jos olis rahaa semmoseen laittaa...

Liityn kans aa-kerhoon :) Mullakin on vain lärpäkkeet laihtumisen seurauksena. Ei ne rinnat silloin aiemminkaan kyllä kauniit olleet ja sieltä mulla se rasva ensimmäisenä tirisi. Ja nyt kun olen vähän lihonut niin kaikki tuli tonne alapäähän! Toivottavasti ne sieltä sitten lähteekin.. Oon jopa joskus harkinnut korjausleikkausta mutta silikoneja en halua ja en ole vielä synnyttänyt joten ei sit tiiä miten lapsensaanti ois vaikuttanut.. äitini ei tosin ole meitä imettänyt kun hänellä ei vain ollut maitoa. Eli äitillä on vielä yli viiskymppisenä sellaiset nuoren pystytissit ja mulla roikkuu... :(

Miten te punttailijat, jotka menetitte rintojanne elämäntavan aloittamisen jälkeen, pienenivätkö rinnat raudannoston vai dieettauksen seurauksena? Olettaisin, että jälkimmäisen...

Itse olen tavis kuntoilija. Eli esim. syön samaan tapaan vuodenajasta riippuen enkä varmasti edes punttaa yhtä lujaa kuin monet täällä. Mutta silti tämä asia hiukan "huolettaa". Sanokaa vain pinnalliseksi, mutta rinnat ovat ulkoisessa kehossani yksi harvoista asioista joihin voin aina olla varauksettomasti tyytyväinen enkä halua menettää niitä.

Miten te punttailijat, jotka menetitte rintojanne elämäntavan aloittamisen jälkeen, pienenivätkö rinnat raudannoston vai dieettauksen seurauksena? Olettaisin, että jälkimmäisen...

Hmm, mun omaan kokemukseen perustuen täytyy sanoa, että suurin osa näistä rinnoista katosi kun laihdutin. Jotenkin kyllä kuitenki tuntuu (ja näyttää), että puntin alottamisen jälkeen on rinnat pienentyneet pienistä mineiksi. Mies on myös huomannut saman asian eli ei ole mun oman pään tuotosta. Mittanauha ei täysin kerro totuutta, koska samalla tulee selkään leveyttä ja näinollen mitta ei ole pelkistä rinnoista koostuva.

Mun tissit taas on mun mielestä suurentuneet punttailun tuloksena. Tai ehkä oikeammin pitäisi sanoa, että ne ovat saaneet muotoa.

Tosin, aloitin punttailun 16-vuotiaana, jolloin tissit kasvoivat vielä muutenkin, että tiedä sitten..:D

Ei kai se raudannosto nyt itsessään rintoja pienennä vaan se, kun kehon rasvaprosentti laskee. Ja monilla se laskee, kun sitä rautaa nostellaan.

Itellä on kokoa tullut vähän lisää mutta niin on painoakin :hyper: Lakkaa naurattamasta, kunhan tässä silavat sulatellaan...

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
.

Dieetillä lähtee ja niin että pitäs ostella uusia pienenpiä liivejä. Harmittaa ja ei harmita. Toisaalta olis kiva, jos pysyis se kohta kehosta entisissä mitoissa, ja muuten pienenis, mutta eihän sitä luonnolle mitään voi. Kivempi se (tavotteena oleva) timmi kroppa on vaikka sitte olemattomilla tisseillä, kuin se toinen vaihtoehto.. Tietysti sitä koittaa kasvatella sitä lihasta siihenkin kohtaa, hitaasti mutta varmasti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom