rinnalleveto useasti viikossa - epäkkäät jumiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja huumor
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
jees. panosta oikeaan tekniikkaan, se on pitkässä juoksussa nopein tie saada lisää rautaa tankoon. rive on vaikea liike, jossa ekat kerrat on väkisinkin räpellystä. mä sain valkulta ekan treenin jälkeen kommentin "hmm...no...kyllä siitä lajin tunnistaa" :D

hyödyllistä on treenata välillä myös polven kohdalta tai jopa ylempää. voi keskittyä kakkospotkun treenailuun. ja pelkällä tangolla voi myös hutkia paljonkin, vaikka joka treenin alussa lämpöä. jos tangon saa ilman käsien käyttöä lentämään ylös nätisti, niin homma toimii myös painojen kanssa.

onko sulla ketään joka katsoo tekniikkaa?

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
onko sulla ketään joka katsoo tekniikkaa?

nope, tosin kerran joku kyseli että käynkö kisoissa kun näyttää rinnallevedon tekniikka olevan kohdillaan mutta sitä ei laskettane :D

niin, siis on mulla se tekniikka jotakuinkin kasassa, mutta haen sellaista tasaista varmuutta joka sitten näkyy tasaisena nostona reilummilakin painoilla. esim. kerran toinen puoli tuli hitaammin ja olkapäähän sattui ikävästi.

edit. missäs kohdassa sen tangon pitäisi olla lantiolyönnin aikana? itsellä se on tuossa n.10 senttiä polven yläpuolella. jotenkin se lähtee siitä kaikkein luontevimmin nousemaan.

vähän ylemmäs voisi tulla. vaan mitäpä sitä luontevaa fiilistä sotkemaankaan. aika paljon tuo on raajojen pituuksista kiinni.

yleensä tanko osuu nostajaan reiden puolivälin ja navan väliin rinnallevedossa.

vierastan itse tuota "lantiolyönti"-termiä, siitä saa sellaisen kuvan kuin tarkoitus olisi lyödä tankoa lantiolla. tarkoitushan on ennenkaikkea ponnistaa ylöspäin, se tankoon osuminen on sivutuote eikä päätarkoitus.

edit. missäs kohdassa sen tangon pitäisi olla lantiolyönnin aikana? itsellä se on tuossa n.10 senttiä polven yläpuolella. jotenkin se lähtee siitä kaikkein luontevimmin nousemaan.
Mulla menee nykyään rinnallevedot aikalailla lantion kohdalta, melkein osuu siihen "herkkään" kohtaan. Kunhan veto on suora ja vahva niin menee tempaukset ja rinnallevedot oikein hyvin.

Näyttäisikin olevan nykyään painonnostossa sellainen suuntaus, että rinnallevedoissa lähtee se lyönti vasta lonkkanivelen kohdalta, kun olen EM ja MM kisoja katellut.

Mulla menee nykyään rinnallevedot aikalailla lantion kohdalta, melkein osuu siihen "herkkään" kohtaan. Kunhan veto on suora ja vahva niin menee tempaukset ja rinnallevedot oikein hyvin.

Kunhan tanko liikkuu suoraan ylöspäin eikä kierrä, niin ollaan oikeilla jäljillä.

Näyttäisikin olevan nykyään painonnostossa sellainen suuntaus, että rinnallevedoissa lähtee se lyönti vasta lonkkanivelen kohdalta, kun olen EM ja MM kisoja katellut.

Se on tosiaan ollut etenkin viimevuosina havaittavissa. Kakkosveto tulee pitkälle nivusiin saakka. Tehokkaan näköistä sanon minä.

Suositut

Back
Ylös Bottom