Riku Kirin Raw-penkki 270, 290 ja 302,5

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kovimpia videoita mitä on nähty IKINÄ!

Samaa mieltä. Ei nimittäin ole aikaisemmin tullut netissä tai ylipäätään missään vastaan 300 kg:n tai yli raw-penkkiä, jossa on pysäytys. Hendersonilta, Chabotilta, Tokarskilta, Mendelsonilta ja Arcidilta ainakin on näitä yli 300 kg:n raw-penkkejä videoituna netissä, mutta ne kaikki on ilman pysäytystä ja sehän merkkaa noissa raudoissa todella paljon. Henderson on tietysti ottanut raw:na sen 322,5 kg IPF:n MM-kisoissa, joten se on ihan omassa kastissaan, mutta näistä muista yli 300 kg:n hyväksytyistä raw-penkeistä näkisin mielelläni videoita. Esim. Kazmaierin 300 kg:n nosto siinä 400+300+400 sarjassa on ainakin jossain keskustelupalstoilla mainittu olevan hieman kyseenalainen. Samoin Williamsin 300 kg:n nostot 70-luvulta olisi mukava nähdä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Samaa mieltä. Ei nimittäin ole aikaisemmin tullut netissä tai ylipäätään missään vastaan 300 kg:n tai yli raw-penkkiä, jossa on pysäytys.

Jos tarkkaan katsotaan, niin ei tuossakaan ole pysäytystä.. Ja perse nousee. Kova nosto silti tottakai.

Jani Murtomäen lattiapenkki 2x260kg. En muutakaan paikkaa tuolle keksinyt.

vaikka oftopikisi menee ja pahasti niin kyllä tää on sarjassamme sairaan kovia suorituksia. ihmemies se tuo janikin on:worship:

näitä klippejä katsellessa tulee kyllä sellainen olo että sama ku ite heittäs helvettiin koko nostelemisen. on sitä kyllä niin onneton polonen kuin olla ja voi:whip:

näitä klippejä katsellessa tulee kyllä sellainen olo että sama ku ite heittäs helvettiin koko nostelemisen. on sitä kyllä niin onneton polonen kuin olla ja voi:whip:

Noh! :D Ei aina ole pakko olla juuri se paras. Vain harva meistä on oikeesti rautaa. Eli turha se ny on turhautua noista Suomen/muaailman kovimpiin kuuluvien penkkaajien nostoihin. Kilpailee vain itsensä kanssa. :whip:

Vertauksena vois heittää että jos joku haalii maallista omaisuutta ja on sitä jonkun verran saanut kokoon. Lukee sitten joku päivä lehdestä jostain Brunein sulttaanista jolla on 100x enemmän omaisuutta ja tästä turhautuneena mies sitten lopettaa hyvin tuottavat bisneksensä ajatellen että en mä ole mitään, mä olen onneton poloinen, turha mun on kartuttaa omaisuuttani. :hyper:

Ehkä oli vähän ontuva vertaus ja ehkä mulla on hieman omituinen ajattelumaailma. :D

mä en saa rikun videoita näkymään :itku: kun oon niin vitun tumpelo näitten koneitten kaa oiskohan ne mahdollista saada jossain toisessa muodossa tai vastaavaa

Jos tarkkaan katsotaan, niin ei tuossakaan ole pysäytystä.. Ja perse nousee. Kova nosto silti tottakai.

Jaa, meinaatko ettei tuo stoppi menisi kisoissa läpi? Perseen nouseminenkin on kyllä ihan siinä ja siinä, ukko kuitenkin nytkähtää aika lailla kun nosto lähtee. Joka tapauksessa huomattavasti siistimpi nosto kuin em. yli 300 kg:n penkit.

Olikos nuo nostot jostain näytöksestä vai kisasta?

múistaakseni nuo oli kisanostoja kyllä.

edit: eipä tässäkään hirveän kauaa mennyt kun saatiin ensimmäiset "jeesustelut" noista nostoista. olin 100varma nimittäin että niin tulee käymään, mutta ihmeen kauan siihen meni :D;)

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Treenasin 1990-luvun alkupuolella usein Helsingissä silloisella Alexiumilla, jossa parhaissa voimissaan ollut Riku kävi usein voimailemassa. Lähes kaikki, mitä Riku salilla teki, näytti jotenkin ällistyttävältä. Ällistyttävältä siksi, että Riku oli niin perkeleen vahva, painot olivat niin suuret, mutta kaikki näytti jotenkin niin helpolta.

Jaa, meinaatko ettei tuo stoppi menisi kisoissa läpi? Perseen nouseminenkin on kyllä ihan siinä ja siinä, ukko kuitenkin nytkähtää aika lailla kun nosto lähtee.

Sen verran se perä kuitenkin nousee, että näkyy valoa "läpi".. Jos joku tuomari hyväksyy rinnalla pomputtelun, niin sitten se nosto hyväksytään.
Itsellä ei elämäni tokassa kisassa vastaavanlainen "pomputtelu" mennyt läpi. :)
Kaikkihan riippuu tuomareista.

Sen verran se perä kuitenkin nousee, että näkyy valoa "läpi".. Jos joku tuomari hyväksyy rinnalla pomputtelun, niin sitten se nosto hyväksytään.
Itsellä ei elämäni tokassa kisassa vastaavanlainen "pomputtelu" mennyt läpi. :)
Kaikkihan riippuu tuomareista.
Jep, näinhän se on. Mitä kuuluisampi äijä ja suuremmat raudat, niin sitä löysempi tuomarilinja. Ei nuo Kirin nostot kyllä kaikkein puhtaimpia ole. Siitäkin huolimatta hirmuinen RAW-penkki ja kova äijä! :rock:

Joo ei ole stoppia ja perse nousee eli ei hyväksyttäisi IPF kisoissa. Kiri oli eittämättä älyttömän vahva mutta tuntuu että jengi pitää sitä aivan jumalana. On niitä muitakin vahvoja Suomessa ollut. Eikös esim. Sjöman penkannut 290 kisapenkin? Pitäisin sitä kovempana suorituksena kuin noita Kirin penkkejä.

Joo ei ole stoppia ja perse nousee eli ei hyväksyttäisi IPF kisoissa. Kiri oli eittämättä älyttömän vahva mutta tuntuu että jengi pitää sitä aivan jumalana. On niitä muitakin vahvoja Suomessa ollut. Eikös esim. Sjöman penkannut 290 kisapenkin? Pitäisin sitä kovempana suorituksena kuin noita Kirin penkkejä.
Ei se Kiri toki jumala ole, tietääkseni, mutta kerropa joku kokonaisuudessaan vahvempi suomalainen niin hypetetään sitä... tai edes video jossa joku suomalainen pesee Kirin penkkisuorituksen...

eipä tässäkään hirveän kauaa mennyt kun saatiin ensimmäiset "jeesustelut" noista nostoista. olin 100varma nimittäin että niin tulee käymään, mutta ihmeen kauan siihen meni :D;)

Kiitos Rainelalle mahtavista klipeistä!
Se nyt on aivan sama vaikka penkattaisi 400 kiloa raw nostona niin kyllä nämä nettivoimailijat aina siihen löytää jotain arvosteltavaa.:lol2: Joo helppohan se on tuo 302,5 raakana tuolla tyylillä nostaa. Kuka jätkä vaan sen sais.:rolleyes: Sjöman ja Kiri ovat ainoat ihmiset suomessa jotka ovat raakana tuon 300 ottaneet penkistä. Mutta eivät varmasti viimeiset;)

Kaikesta huolimatta... Kiri on kautta aikain vahvin koskaan elänyt suomalainen. Eikä varmaan lähiaikoina ole tulossa yhtään niin läpivahvaa kaveria ku Kiri oli.:whip:

Viimeksi muokattu:
Kiri oli eittämättä älyttömän vahva mutta tuntuu että jengi pitää sitä aivan jumalana. On niitä muitakin vahvoja Suomessa ollut. Eikös esim. Sjöman penkannut 290 kisapenkin? Pitäisin sitä kovempana suorituksena kuin noita Kirin penkkejä.

Kiri on ottanut sen 290 kg kisoissa. Sjöman puolestaan 285 kg ja näytöksessä 300 kg, mutta en tiedä oliko miten siisti nosto.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom