Noni. Case is closed. Voitte palata kotiinne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaahas, justerr taitaa olla töissä CSI Miamissa? "Zoom in to that shaker... Can you make more accurate?" :DKauheita mysteereitä, pakko osallistua Mutta Fast siinä taitaa lukea
Liian nuori ymmärtämään kyseisten elokuvien syvällisempää kauneutta :thumbs:Mitäs nää Bad Luck Lovet ja Häjyt sun muut ovat sitten olleet elleivät hyviä elokuvia?
noniih, asia selvitetty. ei tarvii enään menettää seuraavia yöunia miettiessä että lukiko siinä pakkis. Mutta oliko tuo ees palkkari vai pelekkä proteiini rinkki?:D
Ps. tosin Suomesta ei oo mun tietääkseni tullut vuosikymmeniin hyviä leffoja, joten sinänsä neutraalit olet oikeassa. ;)
No huonoja leffoja on aina enemmän kun hyviä... :D Ehkä nuorisoon ei pure suomalainen elokuva, koska budjetit on pieniä ja erikoistehosteet vähäisiä...
Mutta suomalainen sotaelokuva... :thumbs: :5:
-Tuntematon sotilas (1955&1985)
-Talvisota (1989)
-Rukajärven tie (1999)
-Etulinjan edessä (2004)
tosin Suomesta ei oo mun tietääkseni tullut vuosikymmeniin hyviä leffoja,
Suomeen tarvitaan uusi sota. Pian. Jos kaikki suomalaiset WW2 leffat pistetään peräkkäin, niiden kesto on pidempi kuin sota itse.
Nykynuorisosta moni kuitenkin ajattelee esim. Tuntemattoman sotilaan kohdalla että "Siis apua onx tää hei niinq mustavalkoin for real? Ja kääk tää on hei tehty niinq jotai 50-luvul olix silloin kameraa ees niinq kexitty hei??!"
Bad luck love on hyvä leffa.
Jaa, minusta kun tuntuu että melkein jokainen kohtaamani 10-80 -vuotias mieshenkilö on sitä mieltä, että Tuntematon on sekä paras kotimainen kirja että elokuva kautta aikojen.
Kansalaissodasta on varmaan vähän vaikeampi olla mieltä, kun pitäisi ottaa eri lailla kantaa.
Sen on näköinenkin?