Riisuttu mies ja pakkiksen sheikkeri?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kyrteppi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kahtoin kyseisen elokuvan ja mitä vittua. Hörppikö Edelman Pakkotoiston sheikkeristä palautusjuomaa? Montakertaa kelasin ja yritin kahtua, mutta ei kauhean tarkasti näkyny, mutta silti voisin olla aika varma että oli se. Onko porukkaa jotka ovat nähneet elokuvan? Aika paska.

En oo nähnyt, mutta muistaakseni jonkun muun (Fast?) sheikkeri on kanssa tosi saman näköinen. Joskus meinannut salilla mennä heittämään jotain jollekin, jota luulin Pakkis-sheikkerin omistajaksi, mutta tarkempi havainto osoitti, että samantapainen vaan ei se.

Joku Leaderin shakeri on parin metrin päästä katsottuna epäilyttävästi saman näköinen, olen erehtynyt useasti. Tuota leffaa en tosin ole nähnyt.

Onkos P:llä ollut sitä kierrekorkillista ohutsuista shakeria myynnissä joskus?
Toi leffan sheikkeri oli mun mielestä sellainen.

vissiin huippu leffa kun sheikkeri jää mieleen :jahas: ja se kuka siitä joi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tietyt asiat jää mieleen, eikä tämän tredin perustaminen tarkoita etteikö sen katsojalle olisi jäänyt muuta mieleen.

Ps. tosin Suomesta ei oo mun tietääkseni tullut vuosikymmeniin hyviä leffoja, joten sinänsä neutraalit olet oikeassa. ;)

Ps. tosin Suomesta ei oo mun tietääkseni tullut vuosikymmeniin hyviä leffoja, joten sinänsä neutraalit olet oikeassa. ;)

:offtopic: Nousukausi? :nolo:

E; No Bad Luck Love oli mun mielestä superpaska. Häjyt oli hyvä. Ton Nousukauden heitin lähinnä siks, ku se tuli just telkasta yks päivä.

Mitäs nää Bad Luck Lovet ja Häjyt sun muut ovat sitten olleet elleivät hyviä elokuvia?

No otapa tästä selvää mitä siinä lukee? Fast?

Liitteet

• PDVD_000.webp
    PDVD_000.webp
    25,1 KB · Katsottu: 634
Kauheita mysteereitä, pakko osallistua :) Mutta Fast siinä taitaa lukea

Liitteet

• sheikkeri.webp
    sheikkeri.webp
    7,6 KB · Katsottu: 357
ihan selvästi fast. näkee jo edelmanin ilmeestäkin ettei voi olla mikään muu kuin fast.

edit: jaa no nyt tuo justerin kuvakin jo näkyy. ja ihan selvästihän se onkin pakkis sheikkeri ;)

joo fast. ilmiselvästi
itellä samanlainen omg omg

Suositut

Back
Ylös Bottom