Toisaalta mieli tekisi kokeilla, mutta olen aina ollut wowittaja, eivätkä muut mörpit ole tuntuneet samalta. Olen tosin kokeillu vain Lotroa ja Allods Onlinea. Aika ei tahdo riittää, niin jää kokeilu myöhemmäksi.
Tuli tuota muutama kuukausi hakattua roguna. Viimeistelty peli, jossa tuo sielusysteemi toimi vallan mainiosti. Pelissä ei siis ole kuin neljä varsinaista luokkaa, jotka omaavat 8(?) erilaista WoW:n talent-puita muistuttavaa "sielua", joista sitten saa valita itselleen mieluisimman kokoonpanon. Erona talent-puihin sun muihin on se, että kaikki skillit/taiat/lyönnit/jne tulevat noista puista. Hirveästi muuta uutta pelissä ei varsinaisesti ole. Kannattaa kokeilla jos MMO:t kiinnostavat. Omalla kohdalla peli oli vähän turhankin tuttu ja turvallinen.
Pvp on tuossa hauskaa, ite sain just oman magen kutos rankille eli korkeimmalle mahdolliselle, jos tulette peliin niin lisätkää hardepadre niin voin koittaa jeesiä teitä, jos rekisteröidytte mun linkin kautta niin voidaan myös summonoida toisemme sinne missä toinen on
pelasin ja lopetin servereiden alipopulaation takia. Eikä pelissä nyt niin hirveästi ole mitään mullistavaa, jos joskus on WoWia pelannut. Mutta jos MMORPGistä tykkää niin kannattaa edes kokeilla.
pelasin ja lopetin servereiden alipopulaation takia. Eikä pelissä nyt niin hirveästi ole mitään mullistavaa, jos joskus on WoWia pelannut. Mutta jos MMORPGistä tykkää niin kannattaa edes kokeilla.
Silloin kun Rift julkaistiin pelasin sen kolmen päivän trialin ja peli vaikutti aika siistiltä, levuttaminen oli hyvin erilaista verrattuna vaikkapa WoWiin noitten world eventtejen takia. Heikko rahatilanne esti minua ostamasta pelin täyttä versiota silloin, nyt rahaa olisi, mutta en halua jäädä koukkuun uuteen mörppiin taas vaihteeksi.