Riemuksenne: Ylöjärven lukion palikkatesti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomi
  • Aloitettu Aloitettu
Pystyykö tota sinistä palikkaa kääntämään, muutenhan tuo on mahdoton.

Edit. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. En siis tajunnut että noita voi liikutella miten tykkää.

J0kke sanoi:

Ei helvetti :D Mul meni suunnillee kolme kertaa ton verran :D

Huh, menihän se läpi. Tommosta ei voi luovuttaa ku sen alottaa..

Tomi sanoi:
Hohoo, kuka muistaa tämän? Perhana, sain tuon joskus pari vuotta sitten alle minuuttiin ratkaistua, (harjoittelun jälkeen) mutta nyt meni ainakin 10 minuuttia, kun en muistanut jostain syystä enää paria jippoa. Ei muuta kuin tuskantäyteistä iltaa.

Ja eiks niin, että vielä silmät kiinni vasemmalla kädellä samalla kun katselit jotain leffaa? :piis:

Pheeew.....luulin jo ylöjärveläisen palikkatestin pitävän minua pilkkanaan mutta väsytystaistelu toi tulosta ja sinisen palikan sai kuin saikin survottua läpi. Missä on palkinto ja mikä se on? Stipendi Ylöjärven lukioon? Tontti Ylöjärveltä? Ylöjärveläinen tamma?

ei mulla aukea kuin joku valkoinen ruutu missä lukee että ylöjärven lukion palikka testi, mitä tuossa pitäs niinku näkyä?

neutraali sanoi:
ei mulla aukea kuin joku valkoinen ruutu missä lukee että ylöjärven lukion palikka testi, mitä tuossa pitäs niinku näkyä?
Sulta puuttuu varmaankin Java Virtual Machine koneelta tai jotain.

Kyllästyin vääntämiseen jo noin 4:n minuutin kikkailun jälkeen. Tuo testi todellakin on saatanasta!!

Jonny kirjoittaa Googleen hakusanaksi "Ylöjärven lukion palikkatesti läpipeluuohje" Tuloksia 0 :curs: Hermot menee!!! Kyllä mie vielä tuon joku päivä läpi menen, PRKL!

Saan sinisen palikan siirtymään yhden pykälän alaspäin, that's all.
Saman verran kuin yöllä kahden aikaan, kun katsoin testiä ensimmäistä kertaa.
Tämä todellakin saa tuntemaan olonsa palikaksi.

Etsin Googlella itsekin, eipä löytynyt kuin tällainen: http://oivalluksen.hoito.org/pelitjatestit.php
Tuoltahan noita nokkeluustestejä löytyy lisää, vaan ei ratkaisuja.

Voihan rasvattu Keijo. Tunnin hinkkaamisen jälkeen sininen pullahti ulos. Otin varmuuden vuoksi tilanteesta screenshotin, mutten taida pilata jännitystä :D

Back
Ylös Bottom