Riemuksenne: Ylöjärven lukion palikkatesti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomi
  • Aloitettu Aloitettu
Hei oikeesti kertokaa nyt hyvät ihmiset ees jotain vinkkejä! :( tässä menee ikä ja mielenterveys näinki yksinkertasel sällil :D

number_one sanoi:
:D toi testi on kyl aika hajottava! Ois aika hyvä testi johonkin kouluun tollanen: vaikka 50 ekaks tehnyttä pääsee sisään:)
Minä en vissiin sitten ainakaan opiskelisi siellä :D Kyllä tässä menee hermot pikkuhiljaa...

En yritä enää. Mike on oikeassa. Vaikka nyt vielä jotenkin ihmeellisesti suoriutuisin tuosta testistä, ei se enää riittäisi parantamaan sieluni kokemia syviä viiltoja, joita tämä testi aiheutti. Tulen kantamaan syväksi uurtuneita arpia koko lopun elämäni, eikä mikään niitä enää paranna.

SPOILATKAA TOI JO JUMALAUTA!!!! :D

Täälä on vissiin oikeesti hirveitä neroja, mie voin kuiten ihan hyvällä omatunnolla sanoa ett ton paris vierähti ainaki pari tuntia ...

Nyt loppui saatana, toi sivu ei enää tässä koneessa aukea, ikinä. Olen turhautunut, olen luovuttanut ja olen päätökseni tehnyt. Tämä viimeinen yritys: puoli tuntia ja sininen yli puoleen väliin jolloin selain toisella sivulla aiheutti laittoman toiminnon ja se sammui. So that's it...

Palaa hermot tuon testin kanssa. Pikkupoikana tollasia väänsi ihan kevyesti mutta ilmeisesti järki on karannut jonnekin vuosien mittaan.
Jos tollanen testi ois koulun pääsykokeissa niin vois tulla äkkiä ruumiita kun porukalta pettäis pinna.

mxm sanoi:
Palaa hermot tuon testin kanssa. Pikkupoikana tollasia väänsi ihan kevyesti mutta ilmeisesti järki on karannut jonnekin vuosien mittaan.
Jos tollanen testi ois koulun pääsykokeissa niin vois tulla äkkiä ruumiita kun porukalta pettäis pinna.

Joo-o. Samat fiilikset. Joskus on jotain kinkkisiäkin juttuja tullut ratkottua, mutta nyt ei irtoa millään. Yli puolen välin meni palikka, vaan siihen loppuu.

Tyhmäksi sitä on saatana tullu...

Napsikaa nyt 5 minuutin pikaratkojat vaikka kuvakaappauksiin se ratkaisu ja pistäkää tänne. Päästätte monta ihmistä pahasta.

Siis ton tummansinisen palikan saa aivan helposti tonne ovelle johkin kulmaan(nyt kun 5 tunnin aikana oon oppinu liikuttelee noita palikoita :curs: ), mutta miten helvetissä ton vaalean saa kiskottua ton sinisen ohi, EI SAATANA OO MAHDOLLISTA VAIKKA KUINKA VÄÄNTÄISI !!! :curs: :curs: :curs: :curs: :curs:

Edit: nythän mää sen kekkasin :wall: teoriassahan toi on ihan mahdollista... :D
pitää mennä koittaan...

Tässä on yks ratkaisu jonka kaveri pelasi koska minä en vain osaa :D

Liitteet

• 1.webp
    1.webp
    10,1 KB · Katsottu: 506
Huhhuh. Saihan tossa pikkusen räplätä :D.

En mä ainakaan keksi mitään yleispätevää ratkasua mutta näistä voi olla apua:

Ensin liikuttelet pari keltasta neliötä sinisen mötikän taakse. Sen jälkeen liikuttelet sinistä eteenpäin ja siirrät vihreitä sen taakse. Lopussa sitten täytyy saada vaalensinisen eteen pari keltasta, jonka jälkeen ratkasu onkin käsillä.

Joo mä meen nukkuu täst tuukkaa nyt yhtää mitään :curs: huomenna uusiks :curs: Vituttaa ku haaskasin päivän tälläsee P.SK..N!!! :curs:

Menihän se prkl vihdoin...yht. varmaa ~2h aikasemmin hinkkasin...nyt otin uuden ni meni joku 15min :jahas: Ne jotka ei oo pelii viel avannu ni älkää edes avatko! Saa rauhallisemmanki miehen raivon/itkun partaalle :D

Perkeles, mä oon yleensä ollut hyvä näissä, mutta ei tuo nyt ihan arpomalla mennytkään. On se helkkari, että vanha matikan ope onnistuu piinaamaan vielä kymmenen vuoden jälkeenkin :D

Back
Ylös Bottom