Ehkä kaikkia ei kiinnosta teennäiset ihmiset ja jenkkityylinen liibalaaba -showmeininki jota tuo rappioitunut, epäluotettava narsistinen nisti edusti.Oikeesti, mä en tajua ihmisiä. Mä en pysty ymmärtämään ihmisten sairasta maailmaa. Vihaajien mielipuolista ajatusmaailmaa. Mä en enää ymmärrä. En pysty edes luovuttamaan niiden suhteen, niin vitun häiriintyneitä ne ovat. Vihaajat, MIKÄ TEITÄ VITUN VAIVAA?
Ihmisen kuolema on aina tragedia. Jokaisesta ihmisestä ei silti tarvitse pitää, ja mielipiteensä saa tuoda julki, oli se mikä hyvänsä.
Kaikki mielipiteet eivät ole "vihaamista" tai "vihapuhetta", vaan normaalissa maailmassa mielipiteitään pitäisi saada tuoda julki ilman, että saa jonkun "vihaajan" leiman.
Osoittaa kypsymättömyyttä ottaa jokainen eriävä mielipide hyökkäyksenä tai osoituksena joidenkin vihaajien mielipuolisesta ajatusmaailmasta.
edit : Tuskin Genovan aivoitusten pohtimiseen kannattaa tuhlata energiaa. Eikös tuo ole kehitysvammainen tai muulla tavoin kykenemätön täysin käsittämään tekojensa seurauksia?
Viimeksi muokattu: