Oon kattonut linkkaamasi kaksi ensimmäistä videota ja ensimmäisessä Rich nimenomaan sanoo käyttäneensä PMMA:ta VAIN toiseen hauikseensa paikkaamaan pientä repeämää, josta tuli tuollainen pieni möykky lihaksen alaosaan. Mutta kun vertaa Richin käsiä vuosien takaisiin, on ainakin mun silmään aika selvästi jotain tavaraa työnnetty muuallekin kuin vain toiseen hauikseen.
Ja varsinkin hänen rintalihakset näyttää jännitettäessä todella oudoilta luonnottomilta möykyiltä. En sitten tiedä onko vain omissa silmissäni vikaa, mutta ei tuo ihan normaalilta näytä.
Muutenkin nuo kädet näyttää vain omituisilta, sileiltä palloilta, joissa ei oikein ole mitään erottuvuutta. Silloin Bigger By the Day-sarjan aikaankin muistaakseni sanoi kasvattaneensa lihasta ja kiristyneensä, mutta en kyllä itse ainakaan huomannut mitään merkittävää muutosta esimerkiksi lihaserottuvuudessa... Samanlaiset muodottomat möykyt olivat silloin sarjan loputtuakin.
Kuulostan varmaan todella pahalta Rich heitteriltä vaikka sitä en kuitenkaan ole. Pointtini oli, että ei Pianakaan kuitenkaan aivan kaikkea kerro, joten siksi pienellä varauksella suhtaudun noihin selittelyihin. Mutta mikäpä pakko sitä aikuisen ihmisen onkaan koko yksityiselämäänsä vuotaa internettikansalle.