Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No, kai ton noinkin voi ajatella. Oisit muuttanu muotoon '' kovalla dropittamisella, huumeitten ja litkujen käytöllä ei sataa vuotta elä.''on se toki selvää ettei kovalla lihasmassalla mitään sataa vuotta elä
Täyteaineiden käytön Ritsi on myöntänyt hyvin selkeästi, kantsii vähän katsoa niitä videoita. Implanteista en ole kuullut suuntaan enkä toiseen.
Oon kattonut linkkaamasi kaksi ensimmäistä videota ja ensimmäisessä Rich nimenomaan sanoo käyttäneensä PMMA:ta VAIN toiseen hauikseensa paikkaamaan pientä repeämää, josta tuli tuollainen pieni möykky lihaksen alaosaan. Mutta kun vertaa Richin käsiä vuosien takaisiin, on ainakin mun silmään aika selvästi jotain tavaraa työnnetty muuallekin kuin vain toiseen hauikseen.Siis toihan on myöntänyt ihan videoilla useaan otteeseen käyttäneensä syntholia, esicleneä ja pmma:ta.
Ei täällä kukaan ole noin luullut. Yritin vain kertoa, että mielestäni Rich ei ole ollut 100 % rehellinen täyteainejuttujensa kanssa, vaikka niin kovasti väittääkin. Koska pointtini ei ilmeisesti auennut, lue nuo aiemmat viestit uudestaan (jos edes luit) niin saat kiinni kontekstista.Ei kai joku oikeasti luule että täyteaineita ei olisi käytetty?
Itse veikkaan aivan samaa. Roinaa x määrä, colat ja varmaan nukkuuki vähillä unilla. Joku posahtanut. Mistään maksakirroosista tai sydäristä vedellä koomaan. Onks muutenkin jengi niin sinisilmäisiä ettei nähdä kuinka noita stimuja menee vähän kelläkin, kuin lääkkeet urheilussa. "En ois vittu uskonu". Joskus ennen ku alko ufc:ssä käryjä käydä ni kovin kaveri väitti ettei siellä roinata, ku ei kato isot lihat on tiellä ja on painoluokat. Sinisilmäistä; usvassa elävää sakkia. Varmaa näitä vitun suvakkeja, samaa sakkia.oisko aivoverenvuoto ja aivopaineen takia laitettu koomaan. huono kolesteroli ja verenpaineet ylhäällä niin tukoskin mahdollinen. veikkaan jotain pääongelmaa. on se toki selvää ettei kovalla lihasmassalla mitään sataa vuotta elä
Ei täällä kukaan ole noin luullut. Yritin vain kertoa, että mielestäni Rich ei ole ollut 100 % rehellinen täyteainejuttujensa kanssa, vaikka niin kovasti väittääkin. Koska pointtini ei ilmeisesti auennut, lue nuo aiemmat viestit uudestaan (jos edes luit) niin saat kiinni kontekstista.
Ihan normaalia että pro tason äijät kiskoo opiaatteja, tuliko jengille jotenki yllätyksenä?
Mutta kun vertaa Richin käsiä vuosien takaisiin, on ainakin mun silmään aika selvästi jotain tavaraa työnnetty muuallekin kuin vain toiseen hauikseen.
Esimerkiksi?Ihan perus kauraa jenkki sporttipiireissä mennä nukkuu bentsoilla, herätä stimuilla ja tehä töitä adderalilla.
Mm meidän omat kiekkopojat ovat avautuneet tästä.
Olikohan se nyt sami kapanen, joka valitti sitä ainaista lääkehuuruissa olemista.Esimerkiksi?