Rich Piana

Hyväksyttävää tai ei mutta fanitanhan mä edelleen, kuten 100miljoonaa muutakin ihmistä maailmassa esim. Metallicaa. Ja aivan varmasti suurin osa ja parhaimmat heidän biiseistään (80s') ei ole tehty pelkästään alkoholin vaikutuksen alaisena..
Kaksiteräinen miekka.
Yleensä suuret taiteilijat ja nerot on enemmän tai vähemmän päästään sekaisin. Joko syntymästään tai itse aiheutetusti.
Näin se vaan menee.
Missään nimessä en kuitenkaan kannata huumeita! Tämä vielä selvennyksenä.

Mä en usko kyllä noihin lähipiirin selityksiin kaatumisesta. Oon Richin videoita jonkun verran katsonut ja kyllähän hän vaikuttaa olevan osassa videoissaan jossain kamapäissään, joten huumeongelma ja yliannostus on ihan mahdollinen skeenaario... Varsinkin kun jo ex-vaimon kanssa oli setit kierrossa niin vahvistaa tätä epäilyä. Muutenkin tuntuu Richin kuva ns. rehellisenä ja läpinäkyvänä persoonana murtua, kun on kuitenkin kiistänyt esimerkiksi implantti- ja täyteainesyytökset, vaikka ihan varmasti jotain esim rintaan ja käsiin on tungettu. Nyt olisikin aika todistaa, että on sanansa mukainen mies ja puhua totta. Tietenkään täyttä varmuuttahan tuosta yliannostuksesta ei ole, mutta niin ristiriitaista tietoa tulee ja kai TMZ:llakin joku lähde näille väitteille on.

Kuitenkin kaikkea hyvää Richille ja toivottavasti paranee hyvin.

Aika monet kunnon kipulääkkeet on opiaatteja ja piristeethän nyt kuuluu urheilijan lääkevalikoimaan aika monessa muussakin lajissa treenin yhteydessä. Just sayin'

Uutta videoo kumminkin kanavalle latautuu?

Tokkopa Chanel tai joku muu tuttava latailis mitään tässä tilanteessa, jos asiat olisi todella niin huonosti kuin nuo jotkut lähteet väittävät?

Tarvitseehan Chanel kuvaamalleen Chanelille materiaalia.
"Right Baby?"

Otapa tuosta nyt selva kuka puhuu totta. Tuo partajannu on selkeesti aidosti Richin ystava kun on nakojaan tuossa sen haakuvassa, joten tuskin se keksii juttuja omasta paastaan mutta voi toki muunnella totuutta kuulostamaan paremmalta. Mulle on itselle kaynyt just niinkuin tuo jannu vaittaa, eli nousin seisomaan liian nopeasti, silmissa sumeni ja kaaduin otsa edella lattiaan. Naama oli vahan veressa sen jalkeen mutta muuten kaikki oli OK. Kuulostaa vahan ontuvalta etta joku pitaisi laittaa koomaan tuommoisen takia, vaikka tulisi aivotarahdys jota ihme kylla mulle ei tullu. Kylla siella varmaan on kaiken maailman droppeja verenkierrossa vaikka kaveri kovasti muuta vaittaa.

Tuskin tuo richi hirveitä settejä vetelee nykyään. Väh testo ja kasvu kierrossa nonstop. Se mikä on aiemman ropittelun osuus nykyiseen terveyden tilaan, kun aikoinaan kilpaili, paha sanoa. Välillä niin punainen ja turpeessa koko äijä että vetelee yläpaineet tapissa.

Kierrossa on myös melanotania aika ajoin, joten sekin vaikuttaa tuohon ihon väriin. Mutta joo, en epäile, etteikö painettakin olisi tavallista enemmän pöntössä :)

"When emergency personnel arrived, paramedics found crushed up white powder on a table along with a credit card and straw and decided to give Rich 2 doses of Narcan (often used to treat opiate overdoses) to try and revive him."

Mites tää ei oikeen mee samaan linjaan ton frendien selityksien kanssa?

Hyväksyttävää tai ei mutta fanitanhan mä edelleen, kuten 100miljoonaa muutakin ihmistä maailmassa esim. Metallicaa. Ja aivan varmasti suurin osa ja parhaimmat heidän biiseistään (80s') ei ole tehty pelkästään alkoholin vaikutuksen alaisena..
Kaksiteräinen miekka.
Yleensä suuret taiteilijat ja nerot on enemmän tai vähemmän päästään sekaisin.

Kyllähän huumeet ovat erityisesti taiteilijoiden luovuuden stimuloijina olleet aina merkittävässä osassa, mutta Piana nyt ei jää historian kirjoihin suurena taiteilijana tai nerona.

Kyllähän huumeet ovat erityisesti taiteilijoiden luovuuden stimuloijina olleet aina merkittävässä osassa, mutta Piana nyt ei jää historian kirjoihin suurena taiteilijana tai nerona.
Onhan Piana tavallaan taiteilija. Kehon taitelija. Kroppa on kuin marmoriveistos, jota työstetään ja muokataan läpi elämän. Mies on tehnyt omasta taiteenlajistaan aikamoisen bisneksenkin. Älykkyysosamäärästä vaikea mennä sanomaan, että onko nero. Nero tavallaan, kun on osannut tuotteistaa itsensä hyvin ja tienaa omalla näkyvyydellään hiton hyvin.

lähipiiri eli koko 5% crew ja perhe pystyy muunnella tarinaa jos haluavat tai sitten kertoa totuuden, mutta miten tmz jne muut vastaavat lähteet saisivat tietoa siitä mitä Richin asunnosta on löytynyt ja mitä hänelle on oikeasti käynyt?. Koska eihän noita yksityisiä tietoja lääkärit voi ulkopuolisille kertoa, mutta on hyvin mahdollista että Richillä on tiimissä mactruckin tapaisia ääliöitä edelleen jotka oman rahan toivossa vuotavat tietoa ulos muille.

Mulle väitettiin iltapaskan kommenttiosiossa, että Phil Heath ei vedä steroideja. Tietysti uskoin. Kova treeni ja oikeanlainen ravinto riittää.

Jotenkin nauratti ku muikkeli oli sanonut ettei tiennyt että käyttää, luuli että on puhtailla, jos siellä on viivoja jossain pöydällä. Ei varmaan huomaa joo.

kun on kuitenkin kiistänyt esimerkiksi implantti- ja täyteainesyytökset
Täyteaineiden käytön Ritsi on myöntänyt hyvin selkeästi, kantsii vähän katsoa niitä videoita. Implanteista en ole kuullut suuntaan enkä toiseen.

Alkaa oleen jo sen verran monta lusikkaa koko sopassa, että lienee paras odotella joko Richin itsensä tai Chanelin päivityksiä terveydentilasta.
Joskin mulla on vähän sellainen epäilys, että puhuukohan tuo Chanelkaan ihan totta siitä mitä on oikeasti tapahtunut ja kuinka vakavasti asiat todella ovat...?

Onko se niin että on kolme vaihtoehtoa?

1.Lyönyt päänsä

2.Huumeyliannostus

3.Jossain luin että sydän petti (ei huumeiden takia, ei löytynyt verestä mitään)

Käytetäänkö noita täyteaineita sitten kun ei saa enää lihasta kasvamaan treenillä ja on pakko saada joku paikka isommaks vaikka sitten kaikki konstit käyttäen ? :D

Käytetäänkö noita täyteaineita sitten kun ei saa enää lihasta kasvamaan treenillä ja on pakko saada joku paikka isommaks vaikka sitten kaikki konstit käyttäen ? :D
Mitäpä ei bodari ennen kisoja tekisi paremman sijoituksen toivossa. Suomessa vaan jotenki tabu puhua noista. Pari kaveria SM tasolla bodaillu aikoinaan ja ennen kisoja 4-5cm turvotukset tiukkaan räpylään vaikuttaa kummasti. Pohkeet vaikka heikko lihasryhmä ni eiku litkua koipiin. Sivuolkapäät turvoksiin jne. Eikä sitä oikein tehtynä huomaa. Överiksi vetää niin varmasti löytää ittensä viimesiltä sijoilta.

Back
Ylös Bottom