Rich Piana

Rich ja overdose. Tulipa puskista.

Saapa tosiaan nähdä mitä tästä seuraa. Ite tykkään ukon videoista yms. Joten toivotaan parasta.

"V**tu, minulla on homma hallussa. Miksi minulla on yhä hiukset päässä? Miksi minulla ei ole ainuttakaan arpea aknesta? Miksi minulla on tasaisen kapea vyötärö?

- Koska tiedän, mitä teen. En sekoile aineiden kanssa." :rolleyes:

No sille on syynsä miks sillä on aina noi mustat shortsit. Generation Iron kakkosessa näki hyvin sen kehon epäsuhteellisuuden ku sil oli farkut päällä. Kädet on reilusti paksummat kun reidet
Tekihän se kerran 80 kg:lla kyykkyä.. Ja taas toi ihmisten "polvi/polvet on hajalla" juttu.. Niin varmaan ,kun kävellään ihan normaalisti jne. Itsellä on vasen polvi oikeasti paskana,eikä sillä mitään kävelyjä tehdä pitkin jättimarketteja.

Juurihan se niin oli niissä verikokeissa,että pääsisi vetää IGF-1:Stä muiden myrkkyjen sijaan ( Tietysti korvaushoito).

Oisikohan roppa seonnut jos roppa yht'äkkiä ei saakaan sitä normimäärää testoa?

Jerry ward sitten taas höpötteli kanavallaan ettei ollut kyseessä overdose. Se on kuitenkin richin hyväkin kaveri vissiin ja voi saada kunnon infoa lähipiiristä.

No mutta vitustako näistä tietää kun saippuaooppera lähtee rullaamaan. Tosta kuolemisestakin oli jo aikaisin aamulla juttua. Kuuluu peliin ja ehkä joku osuu oikeeseen.

Ainakin muilla sivustoilla (joo... TMZ... anyway) on ollut aiemmin yöllä juttua tuosta että pistetty koomaan. Eli jos tuo yksi sivusto on sitten saanut jo tuoreemman tiedon.

BODYBUILDING CHAMP RICH PIANA MEDICALLY INDUCED COMA ... After Emergency

"law enforcement sources tell TMZ Sports"

http://www.tmz.com/2017/08/10/rich-piana-medically-induced-coma/

Onhan siinä kohta 50v kroppa kovilla, mutta toivotaan että Rich kuntoutuu vielä hienosti koettelemuksistaan. Rich on kuitenkin huipputyyppi kehonrakennusskenessä jonka luontaista intoa ja positiivisuutta laji todella kaipaa. :)

Tainnut tuo random Tumblr profiili vaan hyödyntää uutisia koomasta, ja jatkanut omaa tarinaa päälle. Muut sivustot sitten tavallaan tukee niiden feikkiuutista.

Uutta videoo kumminkin kanavalle latautuu?

Tokkopa Chanel tai joku muu tuttava latailis mitään tässä tilanteessa, jos asiat olisi todella niin huonosti kuin nuo jotkut lähteet väittävät?

Toi toki jo eilen julkaistu, ja sairaalaan olisi joutunut joskus tuossa puolen yön aikaan? Jos tämä homma on ollut äkillinen?
Eilen julkaistu on saattanut myös mennä lataukseen jo 9. päivä.

Back
Ylös Bottom