Pitänee siirtyä käyttämään vanhankansan mäntysuopa saippuaa :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mua aina häirittöö nua hauikset, ku vaikka kuinka ranteita pyärittelöö, nii hauikset ei liiku mihinkää.
Saa pelkällä vedellä pestä jos aikoo vältellä lisäaineita.
Katsoin että jopa Suomaisista LV ja Erisan herkän ihon tuotteista ei hajusteita / ei väriaineita tuotteista löytyi joitakin aineita noiden 12 myrkyn joukosta, mutta silti kumpainenkin merkki on yhteistyössä allergia ja astmaliiton kanssa :D Joten LV tai Erisanilla ei voi korvata nykyisiä omassa käytössä olevia myrkky suihkugeeliä ja shampoota, kai se mäntysuopa saippua on sittenkin paras vaihtoehto :D
Paljonko kaverilla oli reikiä ennenku vaihtoi ruokasoodaan?Frendi joka on näihin perehtynyt ihan homona on pessyt jo vuosia roukasoodalla leegot, reikiä nolla. Pitää fluoria ihan helvetinmoisena myrkkynä ihmisen elimistössä. Meitsi vetää kyllä Pepsodentillä, kestää ne sisuskalut kuitenkin koko elämän.
Muistelisin vaan jonkun hampilääkärin joskus kertoneen että jos ei sitä jotain coccusbakteeria saa lapsena itselleen niin reikien saaminen myöhemmällä iällä on sitten ainakin erittäin epätodennäköistä. Nää pelkällä omalla kokemuksella asiantuntijat lyttäävät triggeröi aina vähän:D. Kukin toki tekee kuten parhaaksi näkee kunhan ei muille totuutena tuputaNo se nyt ei tässä vaiheessa ole olennaista, veikkaan nollaa.
eipä mun puolesta enempää offtopiccia. 
Ite ainakin olen huomannut että rich piana mielistelee henkilöitä, jotka on hänen kavereitaan/esittää olevansa hänen kavereitaan.
Esimerkkinä Boston loyd. Jos katsotte haastattelun jossa hän oli vielä "väleissä" bostinin kanssa, ylistää rich piana bostonia.
Sen jälkeen kun heidän välilleen tuli erimielisyyksiä, dissaa piana bostonia sanomalla että hän näyttää "naturalilta", vaikka boston on itsekin myöntänyt roinan käytön