Deleted member 122304
eiköhän sulla chrisiin ole vielä mahikset :DMiten mulla on semmonen käsitys että tää Chris on homo? Että ovat Saran kanssa vaan BFF. Valaiskaa tyhmää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
eiköhän sulla chrisiin ole vielä mahikset :DMiten mulla on semmonen käsitys että tää Chris on homo? Että ovat Saran kanssa vaan BFF. Valaiskaa tyhmää.
Lisäksi vaikuttaa idiootilta.Varmaan toi sara ja monet muutkin vastaavat ollut ihan perus nättejä mimmejä. Kohtuulliset silarit sun muut vielä menee mutta toi kokonaisuus ja noi huulet. Varmaan pieni sokeus iskenyt ja pikkuhiljaa karannut käsistä. Aivan vitun hirveän näköinen ja todellinen turnoff.
Eikä pelkästään vaikuta, 99% tuon näköisistä naisista on ihan vitun taulapäitä. Ja tämä on tieto eikä toi luku heitä kun korkeintaan prosentin verran liian alas. Ja ennenku joku heittää jonkun bodarikortin, ei onnistu, ei millään verrattavissa.Lisäksi vaikuttaa idiootilta.
Kyllä varmasti, minäkin varmasti ellei toi barbielook ja totaalinen idiotismi olisi niin paha turnoff. Toisen noista vielä sietäisi, mutta kuten sanoin, kyllä ne menee käsikädessä. Ensin on oltava tyhmä, että voi näyttää tolta. Vähän kärkkäästi sanottu mutta, no mielipide asioita mistä kukin tykkää.idiootti varmasti mutta valtaosa palstan äijistä jakaisi siemeniään Saralle mieluusti.

kyllä. Ennenhän toki oli pidemmät hiukset jotka värjäili varmasti usein.Nyt näyttää ritsi siltä että ois vanhentunut montavuotta parissa viikossa :( jos tuota videoo katsoo.
Mä funtsin että voi olla noi Saran kanssa yhdessäolon aikana tapahtuneet huumesekoilut ainakin osittain tän nopean "rapistumisen" takana. Semmoiset lääkkeet tollakin ukolla päällä ettei ton pitäis nyt ihan yhtäkkiä alkaa nelivitosena yhtäkkiä vanhenemaan.Nyt näyttää ritsi siltä että ois vanhentunut montavuotta parissa viikossa :( jos tuota videoo katsoo.
Niin ja ikäähän on se 45..
True that. Se on tuo kova urheilijaelämä ja puhtaasti syöminenEikä näytä päivääkään yli 55 vuotiaalta.