no sano sä parempi selitys sitte, äläkä vaan pelkästään torpaa noita mun teorioita pystyyn. Vai kuulutko sä nyt vaan siihen hyväuskoisten joukkoon, jotka uskoo silmät pyöreinä kaikein mitä Riku setä videoklipillä selittää? Että Ritsi nyt yhtäkkiä keksi sen että floridassa on kiva ilmasto ja sillä on sitten se varastokin sielläKyllä sille joku hätä tuli kun ensi piti muuttaa aitojen taakse vartioidulle alueelle ja sitte kun sekään ilmeisesti ei riittänyt, niin piti häipyä koko osavaltiosta. Nuo selitykset jostakin varastoista ja toimipisteistä on ihan täyttä paskaa, kun eihän Ritsiä nyt fyysisesti tarvita missään sen vitun varastolla nostelemassa mitään laatikoita tai tekemässä mitään fyysistä, puhelimella ja netin kautta hoituu tuollaisessa asemassa olevan ihmisen jutut aika pitkälle.
No hitostako minä tietäisin, kunhan ääneen pohdiskelin. Minkään pikkujutun takia tuskin häippäsi noin extemporee.
Ja aika vahvoilla filttereillä mä näitä videoita kattelen ja lähinnä siis viihteen vuoksi. Kiitos kysymästä

Kyllä sille joku hätä tuli kun ensi piti muuttaa aitojen taakse vartioidulle alueelle ja sitte kun sekään ilmeisesti ei riittänyt, niin piti häipyä koko osavaltiosta. Nuo selitykset jostakin varastoista ja toimipisteistä on ihan täyttä paskaa, kun eihän Ritsiä nyt fyysisesti tarvita missään sen vitun varastolla nostelemassa mitään laatikoita tai tekemässä mitään fyysistä, puhelimella ja netin kautta hoituu tuollaisessa asemassa olevan ihmisen jutut aika pitkälle.