Rich Piana

Mulla on ollut joskus työkaveri joka oli 216cm pitkä, painoa 150-180kg(ei suostunut kertomaan tarkkaa lukemaa mutta kuulemma tossa haarukassa) ja kengän koko oli 62. Ei kuulemma tarttenut kenkäkaupoissa käydä.
Itel on lähemmäs 50 kengän koko ja pituutta noin 195 senttii. Ei oo ihan helppoo näilläkään mitoilla käydä kenkäkaupassa.

Ainakin jalat kasvaa iän myötä ihan ilman GH:takin, mulla meni joskus parikymppisenä 42-43 koon kengät ja nyt reilut parikymmentä vuotta myöhemmin kengänkoko pääsääntöisesti 44-45. Muutamat talvikengät jopa kokoa 46 mutta niissä sitten reilummin villasukkavaraa.

Pianan uusi tuote: FULL ASSF*CK:

fullas.jpg

Pianan insta:

Kyllähän toi pikkusen pistää mietityttään et kadonnu sieltä expoilta ja nyt sitten ko. tilanteen jälkeen ilmoittaa ettei lähde enää lisäleikkiin missä olis sitte ollu mukana trenit ja anadrollit. Varmasti helvetin fiksu päätös ton ukon naamaakin kun kattoo ni alkaa pahaa tekee

Piana tekee näitte videoitte tekemisen vähä liia helpoks jo :hyper:

Annoin tuolle carna_gerin linkittämälle videolle mahdollisuuden. Ajattelin, että josko tämä olisi oikeasti hauska. Myönnän, olin ennakkoluuloinen ennen kuin avasin videon. Ilmeeni oli koko videon ajan tämmöinen:

17-24171552cebf18649c.jpg

Ja kun pääsin videon loppuun, ilmeeni muuttui:

iWKad22.jpg

Saran proggikseen liittyen:

Just had to repost this video I posted not too long ago and got almost 80k views on my IG so I'm glad people are liking it lol ... My video series on YouTube "Journey To Perfection" will have similar footage along with a lot of valuable information & just how crazy the life of #ThePianas is! GodDamnIt!!

View: https://www.instagram.com/p/BDCkNppJ03u/?taken-by=sara.piana

Back
Ylös Bottom