Rich Piana

Ööh, taas jalkatreenistä puhetta treenin jälkeen???
Katso tarkemmin uudestaan, sehän oli sarkasmia. Kyykkäs muka neljällä vai viidellä levyllä kympin. Korjas kyllä sitten perään että editoinneissa meni jotain pieleen. Tosin vähän oli selittelyn makua :)

N-sanaa käytetty, some-paskamyrsky-launch in 5, 4, 3...

Edit: Ehkei sittenkään. Oli vain suora lainaus toisen suusta.

^^Richin viesti pätee myös mediaan; nykyään media antaa varsin yksipuolisia kuvia, ja vieläpä jopa melkoisen poliittisin motiivein. Kannattaa siis antaa asioille aina epäluuloinen varamielipide, ennen kuin tekee finaalisia ohtopäätöksiä.

Viimeksi muokattu:
Voisin sanoa että hieman kadehdin mr.Pianan elämäntyyliä ja tapoja. Itse teen ns. "dead end job"ia arkisin ja viikonloput ojennan jurrisia baarin ovella. Sinne väliin sitten treenit voe helvata... taidan masentua. Voiskin vaan tehä sitä mikä oikeesti kiinnostaa. Tai edes annostella kaiken mikä ei kiinnosta, pienempiin paketteihin, suhailla tyylikkäillä autoilla ruokaravintoloiden, luksuskämpän ja punttisalin väliä. Onneks vähintään yhtä tyylikäs "räkki" löytyy meillä asuvalta naiselta... Kaveri heitti siis kilpabodarin elämän veks sen takia että voi harrastaa ammatikseen bodailua? Mikäs siinä jos on varaani...

Voisin sanoa että hieman kadehdin mr.Pianan elämäntyyliä ja tapoja. Itse teen ns. "dead end job"ia arkisin ja viikonloput ojennan jurrisia baarin ovella. Sinne väliin sitten treenit voe helvata... taidan masentua. Voiskin vaan tehä sitä mikä oikeesti kiinnostaa. Tai edes annostella kaiken mikä ei kiinnosta, pienempiin paketteihin, suhailla tyylikkäillä autoilla ruokaravintoloiden, luksuskämpän ja punttisalin väliä. Onneks vähintään yhtä tyylikäs "räkki" löytyy meillä asuvalta naiselta... Kaveri heitti siis kilpabodarin elämän veks sen takia että voi harrastaa ammatikseen bodailua? Mikäs siinä jos on varaani...

Nojoo onhan se itekkin tehnyt ovihommia joskus mutta sai hommat pyörimään. Ja onhan siinä miettimistä jos haluaa onnistua lisäravinnebisneksessä. Kuka sitten tietää, ehkä se on korvia myöten veloissa:D

:offtopic:Nyt tulee pahaa offtopikkia mutta missä @hiitti n päivitykset viipyy?:(
Itseasiassa kirjotusta pukkaa huomenna eetteriin. Palasin tosiaan vasta äskettäin salille kovan sairastelun jälkeen ja on pitänyt ottaa suht iisisti. Otti aikapaljon takapakkia projekti.

Paino laski rajusti mutta tänään myös oli eka päivä kun sai rykäistyä isosti safkaa naamariin. Joten uuteen nousuun!

Törmäsin äsken tällaiseen uuteen videosarjaan kuin Smaller By The Day. Kuulostaa hupaisalta, mutta kantsii oikeasti tsekata, vaikuttaa meinaan ihan mielenkiintoiselta.
Pääosissa tällainen amatöörikehonrakentaja kuin Matthew Porter, joka päätti laittaa terveytensä etusijalle ja unohtaa haaveet pro-kortin saavuttamisesta.

mattporter.webp

Törmäsin äsken tällaiseen uuteen videosarjaan kuin Smaller By The Day. Kuulostaa hupaisalta, mutta kantsii oikeasti tsekata, vaikuttaa meinaan ihan mielenkiintoiselta.
Pääosissa tällainen amatöörikehonrakentaja kuin Matthew Porter, joka päätti laittaa terveytensä etusijalle ja unohtaa haaveet pro-kortin saavuttamisesta.
Jos joku ei Matt Porteria jostain syystä tiedä, niin kaveri on erittäin pätevä ja menestyksekäs kehonrakennusvalmentaja. Itse olen paljon mieluummin katsellut Porterin kuin Pianan videoita, koska Porterin videoista voi oikeasti jopa oppia jotain hyödyllistä. Pianan videot ovat enemmänkin viihdettä, eikä siinä mitään vikaa ole, mutta Porter on tietotaidoltaan aivan eri sfääreissä.

Jos joku ei Matt Porteria jostain syystä tiedä, niin kaveri on erittäin pätevä ja menestyksekäs kehonrakennusvalmentaja. Itse olen paljon mieluummin katsellut Porterin kuin Pianan videoita, koska Porterin videoista voi oikeasti jopa oppia jotain hyödyllistä. Pianan videot ovat enemmänkin viihdettä, eikä siinä mitään vikaa ole, mutta Porter on tietotaidoltaan aivan eri sfääreissä.

Jonkin verran on tullut luettua kaverin juttuja tuolla MD:n puolella ja ainakin valmennettavien kuvista päätellen, taitaa se yhtä sun toista tietää näistä kisavalmisteluista, viimeistelyistä sun muista ihmeellisyyksistä.

Todennäköisesti tollanen koko viikonlopun yli kestävä expo + päivä ennen kisaa kaikkea säätöä paikanpäällä ja palautuminen reissusta. Vähän uskoisin että pianakaan tuskin välttää romun vetämistä afterpartyissä. Ei varmaan ukko oo vaan viel ihan selviytyny reissusta GOOD FUCKING MONRNING kondikseen

Instagramissa joku väitti Richin lähteneen kesken pippaloiden perheongelmien vuoksi. En tiedä sitten koskeeko tuo itse Richiä tai muuta hänen läheistään/ystäväänsä, mutta kyseinen keissi lienee pääsyy hiljaisuuteen.

Back
Ylös Bottom