Rich Piana

Tämä Pianan Riku on veikeä ukko. Muutaman vuoden vanhoissa videoissa on paljon rauhallisempi, nyt vaikuttaa käyvän ihan kierroksilla. Ja tuo verbaalinen ulosanti on taantunut aika pahasti, lähes joka lauseen ollessa tasoa"Today is a great fuckin' day! Goddammit! Let's do this fuckin' shit, right babe? Today we gonna blast fuckin' chest and and drive all fuckin' night long trying to get some fuckin' Ben & Jerry's shit'."

Rikulle täytyy kuitenkin nostaa hattua liikkuvuudesta. Yllätyin.

kai se on ajatellut että mitä tässä esittämään hienompaa kuin on ja kiroaa miten tykkää. Bisnekset menee hyvin, kuuri potkii ja nuori nainen seksiorjana jne. Ja tuo kierroksilla käyminen ei ole mikään harvinainen ilmiö, kun on kunnon kuurit päällä ja Ritsillähän on juuri nyt! Nähnyt ja todennut ihan omin silmin, kun osalla jengistä (ihan järkevilläkin yksilöillä) menee puheet ja kuviot heiman hauskaksi, kun lyödään testoa ja anaa reilusti.
En nyt muista mikä näistä tän videosarjan jaksoista oli, mutta se tosiaan ihan ite sano että sillä pistää mömmöt pinnan kireelle ja puheet menee mimmoseks menee.

Fuck. Mä en kyl voi sanoa muuta kuin että tuo Richin jauhama schaiba on tosi motivationaalista. Whatever it takes, damn. Vaikuttaa muhun näin IT-alan miehenä myös uramielessä.

Maailmassa on niin paljon negatiivista schaissea, että tällaisen kuunteleminen päivittäin on kyllä vähän kuin terapiaa.

(Tämä kommentti liittyy päivän #52 loppuspiikkeihin siis)

Viimeksi muokattu:
Mua vähän pelottaa se että kun lähtee trenit koneeseen, Rikun ulosanti ja käytös muuttuu tosi huonoon suuntaan ja avioliittokin menee alamäkeen, kun Ritsistä tulee k*sipää. Se kun ei ole mikään sosialiseerausaine. Mutta riippuu persoonasta, senhän näkee sitten. En muista millä viikolla lähtee.

Mua vähän pelottaa se että kun lähtee trenit koneeseen, Rikun ulosanti ja käytös muuttuu tosi huonoon suuntaan ja avioliittokin menee alamäkeen, kun Ritsistä tulee k*sipää. Se kun ei ole mikään sosialiseerausaine. Mutta riippuu persoonasta, senhän näkee sitten. En muista millä viikolla lähtee.
no se Ritsin mimmihän on ihan altavastaaja koko suhteessa, jonka ei anneta sanoa yhtäkään lausetta kokonaan loppuun ilman Ritsin keskeytystä. Uskon että vaimoparka on jo useampaan otteeseen voivotellut kohtaloaan hiljaa mielessään. Koko suhteen pitkäikäisyys perustuu varmasti aika pitkälle siihen, miten paljon piinaa Sara jaksaa kestää. Ja kyllähän se vielä ainakin jonkun aikaa kestää, kun saa Ritsin avulla potkua omille Bisnesvirityksilleen jne. Oma veikkaukseni on, että ei tuokaan "onni" valitettavasti varmaan monta vuotta kestä, kun Saralle tulee mitta täyteen ja Ritsi saa jäädä yksin elämään 5% laiffiaan. Sara on sen verran nuori, että homma ei loppuakseen tarvitse muutakuin sen että iskee vauvakuume päälle ja Ritsin rusinoista ei enää siihen riitä potku + että idea on Ristin mielestä superhuono muutenkin, kun on tottunut elämään todella itsekeskeistä elämää jo vanhoille päiville asti.

Nämä ovat vain minun aavistuksiani tilanteen etenemisestä ja voin olla täysin väärässkin. Jokatapauksessa kävi miten hyvänsä, niin Ritsille riittää jonoksi asti uusia seksiorjia, vaikka yhdelle tulisi mitta täyteen. Kukaan ei voi Ritsille mitään.

Luulen että mitään muutu kun voi ehkä alkaa tulee makuuhuone pätkää. Ei ajeta draiviniin ku ajetaan Saralla. What ever it takes :pano: Ja syödään kanaa samalla.

Fuck. Mä en kyl voi sanoa muuta kuin että tuo Richin jauhama schaiba on tosi motivationaalista. Whatever it takes, damn. Vaikuttaa muhun näin IT-alan miehenä myös uramielessä.

Maailmassa on niin paljon negatiivista schaissea, että tällaisen kuunteleminen päivittäin on kyllä vähän kuin terapiaa.

(Tämä kommentti liittyy päivän #52 loppuspiikkeihin siis)

En voisi enempää olla kanssasi samaa mieltä!
Itse olen samalla alalla ja myös itseeni osa näistä Richin puheista on kyllä kolahtanut toden teolla ja oikeasti motivoinut ja innostanut kurottelemaan kohti uusia haasteita omalla alallani! :)
Vielä ei ole valitettavasti tärpännyt, mutta toivon mukaan jossain siellä meikäläisenkin tunnelin päässä valonpilkahdus koittaa, kun ei vain luovuta ja lopeta yrittämästä!

Viimeksi muokattu:
Onko muut pannu saman merkille, että Pianan videoilla ei paljo rehuja näy. Tuossa Real Foodissa taitaa jotain vihanneksia olla. Hedelmistä banaani taitaa olla ainoa jota käyttää. Eikä paljon öljyilläkään läträile videoilla, ainakaan ruoan kanssa. En tiedä mikä mentaliteetti jenkkibodareilla yleensä on, syödäänkö siellä kasviksia ja naukkaillaan öljyä vai vedetäänkö ihan vaan hiilqriq ja proteiinia as much as possible.

Johtuiskohan ihan siitä yksinkertaisesta syystä, että kun mietitään mitä ruokamääriä nuo ammattilaistason kaverit joutuu popsimaan pelkästään ylläpitääkseen sen elopainonsa, niin ei siihen päälle välttämättä jaksa syödä puolta kiloa kasviksia/vihanneksia. Sitten, jos miettii ihan lihasten kasvatusen näkökulmasta, niin uskaltaisin väittää, että jollain parsan imemisellä on siinä aika häviävän pieni rooli :D

Rasvojen (tietoiseen?) välttelyyn voi yksi osasyy olla se, että näillä kavereilla nuo hormonitasot eivät välttämättä dumppaa ihan niin radikaalisti, jos "vähän" poiketaan tästä kiveenkirjoitetusta gramma per painokilo ohjeistuksesta.

Jos tämä jää viimeiseksi oljenkorreksi, toivon sydämestäni, että kyseessä olisi silloin naispuolinen ihminen :D
Jos tuon tekisi miehelle niin se olisi vain hyväksyttävää jos eka voittaisi tämän miehen tappelussa. Jolloin viimeisenä nöyryytyksenä tapahtuisi tämä perseennuolenta. Jolla osoitetaan täysi dominanssi.

Muistaakseni The Great Big Lenny sanoi jotain tämän suuntaista Delray Misfitsien videoissa.

Joo samaa katoin just äsken. Voihan se olla että paukuttaa noita videoita siihen tahtiin että menee välillä pätkät sekaisin :D Tai sitten ei edes treenaa kaikkia treenejä ja yrittää vähän koijata katsojaa.

Kumma tuo Sara. Rich sanoi spesifisti, ettei halua syödä maissilastuja, ja Sara ostaa juuri niitä. Taitaa olla saanut jo Ritsistä tarpeekseen, ja yrittää hämmentää pakkaa. Tai sitten hänellä ei tosiaan liiku päässä mitään muuta kuin silikonia.

kyllä akka on itsetuhoista sorttia jos tuo vääriä ruokatarvikkeita bodariukolleen, jolla on trenit kierrossa. Siinä oikein kerjätään litsareita poskille! :hyper:

Back
Ylös Bottom