Rich Piana

Taitaa videoiden teko & editointi verottaa Ritsiä enemmän kuin itse treenit. Saakohan edes tämän päivän videota ulos vai siirtyykö suosiolla harvempaan julkaisutahtiin..

Taitaa videoiden teko & editointi verottaa Ritsiä enemmän kuin itse treenit. Saakohan edes tämän päivän videota ulos vai siirtyykö suosiolla harvempaan julkaisutahtiin..

voi olla että ens kuussa tulee kerran viikossa joku parin minsan video,tai sitten sara kuvaa jokapäivä tunnin ritchin nukkumista ;)

Tekisi jatkossa suosiolla vähän lyhyempiä pätkiä kuten tämä viimeisin niin ei menisi editointihommiin niin paljoa aikaa.

ja kun ottaa huomioon että äijällä on varmaan oikeasti bisneshommia niin ihmeen hyvin on tähän mennessä videoita pukannut ulos. Tai sitten koneet taas sekaisin :D

Rich on kyllä varmaan rehellisin jauhokauppias, vaikka lihaksista osa onkin feikkiä.. Ei selittele että "osta tästä vähän 5 % aminoita ja hiilaria, niin kasvetaan".. Vaan rehellisesti, että "helvetistä ruokaa, kohta menee 12 ateriaa ja ihan helvetisti horkkaa" :D

"I wake up and immediately shout "GOOD FUCKING MORNING GOD DAMMIT"!!!" :rock:

35:50 --> Well I mean he's the ä ö ä ö ä ö he's alsor nice so he sis a he's a oltist almost einstein babe

Rich on kyllä varmaan rehellisin jauhokauppias, vaikka lihaksista osa onkin feikkiä.. Ei selittele että "osta tästä vähän 5 % aminoita ja hiilaria, niin kasvetaan".. Vaan rehellisesti, että "helvetistä ruokaa, kohta menee 12 ateriaa ja ihan helvetisti horkkaa" :D

Samaa suoraa puhetta kaipaisi suomeenkin.

Mä mietin, että mitä se oikeasti tekee kaikki päivät? En jaksanu laskea aikaeroa, mutta foodrunit on aina yöllä joskus yhden aikaan. Silti se nousee ilmeisesti jo ihmisten aikaan aamulla? Good fucking morning.

Mä mietin, että mitä se oikeasti tekee kaikki päivät? En jaksanu laskea aikaeroa, mutta foodrunit on aina yöllä joskus yhden aikaan. Silti se nousee ilmeisesti jo ihmisten aikaan aamulla? Good fucking morning.

Veikkaan että Rich ja Sara painiskelee sängyssä paljon. Siihen ainakin menee se muutama tunti.

ei Ritsi kyllä pitkästi nuku tosiaan, kun puolenyön jälkeen haetaan noutosafkaa ja sitte ylös noustaan kun on vielä ulkona pimeää ja heti kameran eteen taas. Tiedä sitten mihin aikaa tuolla päivä kirkastuu tähän aikaan vuodesta?

ja akka kiskotaan myös ylös samalla ja lyödään kamera käteen :D Jotenkin en jaksa uskoa, että siellä nyt nukutaan vaan joku 4 tuntia joka yö. No olkoo nyt miten vaan, mutta ei tommosia outoja havaintoja vaan voi olla tekemättä.

No eikös sitä voi aivan hyvin nukkua päivällä myös? :) Jos Rich nyt istuu koneella, käy salilla, ja käy food runilla niin onhan tuossa 07-01 varmaan jokusen tunnin verran aikaa myös nukkua.
Tuommonen polyphasic sleep on ihan toimiva tapa rytmittää vuorokautensa, kun siihen on päässyt tietyn ajanjakson jälkeen kiinni.

Kyllä itselläkin jos nukun päivällä 2h, niin yöllä joku 5h voi riittää ihan hyvin.
Polyphasic yleensä toki viedän paljon pitemmälle, ja nukutaan esim. 2x3.5h vuorokauden aikana.

Back
Ylös Bottom