Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rich kuitenkin aina huolehtii että VEHJE roikkuu alempana kuin kassit.Näkeehän sen niistä muistakin autoista että ei paljoa kiinnosta huoltaa vehkeitä. Ja ne etupihan valotkin vielä pimeenä.
Eat REAL FOOD like a motherfucker. Remember to get a good pump!Itse kun nyt tässä noudattaa tätä 5% lifestyleä niin olen kokoajan yrittänyt muijaani saada samanlaiseksi kuin Sara. Huonoin tuloksin. Eilen se ei edes jaksanu lähteä "nighlty food runille". No menin sitten mäkkärin drive inille setelitukko kourassa. (5€ seteleitä nippu)
Varmaan lennän himasta pihalle kun tilaan 5% tanktopin ja tottakai kaikki mahdolliset muut härpäkkeet. WHATEVER IT TAKES!
Se on Ritsille kauppakassi joka on suhteessa yhtä tärkeä kuin jos esim. mä ostaisin tilapäisautoksi jonkun -92 Corollan.En tiedä Richin tuloista, mutta joko sillä ei ole varaa tai kiinnostusta huoltaa tuota CLS 500 -Mersuaan. Sisustasta puuttuu nappi, valot sojottaa miten sattuu ja mittaristo hehkuu punasena vakavan vian merkiksi. Ajais vuokra-autolla, jos ei pysty omastaan huolehtimaan.
Tuskinpa YouTube niitä on alkanut sensuroimaan, ehkä ukko itse vaan himmas noita juttuja nyt toistaiseksi omalla kanavallaan.Jännä ettei ole nyt enää puhunu kuuristaan sen enemmän. Postasi joskus kuvan instaan siitä millanen cykli on tiedossa mutta siihen se jäi. Luimarco puhui videollaan että youtube on alkanu sensuroimaan videoita joiden otsikossa lukee esim "steroids".
Alkaako ne nyt sensuroimaan sellasiakin videoita missä puhutaan aiheesta?![]()
Tuskinpa YouTube niitä on alkanut sensuroimaan, ehkä ukko itse vaan himmas noita juttuja nyt toistaiseksi omalla kanavallaan.
Aika äskettäin oli se "Piana Uncensored" RxMuscle YouTube kanavalla livenä, katoitko sen? Siinä se ainakin melko reilusti höpisee noista, mitä nyt hetken aikaa katselin.
View: https://www.youtube.com/watch?v=gpPG4WPHRW4
Joo itseasias eilen illalla katoin ennen nukkumaan menoa. Ihan fiksuja tuo höpöttelee...varsinkin nuista lisäravinteista. Toisin kuin eräät jotka sanoo että reenibuustereilla saa muskelin kasvamaan![]()
Kuinkahan paljon suomessa lykätään syntikkaa ihon alle![]()