Rich Piana

Ei nyt ehkä kuollettavaa mutta muistaakseni siinä kuurisuunnitelmassa minkä se heitti instagramiin oli 12viikkoa oraalisia putkeen. Hieman riskaabelia meininkiä mielestäni. :D

Mutta joo, vaihtasin myös oman pateettisen elämäni ritsin laiffiin silmänräpäyksen vertaa miettimättä. :)

Hittolainen, kohtalotovereita!
Lohduttavaa huomata, etten ole täällä suinkaan ainut elämäänsä kyllästynyt luuseri.

Ei nyt ehkä kuollettavaa mutta muistaakseni siinä kuurisuunnitelmassa minkä se heitti instagramiin oli 12viikkoa oraalisia putkeen. Hieman riskaabelia meininkiä mielestäni. :D

Mutta joo, vaihtasin myös oman pateettisen elämäni ritsin laiffiin silmänräpäyksen vertaa miettimättä. :)
ei tommonen 12 viikkoa oraalisia ole paljon mikään. Vedin itse 20-30 ikävuosien välillä koko ajan lähes putkeen dboleja+ testot ja anat päälle. Hb oli joskus melkein kaksisataa, muuten arvot aika lailla kohdallaan. Tosin Ritsi on jo vanhempi ja keho jo hieman väsyneempi...

joo, niistä anadrolleista aina varoiteltiin, että ei saa pitkään käyttää. Niitä mä en voinut käyttää, kun tuli pää niin saatanan kipeäksi niistä. Muutenkin teki olon tosiaan ihan sairaaksi mulla. No oli varmaan ihan hyvä että en pystynyt niitä käyttämään..

Drollit tekee tosiaakin kaikkea hallaa kropalle, ovat ensinnäkin suoraan liitetty vakaviin maksavaurioihin, mutta muutoin olot on ihan krapulaiset eikä niitä kovinkaan moni voi käyttää. Kova jätkä niitä voi toki vedellä, mutta koska olo on kuvottava, päätä särkee ja ruokaa on vaikea saada alas, niin tuppaa olemaan enemmän sivareita kuin etuja.

Olipas hienoa tilankäyttöä kenkien osalta vai liekkö niin ettei ritsi mahdu huoneeseen kuin sivuttain ja siksi kengät on levällään lattialla :)

Nauratti viimeisimmän videon tube kommentti:

"45 mins? God bless u, u beautiful oily bastard"

Jotenki myös diggaan tuosta jenkkien "isompi parempi" tyylistä. Keksitkin järkyttävän kokoisia!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No perkele! En tiärä mistä tuallaane muistikuva oli... no on se sitte semi ok :D
Vähän myöhään tulee tieto, mutta näitä ei tartte arvailla: http://www.musclememory.com/show.php?a=Piana,+Rich
1999

USA Championships - NPC, Super-HeavyWeight, 7th

2003

Los Angeles Championships - NPC, Super-HeavyWeight, 1st
Nationals - NPC, Super-HeavyWeight, Did not place
USA Championships - NPC, Super-HeavyWeight, 11th

2004

Nationals - NPC, Super-HeavyWeight, 6th

2009

Border States Classic - NPC, Overall Winner
Border States Classic - NPC, Super-HeavyWeight, 1st
Sacramento Championships - NPC, Super-HeavyWeight, 1st

2010

Nationals - NPC, Super-HeavyWeight, Did not place
Toisin kuin Suomessa, USAssa ei NPC:n kansallisiin mestaruuskisoihin pääse edes mukaan olematta kova kehonrakentaja. Näiden kinkerien voittaminen etenkin takavuosina oli myös todella vaikeaa. Esim. Flex Wheelerillä meni useampi vuosi huippuamatöörinä ennen kuin vihdoin voitti pro qualifier kisan. Ammattilaiseksi päästyään voittikin sitten heti Arnoldin.

Aina tähän projektiin ja näihin videoihin asti olen sivuuttanut koko Pianan täysin. Nyt olen kuitenkin seurannut tuota sen projektia ja täytyy sanoa että pienimuotoinen fani on syntymässä meikäläisestä. Arvostan korkealle tuota rehellisyyttä ja suorapuheisuutta, ja muutenkin asiallisen oloinen kaveri. Ei välitä vittujakaan mitä muut ajattelee, vaan tekee juuri niin kuin itse haluaa. Jos ei muuta niin viihdyttävää seurata tuota sen tuottamaa matskua. Olikohan ne puheet jopa 400 lbs massoista vähän liioiteltuja? :D

Onhan tuo todella isossa kunnossa ja näyttää taas meno menevän oikeaan suuntaan. Mielenkiintonen olis kun tän prokkiksen jälkeen vetäis kunnon kisadieetin. Näkis vähän missä se fysiikka menee.. Tuohan näyttää ainakin lähes pro tason lihakasalle...

rich arpoo vartin mitkä kengät laittaa ja lähtee salille pelkkä hihaton päällä,samaan aikaan suomessa,paskoilla lenkkareilla kävellen salille hirveessä lumimyrskyssä :)

Kyllähän noiden Saran coconutsien väliin pienet motorboatit vetäis.
notbad.webp

Kevin+is+goddamn+weirdo+but+you+can+t+knock+that+man+s+_d9029da7f6c560c78d858a0013427b73.webp

Back
Ylös Bottom