Rich Piana

A pic of me at 18 years old! I started training at 11 and competing at 15! I competed in 5 natural shows and when I turned 18 I started taking steroids!
This pic was taken after my 7th teenage show and after my first cycle and I won my class and overall!!
I weighed 230 in this pic and offseason around 260 at 18!

rich.webp

On kyllä ollut kova kuosi ja mitenkä nopeasti saavutettu. Nyt mennyt pilaamaan kaiken öljyillä..

Joo. Oli aikoinaan kyllä varsin esteettisessä kuosissa. Olisi voinut ihan suosiolla pysytellä erossa kaikista muista hömpötyksistä.
Mutta kehonrakentajahan ei koskaan ole tyytyväinen ulkonäköönsä...

Joo. Oli aikoinaan kyllä varsin esteettisessä kuosissa. Olisi voinut ihan suosiolla pysytellä erossa kaikista muista hömpötyksistä.
Mutta kehonrakentajahan ei koskaan ole tyytyväinen ulkonäköönsä...
Richillä on kyl oikeesti jotain isoja mentaalipuolen ongelmia eikä enää mitää perus bodarin "en ole tyytyväinen". Muutenki jotenki surullista et päälle 40v äijä tekee 2 vitun KAKSI videota siitä kuinka todistelee et pippeli ei pienene vaan kasvaa kuurilla ja ottaa jonkun muijan videoon viel todistaakseen pointin "eiks oo parempi et muna roikkuu kiveksiä alempana". Hyvä tyyli markkinoida itseään ja lisäravinne ketjua just rehellisyydellä, erottuu kivasti porukasta. Ainoo vaan ku haukkuu kaikki jauhot ja sit tekee itse "real food" hiilarijauhon joka maksaa ainakin suomessa oliko jopa 90e per 2 kiloa? Kai totaki jotkut urpot ostaa :D

Tai sit Rich on vaan huomannu, että kun sitä viidakkorumpua paukuttaa tarpeeks kovaa, niin kyl se kuuluu naapurikyläänkin asti. Toimiva keino markkinoida omia videoitaa ja aiheuttaa jatkuvasti keskustelua ja kritisointia. Just kaikkea sitä, mikä luo huomiota. Videoita ei ole koskaan pakko katsoa, mut silti samat ihmiset katsovat niitä ja vittuuntuvat samoista jutuista ja joka kerta palaavat vittuuntumaan samojen videoiden pariin. :D Hauskaa.

Itse edelleen tykkään pianasta mutta onhan se kyllä älytöntä kun se treenaa vaikkapa hauiksia niin ei niissä paljoa mitään tapahdu liikkeen aikana. Isot möntit vain JA kun katsoo noita vanhoja kuvia pianasta niin erittäin vakuuttavan kokoinen äijä ollut ja jos olisi sillä tiellä jatkanut ilman näitä öljyhommia vai mitä lie heittänyt käsiinsä yms niin silti sen videoita katsottaisiin.

Fiksusti on kyllä kaveri edenny, hommannu itelleen hirveen kasan seuraajia somessa käytännössä ainoastaan olemalla rehellinen aineiden käytöstä (toki myös mageen näkönen jamppa), jonka jälkeen vaa oma lafka pystyyn.

Harmi vaan että nää uudemmat videot on tosiaan aika vitun outoja suurin osa, ne mitä se teki sillon joskus pari vuotta sitte oli mun mielestä oikeesti hyviä..

Jep ne alkupään videot olivat varsin hyviä ja osa ihan informatiivisiakin. Vähän on tosiaan alkanut tämä viime aikojen tuotanto lipsumaan yhä överimpään suuntaan.
No oli miten oli, näköjään porukka silti jaksaa seurata näitä aktiivisesti :)

ps. Voisi mun puolesta kuvailla vähän pidempiä pätkiä noista Richin lifestyle videoista. En tiedä mikä siinä on, mutta vaikka itse pelkkä tyhjäntoimittava tyhjätasku onkin, niin jotenkin metkaa katsella tuollaista leveempää ja reteempää meininkiä :)
...ja auto piti tottakai taas perinteiseen tyyliin parkkeerata siihen sakkopaikalle. haha priceless :D

tuo Pianan itsensä korostaminen alkaa saada koomisia piirteitä. Tuossa edellisessä videopätkässä näyttää siltä, että mies on meikannut silmäripsensä. Noh, tuskin kukaan menee päin naamaa homottelemaan Pianaa tuon takia, varmaan ihan rauhassa saa kulkea meikit naamassaan..

Back
Ylös Bottom