Rich Piana

tumblr_n2i49tWQWb1rs4ej4o1_500.jpg

Rich ei näytä kovin isolta tässä.

^ Mitä tarkoitat?
Eikö se nykyään niin juuri menekin, että se mitä ei itse pysty saavuttamaan, on lähes automaattisesti saavutettu jollain "huijauskeinoilla"?
No joo, ehkä jotkut kohdat tuossa oli vähän sellaista toiveuniajattelua tyyliin "Mikä tahansa on mahdollista, kun tarpeeksi uskoo itseensä jne...". Pointti taisi kuitenkin olla siinä, että jos esimerkiksi koko ajan, vain murehtii ja valittaa surkeita geenejään ja muita ominaisuuksia, sen sijaan, että yrittäisi tehdä asialle jotain, niin turha silloin on odottaakaan mitään merkittäviä muutoksia omassa ulkonäössään.

Onko tää nyt sitten suomalaista mentaliteettia, että kun kaveri painottaa positiivista asennetta, niin on päästään vialla.

Taitaa papalla olla vähän oma pää sekasin. Tollasia jurottajia on suomen baarien tuulikaapit täynnä.

Onko tää nyt sitten suomalaista mentaliteettia, että kun kaveri painottaa positiivista asennetta, niin on päästään vialla.

No siis minunkin mielestä lainattu tuo video nyt oli varmaan asiallisin ja fiksuin mitä Pianalta olen nähnyt, siksi ihmettelin itsekin huomautuksen liittämistä juuri tuon pätkän yhteyteen. KUITENKIN, onhan tuo Piana niiden about kaikkien muiden videoiden perusteella joko ihan jumalattoman tyhmä ja/tai sillä on päässä enemmän kuin vähän vialla.

Itse oon ollut vähän sitä mieltä, että se on semmoista jenkkimainoslässytystä, joka joihinkin puree ja osaa vituttaa aivan suunnattomasti ja en niin vakavasti niihin ole suhtautunut. On sillä sitten osassa videoista, missä ei niin perseile välillä ihan asiaakin.

Ihan hyvä toi video jossa sanoo että kaikki on mahdollista... Niinhän se on, jos kerran Suomi pärjäs ryssälle sodassakin... joka tuntuu nykyään täysin käsittämättömältä kun tätä kansaa katsoo... Hyvä tietää että pystyn sanomaan itseäni natuksi Pianankin mielestä, koskaan kokeillut enkä koskaan aio... mitään roinia.

Nimenomaan! Mitään ei kannata yrittää. Laittaa vaan sitä kossupulloa huulille, leukaa rintaan ja on hiljaa. Kyllä se siitä elämä joku päivä vielä paremmaksi muuttuu kun tarpeeksi toivoo.

Vielä ei ole keksitty nettiin videoita tai sisältöä, etteikö ne jotakuta ärsyttäis tai vituttais.

On se kova...

Noin juntti se ei vielä ole ollutkaan tähän mennessä. Ihan ku aikamatka jonnekin ylä-asteelle. Pointti oikein, mut kai sen vois jotenkin paremminkin esittää... Kai ne jossain manageri-miitissä on päättänyt uudesta linjauksesta olla vieläkin kovempi jätkä ja muutamat kirosanat päälle. Sil saa feimii ja 5% myynti kasvaa epäsuorasti.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom