Rich Piana

Oiskohan Riku Pianolla nykyään yksi Spotifyn kuunnelluinmista podcasteissa ja vähintään pari vuosittaista vierailu JRE:ssä vyöllään nykyään.

Edit. Toisaalta kun mietin ois varmaan injektoinut sitä desinfiointiainetta koronan aikana ja kuollut siihen viimeistään

Aika kuultaa muistot ja ilmeisesti jengi alkaa jo unohtaa miten surkea tapaus Piana lopulta oli. Raskaassa lääke- ja huumekoukussa, sisuskalut täysin paskana, nuppi sekaisin kuin seinäkello. Yleensä kuolleista ei pitäisi puhua pahaa mutta tää on pakko sanoa ääneen koska Pianalla on edelleen melkoinen määrä faneja.

Aika kuultaa muistot ja ilmeisesti jengi alkaa jo unohtaa miten surkea tapaus Piana lopulta oli. Raskaassa lääke- ja huumekoukussa, sisuskalut täysin paskana, nuppi sekaisin kuin seinäkello. Yleensä kuolleista ei pitäisi puhua pahaa mutta tää on pakko sanoa ääneen koska Pianalla on edelleen melkoinen määrä faneja.
Hei. Mua ei ole ikinä yhdenkään tubettajan sävellykset tai muutenkaan reality kiinnostanut. Mutta kyllä siinä bigger by The dayssä oli juttunsa. On ne monet kamppailu-urheilijatkin narsistisia ihmishirviöitä, mutta ei se vie sitä viihdearvoa ja hupia pois. Mike Tyson, Gordon Ryan ja Tito Ortiz jne.

Ei se siitä kuitenkaan paskaa ihmistä tee, oli siinä hyvätkin puolensa, ei se olis muuten ollu noin pidetty ja menestynyt.
Ihmiset tykkää muistaa enemmänki noista hyvistä jutuista ja siitä minkälainen ihminen oli, miten kohteli muita jne.

View: https://www.youtube.com/watch?v=RJcszI1IvFc

Viimeksi muokattu:
Hei. Mua ei ole ikinä yhdenkään tubettajan sävellykset tai muutenkaan reality kiinnostanut. Mutta kyllä siinä bigger by The dayssä oli juttunsa. On ne monet kamppailu-urheilijatkin narsistisia ihmishirviöitä, mutta ei se vie sitä viihdearvoa ja hupia pois. Mike Tyson, Gordon Ryan ja Tito Ortiz jne.
Juu, Pianan puhelahjoja tai muutenkaan show-miehen kykyjä en ole kieltämässä. Sen sijaan saarnat "what ever it takes, 5% ymv." joilla se suosio pääosin hankittiin oli täyttä soopaa.

En muuten kaikkia kamppailijoitakaan arvosta. Esim. Ortizista olisi paljonkin negaa sanottavana, toki ihan eri syistä, mutta kuitenkin.

Juu, Pianan puhelahjoja tai muutenkaan show-miehen kykyjä en ole kieltämässä. Sen sijaan saarnat "what ever it takes, 5% ymv." joilla se suosio pääosin hankittiin oli täyttä soopaa.

En muuten kaikkia kamppailijoitakaan arvosta. Esim. Ortizista olisi paljonkin negaa sanottavana, toki ihan eri syistä, mutta kuitenkin.
Ne pari hassua kertaa, kun jossain haastattelussa Riku joutui selittämään 5% merkityksen oli kyllä myötähäpeää herättävää tai kun siinä kerran jotain höpisi sen eukkonsa isän kanssa😅

Kyllä siis Rikua sokeasti fanittavien tai siltä jotain elämänoppeja imuroivien kyllä sietää hävetä 😅

Oli jätkä mikä oli, mut bigger by the day on ainoa minkään bodarin tekele mitä olen katsonut enemmän kuin yhden jakson. Viihdyttävä jätkä.

Moraalinvartijoille on tietty tärkeä tulla tännekin muistuttamaan, että tuollaisen kaverin ihannointi on väärin.

Ei se siitä kuitenkaan paskaa ihmistä tee, oli siinä hyvätkin puolensa, ei se olis muuten ollu noin pidetty ja menestynyt.
Ihmiset tykkää muistaa enemmänki noista hyvistä jutuista ja siitä minkälainen ihminen oli, miten kohteli muita jne.

View: https://www.youtube.com/watch?v=RJcszI1IvFc

Itse ainakin kyllä kaipaan sen videoita. Oli kiva katsella.

Riku on ainut julkkis, jonka poismeno on vähän kirpaissut. Tajusin sen silloin ite ja jopa vähän nauratti. Että tunsi pientä haikeutta. Tosin bigger by The Dayn jälkeiset tube proggikset olivat jo sen verta heikompia, että olin jo alkanut vähän lopettelemaan aktiivista seuraamista.

Oli jätkä mikä oli, mut bigger by the day on ainoa minkään bodarin tekele mitä olen katsonut enemmän kuin yhden jakson. Viihdyttävä jätkä.
Sama. Nimenomaan hyvää viihdettä, hauskoja videoita.

Tulipa yhdellä Kalifornian lomalla käytyä ihan ex-tempore Pianan haudallakin, kun käveltiin Hollywood-kyltille ja Forest Lawn -hautausmaa on siinä vieressä. Vaatimaton kivilaatta nurmella. Itte kun oon syntynyt samana vuonna kuin Riku, niin kyllähän siinä meni kaveri turhaan aivan liian aikaisin. Whatever it takes...

Oli videot kuinka lystikkäitä tahansa, niin minään esikuvana en tätä klovnia pitäisi.

Liiketoimintaa jos ajattelette, niin löytyy sieltä fiksumpiakin esikuvia, mielestäni hänen juttunsa olivat hieman lapsellisia.

Oli videot kuinka lystikkäitä tahansa, niin minään esikuvana en tätä klovnia pitäisi.

Liiketoimintaa jos ajattelette, niin löytyy sieltä fiksumpiakin esikuvia, mielestäni hänen juttunsa olivat hieman lapsellisia.
Mitäs mieltä Suomen vastineesta? Aika paljon on kopioitu juttuja pitäisitkö sitä esikuvana

Mitäs mieltä Suomen vastineesta? Aika paljon on kopioitu juttuja pitäisitkö sitä esikuvana
Viittaatko Vataseen? Minusta aika kaukana Pianasta kaikilla muilla alueilla paitsi tatuoinneissa.

Mielenkiintoinen persoona tuo Piana. Normaalilla tunneälyllä ja arviointikyvyllä varustettu ihminen osaa erottaa Pianan tuottaman viihdearvon ja elämänfilosofian esimerkillisyyden toisistaan. Ikävä kyllä, on silti paljon ihmisiä joilla nämä kyvyt ovat puutteelliset, ja silloin saattaa syntyy wannabe-Piana tyyppisiä itsetuhoisia yksilöitä.

Aina sanotaan etä jokainen on vastuussa omasta tekemisestään, ja näinhän se loppukädessä onkin. Siltikin, aikuisen ihmisen on ymmärrettävä oman suosionsa vastuu. Ei ole yksi tai kaksi fania kun ovat tehneet itselleen fyysistä pahaa, kun idolilla menee heikosti. Nämä ovat kenties todella nuoria ja ainakin hyvin epäkypsiä ihmisiä, mutta silti.

Itse en lähtisi Pianaa tuomitsemaan huonosta esimerkistä ja sen mahdollisista lieveilmiöistä, vaikka henkilökohtaisesti en tekisi juuri mitään kuin hån. Siksi varmaan olenkin naru ja köyhä 😇 Hyvin yliampuvana hahmona en koe että hän yritti päästä faniensa pään sisään tarkoituksena manipuoida haitallisesti. Mutta osaan aavistaa että moni on lähtenyt elämään What ever it takes-tyylillä hänen innoittamaan. Toisaalta, ehkä he olisivat tehneet sen joka tapauksessa, jollain tavalla.

Sama pätee näihin suomalaisiin Pianan vastineisiin, vaikka eivät ihan samaa statusta ole saanetkaan. Onneksi meillä suomalaisilla fanittaminen ei yleensä lähde lapasesta, kiitos geeneissämme olevan kateuden. Itse koen Pianan hieman surullisena tapauksena. Varmasti tarkoitti hyvää suurimmalla osalla teoistaan, vaikka bisnestä tekikin. Mutta kaiken tämän läpi paistoi itse itselleen valehteleminen ja vakava addiktio lajiin, ulkonäköön ja asemaan. Seurasin kyllä hänen puuhailujaan, ja olisin toivonut hänelle erityyppistä lähtöä.

Back
Ylös Bottom