Rest in peace X-Filez

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

pexxi

Mode
Nyt kun sarja alkaa olla lopussa, päätin aloittaa aiheen.
Mitä olette mieltä sarjan tiistain jaksosta? Tietyllä tavalla selvensi jotain asioita vuosien varrelta, mutta jotenkin tuli tunne "saippuaoopperamaisuudesta"?

Mielestäni sarja oli aikoinaan aivan ykköskamaa. Alamäki alkoi kahdeksannella (edellisellä) seasonilla, kun Duchovny lähti menemään sarjasta.

Olisi kiinnostavaa kuulla mielipiteitä sarjasta ja sen loppumisesta?

Nimimerkillä "lähes kaikki jaksot nauhalla"

Itse olen katsonut kaikki jaksot läpi jo aikoja sitten ja olen käynyt koko sarjan läpi useampaankin kertaan tässä vuosien varrella, se on edelleen kaikkien aikojen parhaita tv sarjoja. Sarjahan loppui käytännössä juuri Duchovnyn lähtöön ja 9. kausi oli jo aika turha. Siinä sarjassa yhdistyivät loistavalla tavalla huumori, scifi, draama ja kauhu, ihmissuhteiden vatvomisen jäädessä taka-alalle. Erittäin harvinaista suurella rahalla tehdyissä amerikkalaissarjoissa. Saa nähdä tuleeko elinaikanani vielä vastaavia sarjoja, jotka yltävät samaan kastiin.

Nimimerkillä "kaikki jaksot cd-levyillä" :D

Samoilla linjoilla. Itsekin lopetin katsomisen kun :david: lähti pois. Korkeintaan muutaman sieltä täältä katsoin. Sitä ennen tuli tuijotettua lähes kaikki ja vielä maratonit kaupan päälle :lol2:

Suhteellisen hyvää wrap-uppia oli eilisessä jaksossa which is nice. Saa nähdä miten homma huipentuu viikon päästä.

Kaikenkaikkiaan hyvä sarja, mutta liian pitkään vetkuteltu johtuen varmaan hyvistä tuotoista. Mielenkiinto laski myös osittain kun "pääteema" hieman haihtui. Pääteemana itse pidin sitä kun oudoista tapauksista ei voitu todistaa oliko kyseessä ollut örrki-mörkki vai pelkästään luonnonilmiö tms.

Ei voi muuta sanoa, kuin että paras sarja ikinä. Pari viimeistä tuotantokautta tosin oli vähän suunta huonompaan ja :david: :in lähtö oli viimeinen naula arkkuun.

ps. Minäkin haluan kaikki jaksot CD:lle :curs:

Kyllä X-Files on yksi parhaista Tv-sarjoista ikinä. Ei siitä pääse mihinkään. Harmi että loppuu. Minusta kuitenkin hyvä että nämä viimeiset jaksot ovat sellaisia että nidotaan yhteen koko paska. Toivottavasti ratkaisu on kunnollinen ja selkeä, vaikka sarjan tuntien se tulee olemaan jotain aivan muuta.

Harmi oli tosiaan että :david: Duchovny lähti sarjasta. Mutta mielestäni Robert Patrick on paikannut aika hyvin, vaikka kun sitä katsoo niin tulee väkisin mieleen T2:sen elohopeaäijä!!

Toivottavasti tilalle tulee jotain katsottavaa, eikä mitään vittu Sinkkuelämän uusintoja PERKELE!!:blow:

Yhdyn edellisiin mielipiteisiin: yksi parhaita TV-sarjoja mitä on kuunaan ollut. En valitettavasti pääse kehumaan sillä, että olisin katsonut kaikki jaksot... :itku: Varsinkin tämä viimeinen tuotantokausi on jäänyt melkoisen vähälle, Duchovnyn lähdön ja TAUTISEN myöhäisen esittämisajan takia.

Uusintoja Subbarilta odotellen... :worship:

Originally posted by Mike
Yhdyn koko porukkaan fyysisesti. Ehdottomasti paras sarja ever televisiosta. Saisivat niputtaa joskus kaikki dvd-paketteihin, olis kiva ostaa.

Minä ainakin ostaisin. :worship:

Filmifriikistähän noita tuntuu löytyvän mutta niin suolaiseen hintaan että jää kyllä tältä pojalta ostamatta. :(

Originally posted by SnakeVee
Toivottavasti tilalle tulee jotain katsottavaa, eikä mitään vittu Sinkkuelämän uusintoja PERKELE!!:blow:
Tilalle tulee vissiin tähtiportti. tosiaan helvetin hyvä sarja, mä vaan aloin seuraamaan tota liian myöhään, kun pienempänä ei uskaltanut kattoa edes sormien välistä. ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Tomba
tosiaan helvetin hyvä sarja, mä vaan aloin seuraamaan tota liian myöhään, kun pienempänä ei uskaltanut kattoa edes sormien välistä. ;)

Sama täällä. Enkä oikeastaan edes tiennyt koko sarjasta. Millähän tuotantokaudella minä olisin tullut mukaan? Parista ensimmäisestä (kuulema parhaita) olen tainnut nähdä vain muutaman jakson, mitä nyt uusintoina on tullut. :curs:

Voi hemmetti, jos tulee tähtiportti tilalle, kun juuri tilasin 4 kauden dvd:llä. Eikös X-filesii saa dvd:llä. Ainakin amazonista saa 6 ensimmäistä kautta, tietysti hinta kohtis kova 80e->.:blow:

Originally posted by kgb
... Eikös X-filesii saa dvd:llä. Ainakin amazonista saa 6 ensimmäistä kautta, tietysti hinta kohtis kova 80e->.:blow:

No kiitti hitosti kun kerroit, mun piti ruveta säästämään opintolainan lyhennyksiä varten, mutta siitä näköjään mitään tule... :curs:

ps. ;)

Originally posted by kgb
Voi hemmetti, jos tulee tähtiportti tilalle, kun juuri tilasin 4 kauden dvd:llä. Eikös X-filesii saa dvd:llä. Ainakin amazonista saa 6 ensimmäistä kautta, tietysti hinta kohtis kova 80e->.:blow:

Katoitko amazon.com: sta, vai amazon.de: stä? Natsisivuilta kuulemma irtoo levyt halvemmalla?

Iloisia uutisia X-Files faneille. Future Film aikoo julkaista Seasonit 1-6 vielä tämän vuoden puolella suomiteksteillä. :kippis1:

Mutta tosiaankin kannattaa alkaa säästämään jos meinaa koko setin ostaa. :O

Salaiset kansiot aukeavat

Ilouutisia The X-files -sarjan ystäville: FBI-agentit Fox Mulder ja Dana Scully loikkaavat ruuduillenne suomeksi tekstitetyiltä DVD:eiltä tämän vuoden aikana. Ainakin kuuden ensimmäisen tuotantokauden julkaisu on nyt varmistunut; ilmoitamme tarkemmat julkaisupäivät myöhemmin.

http://www.fs-film.fi/

No nyt se sitten loppui... En tiedä teistä muista,
mutta mun mielestä varsin vaisu päätös upealle sarjalle
toi eilinen jakso?

Originally posted by kgb
. Ainakin amazonista saa 6 ensimmäistä kautta, tietysti hinta kohtis kova 80e->.:blow:

Ranskalaisesta nettiliikkeestä porukka tilas noita bokseja hetki sit ihan huumassa. Kaudet 1-6 maksoi jonku 30e/kpl, muistaakseni.

Originally posted by pexxi
No nyt se sitten loppui... En tiedä teistä muista,
mutta mun mielestä varsin vaisu päätös upealle sarjalle
toi eilinen jakso?

Siis todella vaisu. Kun lopputekstit alko, olin ihan halolla päähän lyöty. Joutu ihan pohtimaan muutaman minuutin koko juttuu ennenku pysty väänäytymään nukkumaan. :confused:

Joo sinne meni X-Files.. Jokainen jakso tuli katottua, vähän tyhjä olo muttei niin tyhjä kun oletin vielä joku vuosi sitten...onneksi :). Noi dvd:t ois kyl mls saada. Jos oisin piratisti niin ehdottaisin että nyt kaikki pakkislaiset osallistumaan keräykseen ostetaan yks paketti kaikki levyt sitten kun niitä saa ja sit siitä poltetaan polttavalla dvd-soittimella kaikille keräykseen osallistuville omat levyt :D.. Mutta en ole piratisti ja pitäähän nuo itse maksaa ja kunnioittaa heitä HUMMMM :kippis1:.

:worship: X-Files :worship:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom