Rest in peace, virallinen julkimoiden kuolinpaikka

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olin vitsillä katsomassa noita karsintoja Tampereella ja aivan helvetin hyvin kyllä veti. Nauhalta ei kuulosta läheskään niin hyvältä, vaikka hyvältä kuulostaakin. Muut esiintyjät oli tasoa 10-v. manne tanssii jne.

Ei vaikuta tutulta vaikka Raid sarjat olen katsonut.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ville Oksanen.

Ei mun ikäisten pitäis kuolla pois :(

Todella harmi. Ei noita "kansalaisten sähköisien oikeuksien" puolestapuhujia, tässä maassa liikaa ole...Varsinkin, kun kyseessä oli mies joka asioista todellakin oli perillä ja kouluttaunut sekä juridisesti, että teknisesti.

Pyssy on selvästi ollut jossain uutispimennossa, korjataan tilanne.

Jääkiekkolegenda Viktor Tihonov on kuollut | Yle Urheilu | yle.fi

Juu,

ehdit ensin. Tuli lueskeltua muutamia juttuja herrasta ja kattelin juuri pelipäivää Viasatilta. Aiheena Ville Peltonen. Tiesin Isä-Tihonovin sairastavan, joten ei niin yllätyksenä, kuin pojan taannoinen kuolema; tämä tullut. Kiistelty ja kiitelty totalitaarinen valmentaja. One Word --> Punakone...Lapsuuteni ja nuoruuteni jääkiekkovalmentaja nro:1... 3 Olympiakultaa ja 9 maailmanmestaruutta. Toki niillä kuuluisilla väärillä metodeilla, mitä on jälkeenpäin kuullut...

Toinenkin pitkän linjan valmentaja lähti autuaammille pelikentille...

Pat Quinn on kuollut
patquinnetu2411SH_503_nh.jpg

Meidän, Aki & Turo –sukupolvemme ylijumala oli Gary Glitteri. Alvin Stardust oli varajumalia. Oikealta nimeltään Bernard William Jewry on kuollut jo kuukausi sitten, mistä kuulin LA radion Poppikoulussa.

Siihen aikaan sai olla cool (eikä moottoriturpa) ja jopa parodia itsestään, kun vain housut olivat kireet reisistä ja lahkeet puoli metriä leveät. Kengän koron minimi oli 8 cm. Glam-rock on ylintä!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Suositut

Back
Ylös Bottom