Rest in peace, virallinen julkimoiden kuolinpaikka

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
RIP - nyt pysäytti. Elinaikana en Jobsia suuremmin ajatellut, mutta nyt kun lueskelee niin oivaltaa että hänhän edusti ja yhä edustaa paljolti sitä, mitä itse ihailen ja mistä unelmoin. Luen satavarmasti piakkoin julkaistavan omaelämäkerran, se on varmasti inspiroivaa lukemista. Huhhuh!

Harvoin jos koskaan näitä kirjotan mutta R.I.P Jobs. Vaikka apple ja nykyteknologia yleinsäkkin on itelle aika merkityksetön asia niin aika hienon kuvan mies itestään jätti. Toi kuuluisa puhe saattanu jopa muuttaa jonkun ihmisen elämää.

Tama pysaytti paljon enemman kuin Jobsin kuolema kun tasta luin. 13-vuotiaana luin ensimmaisen ohjelmointia kasittelevan kirjan ja kyseessa oli juuri Kernighanin ja Ritchien The C Programming Language. Yhdysvalloissa Ritchien kuolemaa ei mainita missaan CNN:n, Fox Newsin taikka NBC:n sivuilla. NPR ainoana viestimena uutisoi tasta aamuradiossa.

Pari tyokaveriani tunsi Ritchien henkilokohtaisesti oltuaan hanen kollegoitaan Bell Labsissa. Kaiken lisaksi oli kuulemma todella mukava ja leppoisa mies, jolla oli aina aikaa jakaa tietamystaan kun joku nuorempi kollega tuli jotain kysymaan. Jobs ja Gates vastaavasti ovat tunnetusti olleet todellisia mulkkuja kollegoilleen.

76RkJ.webp

Toivottavasti kuva ei ylitä huonon maun rajaa mistä on täällä puhuttu meemiketjussa. Tuossa nyt vaan on sinänsä hyvä pointti.

En osannut yhdistää mihinkään Jobs:a nimeltä ennen kuolemaa, mutta kuvasta osasin yhdistää. K&R puolestaan kuulostaa huomattavasti tutummalta. C:llä on tullut aloitettua se työura ja ohjelmointitausta 16 vuotta sitten, millä edelleenkin ollaan. Ansionsa kummallakin herralla, mutta täysin en ole ymmärtänyt ensin mainitun hypeä. Ehkei minun tarvitse siitä murehtiakkaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Miten me jatketaan tästä eteenpäin ku tuo jätkä kuoli?

Minä ainakin jatkan sitää mihin jäin eli en omista enkä tule omistamaan ainuttakaan Applen tuotetta. Emäntäkin heitti juuri Ipodin roskiin ja haettiin ihan tavallinen MP3 soitin, kun on niin paljon helpompaa käyttää :)

RIP Muammar Gaddafi. Jos ei muuta positiivista miehestä löydy, niin ainakin periksiantamaton kaveri, joka kulki valitsemaansa tietä loppuun asti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom