Rest in peace, virallinen julkimoiden kuolinpaikka

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kyllä maailma menetti epäilemättä yhden parhaista klassisista tenoreistaan. Mutta en silti ylistäisi miestä mitenkään suvereeniksi ykköseksi -niin kuin joissakin piireissä miellettiin. Lisäksi sen mitä itse olen miehen ajatuksia ja muistelmia lukenut, tykkäsi valtavasti itsekin itsestään... :)

Pavarotti edusti ns. bel canto-tyyliä ja oli enemmän lyyrinen tenori kuin sankaritenori (Helden tenor). Miehen tavaramerkki oli erittäin vaivattomasti aukeava ylärekisteri, jota ei tarvinnut pakottaa pätkääkään, vaan ääni soljui kuin itsestään. Mun mielestä kritiikkiä voisi esittää kuitenkin siitä, että Pavarotti kuulosti aina Pavarotilta, jotain sävyeroja olisin kaivannut ja varsinkin, jos pitäisi miehelle se universumin ykkössija antaa.

Oli miten oli tässä seuraavassa Donizettin Rykmentin tyttären Tonion aariassa mies paukuttaa 9 korkeaa c:tä ja en ole ko. aariasta parempaa versiota kuullut, enkä usko kovin nopsaan kuulevanikaan:

http://www.youtube.com/watch?v=dHv_lZK0y2A

Ps. älkää yrittäkö tätä kotona!! :D

Kyllä maailma menetti epäilemättä yhden parhaista klassisista tenoreistaan. Mutta en silti ylistäisi miestä mitenkään suvereeniksi ykköseksi -niin kuin joissakin piireissä miellettiin. Lisäksi sen mitä itse olen miehen ajatuksia ja muistelmia lukenut, tykkäsi valtavasti itsekin itsestään... :)

Pavarotti edusti ns. bel canto-tyyliä ja oli enemmän lyyrinen tenori kuin sankaritenori (Helden tenor). Miehen tavaramerkki oli erittäin vaivattomasti aukeava ylärekisteri, jota ei tarvinnut pakottaa pätkääkään, vaan ääni soljui kuin itsestään. Mun mielestä kritiikkiä voisi esittää kuitenkin siitä, että Pavarotti kuulosti aina Pavarotilta, jotain sävyeroja olisin kaivannut ja varsinkin, jos pitäisi miehelle se universumin ykkössija antaa.

Oli miten oli tässä seuraavassa Donizettin Rykmentin tyttären Tonion aariassa mies paukuttaa 9 korkeaa c:tä ja en ole ko. aariasta parempaa versiota kuullut, enkä usko kovin nopsaan kuulevanikaan:

http://www.youtube.com/watch?v=dHv_lZK0y2A

Ps. älkää yrittäkö tätä kotona!! :D

Ei varmasti tuu ainakaan täällä yritettyä, en nimittäin ymmärrä tuosta sun sepostuksesta mitään. :D

Mutta rauha Pavarotin sielulle. :(

Kyllä se herkäksi veti kun tota ave mariaa katteli, ei sitä itsekään tajunnut että toikin joskus delaa, aina näyttänyt ihan samalta jne.

Sääli. Kaikella on aikansa. Kuuntelin äsken youtubesta uskomattoman Pavarottin ja James Brownin dueton kappaleesta it´s a man´s world. Yleensä nämä eivät toimi.

Oli kyllä karismaattinen ja lämpimänoloinen henkilö, pistää masentamaan ja vituttamaan tämmöset uutiset. R.I.P.

En ois uskonu noin vanhaks ukkoa. Näyttäny tosiaan melkeen aina saman ikäselt.

Kyllä tää oli suuri menetys maailmalle. Jotenkin aina ollu sellainen käsitys että mies on joku 5 kypänen, kun mies näyttää aina samanlaiselta, mutta väärässä olin kuten aina.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
"Entisen rallin maailmanmestarin Colin McRaen pelätään kuolleen helikopteriturmassa Skotlannissa lauantaina. McRaen omistama helikopteri putosi maahan ja syttyi tuleen Jerviswoodissa Lanarkhiressa rallikuskin omalla kotitilalla. Asiasta kertoo Autosport.com.

Turmaa tutkivan Srathlyden poliisin tiedottaja ei paljastanut kuinka monta ihmistä helikopterissa oli onnettomuushetkellä kyydissä. Autosportin saamien tietojen mukaan helikopterissa oli onnettomuushetkellä kaksi ihmistä, joiden uskotaan kuolleen.

Onnettomuuden tutkinta on vielä kesken. Tästä syystä virallista tietoa onnettomuudesta ei ole vielä saatavilla."

Lähde MTV3.fi

Parhaita pelejä PS ykkösellä tämä "Kilin Colin". Burnskin lähti nuorena, johan nyt, viikatemies.

Parhaita pelejä PS ykkösellä tämä "Kilin Colin". Burnskin lähti nuorena, johan nyt, viikatemies.

Juuri tätä samaa ajattelin.Kaikki " Kilin kolinit " läpi vedetty.Ja tuo Burns kävi myös mielessä.Äijä " vei jalat suusta ".Olen aina pitänyt MCRAE.sta.Jotenkin tykitti aina, kuin " lentävät Suomalaiset ". Neuvotteli parhaillaan paluusta MM-sarjaan.Mutta odotetaan nyt vahvistusta kuolemasta.

"Yleiset urheilu-uutiset"-ketjussa onkin ollut jo puhetta asiasta.
Heikolta näyttää tilanne. Aika karua, että ajat kakskymmentä vuotta "henkesi uhalla" rallia ja sitten käy näin. :(

McRae on/oli mun silmissä aina samaa porukka Alenin "Maximum Attack"-ajattelun kanssa.

jos mcrae olisi elossa niin tuskimpa tämä uutinen ylittäisi uutiskynnystä tai vaihtoehtoisesti jätkä olisi jo löytynyt eivätkä spekulaatiot kuolemasta enään kiertelisi näin vahvana. uutinen kuitenkin on jo useamman tunnin vanha. autosportin sivuille uutinen on ilmaantunut jo 18:43 GMT.

sinne män.

Ilmeisesti siis helikopterissa olisi ollut mukana myös Colinin 5-vuotias lapsi.

World rally star Colin McRae and his young son were feared dead after his helicopter crashed and exploded near his Scottish home.

The 39-year-old driver was thought to be at the controls of the French-built Squirrel helicopter with his son Johnny, five, as a passenger when it crashed a mile from the family farm in Lanarkshire just after 4pm.

http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/news/news.html?in_article_id=482017&in_page_id=1770

On kyllä kauhea juttu

EDIT: Toinen linkki http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/more_sport/article2461339.ece

Pysäyttävä uutinen.

Levätkää rauhassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom