Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä maailma menetti epäilemättä yhden parhaista klassisista tenoreistaan. Mutta en silti ylistäisi miestä mitenkään suvereeniksi ykköseksi -niin kuin joissakin piireissä miellettiin. Lisäksi sen mitä itse olen miehen ajatuksia ja muistelmia lukenut, tykkäsi valtavasti itsekin itsestään...
Pavarotti edusti ns. bel canto-tyyliä ja oli enemmän lyyrinen tenori kuin sankaritenori (Helden tenor). Miehen tavaramerkki oli erittäin vaivattomasti aukeava ylärekisteri, jota ei tarvinnut pakottaa pätkääkään, vaan ääni soljui kuin itsestään. Mun mielestä kritiikkiä voisi esittää kuitenkin siitä, että Pavarotti kuulosti aina Pavarotilta, jotain sävyeroja olisin kaivannut ja varsinkin, jos pitäisi miehelle se universumin ykkössija antaa.
Oli miten oli tässä seuraavassa Donizettin Rykmentin tyttären Tonion aariassa mies paukuttaa 9 korkeaa c:tä ja en ole ko. aariasta parempaa versiota kuullut, enkä usko kovin nopsaan kuulevanikaan:
http://www.youtube.com/watch?v=dHv_lZK0y2A
Ps. älkää yrittäkö tätä kotona!! :D
Voi perse,ku tuli tälle illalle paskat fiilikset.Kauhee juttu"Alueen poliisi vahvistaa kaikkien mukana olleiden kuolleen"
Parhaita pelejä PS ykkösellä tämä "Kilin Colin". Burnskin lähti nuorena, johan nyt, viikatemies.
World rally star Colin McRae and his young son were feared dead after his helicopter crashed and exploded near his Scottish home.
The 39-year-old driver was thought to be at the controls of the French-built Squirrel helicopter with his son Johnny, five, as a passenger when it crashed a mile from the family farm in Lanarkshire just after 4pm.