Rest in peace, virallinen julkimoiden kuolinpaikka

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
lääkkeitä, huumeita,viinaa ja stressiä. siinäpä se. luulen että se vähän aikaa sitten tapahtunut lapsen pois meno oli kova paikka ja sen jälkeen annallakin meni todella lujaaa kunnes elimistö teki stopin. lisäksi 50kilon painonheitot vähän ajan sisään ei tee elimistölle mitään nannaa. tietäähän sen millä tuokin naikkonen laihdutti.

neutraali. milla !?!?

Kuolemisen todennäköisyyteen voi kuitenkin vaikuttaa, vaikka siten ettei syötä vääränlaisia kemikaaleja elimistöönsä...

Rahalla voi vaikuttaa, että on mahdollista laittaa kehoonsa paljon kemikaaleja ja tehdä suuria typeryyksiä, koska on rahaa niin vitusti eikä millään oikeasti ole väliä...

Lisääkö raha siis "lisääntyneiden mahdollisuuksien" kautta todennäköisyyttä kuolla luonnottomalla tavalla?

Kyl mä siltikin lähtisin siitä et kuolemisen todennäköisyys on vakio riippumatta siitä millä tavalla on kehoansa kohdellut.
Cunning.

Kuurittelija yrittää puolustella kemikaalien käyttöä;) Nastaa.

Olihan se ämmä siinä tosi-TV-sarjassaankin niin pöllyssä, että sehän sen elämän sisällöntuottaja viime vuodet pitkälti oli. Raha ei tee kaikkia onnelliseksi.

Maailma on taas vähän parempi paikka. Olkoot äiti - idiootti narkomaani on aina idiootti narkomaani vaikka sen voissa paistais.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
AnnaNicole.jpg

Oho, vai näin kävi. Luulin että se ois sinnitelly vielä ainakin 20 vuotta, ei mikään ikäloppu kuitenkaan. Mutta taitaa rankat huvit vaatia veronsa...

Eikös Nicolen lapset kuolleet jo ennen hänen kuolemaansa?

Aikuinen poika kuoli viime vuonna juuri sen jälkeen kun A-N oli synnyttänyt tyttövauvan.

Mistähän minäkin tällaiset tiedän?
:nolo:

Ja GoA: Olen kuullut huhua, että narkkareille on olemassa muitakin hoitomuotoja kuin kuolema. Saatan toki olla väärässä..

Kyl mä siltikin lähtisin siitä et kuolemisen todennäköisyys on vakio riippumatta siitä millä tavalla on kehoansa kohdellut.

Juu olet kyllä täysin oikeassa. Se on väkisinkin se 100% todennäköisyys. Eri asia onkin miten kuolee ja koska. Siihen voi yrittää vaikuttaa. Sitähän täälläkin moni tekee. Tai ei täällä tee vaan täällä olevat tekevät sitten kun netistä poistuvat.

No, poistunut on joten, lepää rauhassa :worship:

tuntuu et nyt kuolee julkkiksia ku sieniä helteellä, ei siinä, we all gotta go sometime, R.I.P

( olipa muuten huono vertauskuva :jahas: )

No... Ainaki ihmisten keskimääräinen älykkyysosamäärä nousi huimasti, tämän ydinfyysikon ja povipommin risteytyksen poistuttua keskuudestamme. L.O.L.

Käy sääliksi sitä juuri syntynyttä vauvaa, kun muistelisin että kaksi miestä uskoo olevansa sen skidin isä ja isyyskokeet on tekeillä... raha vaihtaa omistajaansa hyvään tahtiin.

Käy sääliksi sitä juuri syntynyttä vauvaa, kun muistelisin että kaksi miestä uskoo olevansa sen skidin isä ja isyyskokeet on tekeillä... raha vaihtaa omistajaansa hyvään tahtiin.

myös esim. darfurissa on säälittäviä ihmiskohtaloita - taas sääliä jaetaan rahan perusteella :whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom