Rest in peace, virallinen julkimoiden kuolinpaikka

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuli väkisin nyt mieleen kun se joku aika sitten keskeytti yhden keikan aika nopsaan ja syyksi laitettiin joku "mahatauti"(?) tai muu. Siis turhaa spekulointia ja tiedän sen mutta silti tuli nyt mieleen, ettei sitä kerrottu minkälaisia oireita kuitenkin oli silloinkin. Perheelle voimia ja toiv toinen pojista lakkaisi sen elämänsä tuhoamisen. Viina ja huumeet on aika :wall:

Kylläpä olin aamulla aika yllättynyt, kun radiossa mainitsivat Kirkan kuolleen. Ajattelin ensin, että eihän tää voi olla SE Kirka, mut lopulta mulle paljastui se karu totuus, että kyse oli tästä kansan suosikista. :itku: Nyt jää tanssii tähtien kanssakin väliin.. :( Se tosin tuskin on suurin murhe...

R.I.P.

Harmi...
Eka Juice ja nyt Kirka.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tää saa kyl yhtä omituisia tuntoja ku Spede Pasasen kuolema. Molemmat on ollu julkisuudessa koko mun elinajan. Kirkankin on tienny jostain ihan naperosta asti. Ja sit yllättäen se on poissa.
Joo.

Syystä tai toisesta kosketti paljon Kirkan poistuminen. :(

Aika pommi :(

Kirkahan juoksi kesällä Helsinki City maratoninkin että ei se terveys ihan surkeassa kunnossa voinut olla !!

Kirka lähti varrelle virran. Enää ei jackpotin kirka saatana-vitsikää naurata nii paljoa. Aikaseen läks :(

Yllättävä poismeno täytyy sanoa, vaikka olikin muusikko...

¨tämä tuli kyllä täytenä yllätyksenä. rip.
Musta taas tuntuu, etta tanssii tahtien kanssa tv-sarja on kirottu. :

niin tuntuu olevan kun viimevuonna se elstelän poikakin kuoli ohjelman aikoihin.

Suositut

Back
Ylös Bottom