Rest in peace, virallinen julkimoiden kuolinpaikka

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mike sanoi:
mstone. Varoitteliko Pasin kroppa mitenkään, vai tuliko lähtö laakista?

kyllä hän jostain kivuista valitteli parilla edellisellä viikolla.. kuten poltetta rintakehässä ja närästyksen tunteesta.. kyllähän sitä patisteltiin lääkäriin, mutta ei ehtiny sinne asti..

eilen aamulla, kun tämä tapahtui, niin se tuli ihan yllättäen. ilman mitään varoitusta.

mstone sanoi:
kyllä hän jostain kivuista valitteli parilla edellisellä viikolla.. kuten poltetta rintakehässä ja närästyksen tunteesta.. kyllähän sitä patisteltiin lääkäriin, mutta ei ehtiny sinne asti..

eilen aamulla, kun tämä tapahtui, niin se tuli ihan yllättäen. ilman mitään varoitusta.

Osanottoni.

Pistää tämmöinen ajattelemaan. Itse olen samana vuonna syntynyt ja tuota närästyksen tunnettakin on ollut...Vanha fraasi, mutta pitäisi yrittää elää jokainen päivä kuin se olisi viimeinen. Joskus se saattaa ollakin.

On tää jotenkin surullista...voivoi...miten sie oot mstone jaksanu? On toi hirveä menetys kun noin läheinen ihminen kuolee. Voi niitä muistojen määrää.

No voihan helvetti! En ensin edes ajatellu koko asiaa mutta kun katsoin kuvan niin Pasihan oli mun treeni kaveri! Niinhän se usein on,salilla käydään ja tunnetaan mutta ei nimeä välttämättä tiedä. Brotherhood of iron.
Pahoitteluni asianosaisille.

arnold1987 sanoi:
On tää jotenkin surullista...voivoi...miten sie oot mstone jaksanu? On toi hirveä menetys kun noin läheinen ihminen kuolee. Voi niitä muistojen määrää.

onhan tämä melkoista tunteiden vuoristorataa ollu viimeinen vuorokausi.. ei tätä oikein vieläkään usko todeksi.. pasin avovaimo ja äiti tarvii nyt eniten tukea..

mstone sanoi:
Niinhän Pasi usein sanoi: "Hän on todella tyytyväinen elämäänsä" :)

Aina kun tuntuu siellä perheen piirissä pahalta, muistakaa tuo lause. Sillä oli onnellinen elämä.

Osanottoni.

Osanottoni kaikille Pasin omaisille, ystäville ja läheisille.
Tosi surullisia tapauksia aina tälläiset, kun mies on vasta parhaassa iässä ja..:(
R.I.P

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pasi oli mulle nuorena esikuva, tuli treenattua aikoinaan useampi vuosi samalla salilla. Hyviä muistoja jäi..

Osanotot täältäkin omaisille ja jaksamista mstonelle, ollaan oltu rinnakkaisluokalla koulussa..

Wintikka sanoi:
Tottahan tuo. Itsellä tulee mieleen, kun iso äijä tekee esim. max.mavea, niin paineet täytyy olla helvetilliset suonistossa.

:offtopic: Suurin mitattu verenpaine on nimenomaan saatu maastavedettäessä, 460/332.

R.I.P. Pasi, meni mies parhaassa iässä.

pistetään R.I.P:ien lisäks vähän kiinnostavaa faktaa. martikainen oli vielä inttiaikoina lentopallomiehiä ja omas aika kovan pompun. Sillä on Iisalmen koulujen ennätys tuossa ponnistustestissä, jotain 80 senttiä.

Q.Bijou sanoi:
Olikos tämä Pasi Martikainen Savosta päin?
alkujaan saattoi ollakkin,perkele tajusin just et sehän on malmin tissibaarin poke pasi,no voi saatana näin sen just sitä maanantaita edeltävänä lauantaina ovella tissibaaris:( kyllä ukko ihan normaalisti ainakin höpötteli..

¨Millaisiakos tuloksia Martikainen on tehnyt?? Vahvan näköinen kaverihan tuo oli.

Viime vuoden raw finaalissa Pasi teki 860. Parhaassa terässä Pasi ei ollut nilkan rikkoutumisen takia. Parhaillaan Pasi teki raakana salilla muistaakseni n. 950. Penkistä oli salilla paras nosto 260 ilman penkkipaitaa, kyykky jotain 350 korville ilman siteitä ja veto 350. IPF puolella Pasi taisi olla parhaimmillaan EM1 tai 2. Joskus vuonna 2000 Pasi teki ammattilaiskisoissa silloisilla ipf varusteilla tasan 1000 kg yhteistulosta. Sarja oli 400 260 340. Eli kyseessä oli yksi kaikkien aikojen kovimmista suomalaisnostajista.

Tiedz sanoi:
¨Millaisiakos tuloksia Martikainen on tehnyt?? Vahvan näköinen kaverihan tuo oli.

Varusteilla muistaakseni ipf:ssä 920kg, jos en väärin muista...
Sittemmin kilpaili ns.raw-kisoissa, joissa tarkoitus oli rikkoa 900kg tänä vuonna, tekikin helpohkosti 850kg pari vkoa sitten. Sarja oli 300+250+300, kovia romuja, kun jätetään korsetit yms kotiin.
Paino oli ainakin ipf vuosina jotain 125kg..nyt raw-kisoissa about saman painoinen...

Edit:Juniori oli nopeampi...

Osanotot täältäkin.
Olin noissa Itiksen kisoissa miekin nostamassa. Ja oli Pasin kanssa juttua että avittaisi minua maastanoston tekniikassa, kun ihan kohta tulisin taas Hesaan. Sain puhelinnumeronkin yhteydenottoa varten. Enpä tarvitse sitä enää.

Rest in peace, Pasi.

Suositut

Back
Ylös Bottom