Rest in peace, virallinen julkimoiden kuolinpaikka

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näin nää menee. Eka lähti Prince, sit meni Lemmy, sit meni Cornelli...kohta noit muitakin suuria nimiä alkaa dropata: Mick Jagger, John Lennon, David Bowie ja McCartney...

Elvis lives! Se vaan meni takas omalle planeetalle. Men in Blackissa siitä kerrottiin.

Chris :(

Nouuu! Ei voi olla totta.

Cornellin kuolema herättää taas kysymyksen, että miksi hänen täytyi päättää päivänsä? Ulkoisesti kaikki oli ilmeisesti kohtalaisen hyvin, eivätkä päihteet enää vieneet miestä. Mutta kun sinne pään sisälle ei voi kukaan mennä.

quote-i-think-everybody-should-get-rich-and-famous-and-do-everything-they-ever-dreamed-of-so-they-can-see-jim-carrey-289119.jpg

Tuli tää mieleen tuosta, vaikka en täysin allekirjoitakaan tuota.

Siis millä mittapuulla aliarvostettu? Olisin itse sanonut että yksi arvostetuimpia, tunnetuimpia ja merkittävimpiä laulajia.
Riippuu varmaan keneltä kysyy. Mä en edes tiedä kuka tuo on. Soundgardenista olen joskus kuullut mutta tunnistan siltä tai tuon omasta tuotannosta tasan nolla biisiä jos sellaisia kuulen.

Riippuu varmaan keneltä kysyy. Mä en edes tiedä kuka tuo on. Soundgardenista olen joskus kuullut mutta tunnistan siltä tai tuon omasta tuotannosta tasan nolla biisiä jos sellaisia kuulen.

Jos genre ei ole tuttu, niin sitten voi vaikka tuosta Wikipedia-linkistä tarkistaa mitä saavutuksia hänellä yhtyeineen ja laulajana. En minäkään vaikkapa oopperalaulajia tunne, joten joku taiteilija voi hyvin olla arvostettu ja moninkertaisesti palkittu, jopa historiallisesti musiikkityyleihin vaikuttanut, enkä silti tietäisi nimeä.

Cornell kuitenkin tulee esiin aina kun rockin (ja Seattlen the grungeporukan) historiasta puhutaan. Hyvin harva laulaja jättää sellaisen jäljen, että on yhden aikakauden ja tyylisuunnan merkittävimpiä vaikuttajia sen lisäksi että on lauluäänestään palkittu.

Cornellin kuolema herättää taas kysymyksen, että miksi hänen täytyi päättää päivänsä? Ulkoisesti kaikki oli ilmeisesti kohtalaisen hyvin, eivätkä päihteet enää vieneet miestä. Mutta kun sinne pään sisälle ei voi kukaan mennä.

Niinpä. Erityisen ikävää hänen lastensa kannalta. Valtava trauma joutua miettimään, miksi isä mielummin tappoi itsensä kuin halusi jatkaa osallistumista lastensa elämään. Kahdella ystävälläni tämä kipeä ongelma.:(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom