Resident Evil 4 HYPE

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
No johan nyt ... RE4 on saanut arvosteluissa eri saiteilla ulkomailla täyttä 100 pistettä.

Esim 1Up joka on tunnettu Nintendon pelien suohonpolkemisesta on antanut RE4 pelille täydet 100%

IGN kommentoi pelistä:

"Simply put, this game not only delivers on the hype, it exceeds it. You will be wowed. You will be terrified. And when it's all over, you'll wonder why Capcom didn't do this sooner." (9,8)

Julkaisu on 18.3 joten odottelemaan. :rock:

Löytyykö pakkikselta muita pelisarjan ystäviä? Itse tutustuin sarjaan kun ostin 1996 playstation ykkösen ja siihen ihan randomina mukaan Tekken 2 ja Resi 1. Nykyään sit hakataankin Tekken 4 ja odotellaan Resinelosta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se olis kyllä yllättävää, jos tuo oikeasti on hyvä peli :)

Itse tykkäsin siitä ihan ensimmäisestä osasta, mutta sen jälkeen ilmestyneet ovat olleet kerta kerralta huonompia (pohjanoteerauksena se Code Veronica vai mikä nyt olikaan).

Juu tää uusin reiska vaikuttaa aika jännältä...pitänee hommata kun ilmestyy. hienohan siitä on tehty ja vaikuttaisi, että se on hieman erilainen tunnelmaltaan kuin pelin aikaisemmat osat.

Resident Evil 1:stä pelasin kovasti Pc:llä aikoinaan. On muuten oikeesti pelottava peli, varmasti pelottavin mitä koskaan pelannu. Myöhemmät osat ollu paha pettymys, ihan vaan räiskintä peleiksi muuttunut..
Toivottavasti nelososa yllättää iloisesti :)

ei paljoa parempaa sarjaa ole pelihistoriassa näkynyt. jää koukkuun ihan totaalisesti - ja onpahan osattu tehdä vielä pelottaviakin. ihan lihapääkin saa kylmiä väreitä niitä pelaillessaan.

Ykkösessä oli kyllä tunnelmaa, siinä koirakohtauksessa meinasi tosiaan tulla löysät housuun :D
Jännitystä ja tunnelmaa noissa peleissä kyllä riittää, mutta paska pelattavuus ja ylivaikeat puzzlet tekevät kyllä sen, että en resident evileitä oikein jaksa pelata.

Jesuiitta sanoi:
Pakko-ostos, kai tuo tulee pleikkarille?

Jostain lueskelin että tehtäisiin myös pleikalle... saas nyt nähdä.

Kuitenkin aivan mahtava pelisarja. Varsinkin eka osa. Olen Miken kanssa aivan samaa mieltä koirakohtauksesta. Fiilikset oli ihan :hyper:

Jesuiitta sanoi:
Pakko-ostos, kai tuo tulee pleikkarille?

Kyllä tuo pleikalle tulee mutta euroversio varmaan vasta 2006 alussa.

Toisaalta cuben hinta on halvimmillaan 75€ joten vehje kannattaa hommata jo pelkästään RE Zeron ja RE Remaken takia.

Mike sanoi:
Aivan huippusarja. Se koirakohtaus ykkösessä oli pelihistoriani säikyin.
Oliko tuo se kun pitkällä tyhjällä käytävällä hyppäsi yhtäkkiä koira ikkunan läpi kimppuun? Mä säikähdin sitä kohtausta niin vitusti, että heitin ohjaimen huutaen pois enkä pelannut sitä peliä enää koskaan.

Hellion sanoi:
Oliko tuo se kun pitkällä tyhjällä käytävällä hyppäsi yhtäkkiä koira ikkunan läpi kimppuun? Mä säikähdin sitä kohtausta niin vitusti, että heitin ohjaimen huutaen pois enkä pelannut sitä peliä enää koskaan.

Uskoisin että tuosta kohdasta juuri puhutaan,itselläni pelihimo vaan kasvoi kyseisen kohdan jälkeen.Loistava peli. :5:

Mike sanoi:
Aivan huippusarja. Se koirakohtaus ykkösessä oli pelihistoriani säikyin.

Sama juttu mulla, koskaan en ole missään pelissä niin paljon pelästynyt... ihan huippu se ykkönen, muut ei oikein enää iskeneet. Peli piti pirun hyvin otteessaan ja siinä oli sellaista omaa "mystistä" jännitystään melkein koko ajan :rock:

Mahtaako tulla Boxille laisin tuota?
biohazard006.jpg

Täytyy vielä laittaa sivu jossa näkyy eri sivustojen arvostelupisteitä RE4 pelistä. Aika vakuuttavaa !

Linggi

Pitänee kyllä katsella, jos tuohon saisi rahat taiottua jostain. Zombiemättö kiinnostaa aina ja kerrankin tehty hyvä sellainen. :D

Suositut

Back
Ylös Bottom