Resident evil 2 - Apocalypse

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko muilla ollut ongelmia vetästä tuota Resident Evil -apocalypseä koneelle esim dvdshrinkillä?

No jaa, oli se ekalla kerralla ihan jees. Täytyy kyllä myöntää että, nyt kun vuokrasin sen niin nukahdin kesken. :nolo:

Ehkä paskin filmi, minkä tänä talvena oon kattonu. Juonen huonoudella ei kyllä ole mitään rajaa. Ja tietysti loppuratkaisu oli jo omassa yliampuvuudessaan niin huono, että teki mieli itkeä... :itku:
Leffan aikana monesti mietin, että viitsinkö kattoa tätä edes loppuun asti, mutta Millan takia sitten piti katsoa. Toista kertaa en varmasti katso, vaikka asella uhattas, paitsi tietysti jos milla tulee ja lupaa laatuaikaa vastalahjaksi.....

Kyllähän toi oli ihan katottava leffa, eilen vuokrattiin...

Ilman naurettavaa akrobatiaa, huonoa näyttelemistä, liian suttuisia zombiekohtauksia ja loppujutun käsikirjoittajan aivokatkosta, tämä elokuva olisi mennyt mukavasti perusviihteenä. Nyt jäi hitusen vituttaan.

Noh, zombie-elokuvia riittää, minullakin on niitä yli 200 filmin kokoelma.

Hirveä leffa! Kerta kaikkiaan...

viitala sanoi:
Onko muilla ollut ongelmia vetästä tuota Resident Evil -apocalypseä koneelle esim dvdshrinkillä?

Kyllä. Tässä levyssähän on ollut käytössä joku Sonyn uusi suojaus. Mutta ei hätää, netistä löytyy paljon keskustelua asiasta ja apu löytyy. Mulla auttoi joku Vob Blanker niminen (ilmais)ohjelma joka lukee levyn ensin kovolle ja sieltä Shrink osaa sen pakata. Googlettamalla löytyy.

Ja joo, leffateatterissa tuo menetteli mutta töllössä vähän jo häiritsi ne muutamat kökköydet. Vaikka genren ystävä jollain lailla olen. Ootellaan Romeron Land of the Deadia siis.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom