Resident evil 2 - Apocalypse

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
http://www.sonypictures.com/movies/residentevilapocalypse/

Tykkäsin ekasta vaikka olikin aivoton räiskintä, ehkä siksi, että peli on paras ever. Kakkonen pitää myös nähdä, ihan jo Millan takia.

re_apoc.jpg

residentevilapocalypse.jpg

film-586.jpg

Voi kyllä! Milla + pitkävartiset saappaat + aivoja syöviä zombeja + lentäviä raajoja + alati suihkivaa verta = voitto! :) Pakko katsoa viimeistään dvd:ltä!

Pakko mennä katsomaan. Ensimmäinen oli jo niin hyvää viihdettä, että tämä on pakko mennä katsomaan :rock:

Todellisena RE peli fanina selvä teatteri leffa ja aikanaan DVD:n osto bonusmatskuilla.

Ensi-illan aikoihin julkaistaan myös RE-Outbreak ja siitä tovin päästä RE4 :hyper:

Tomi sanoi:
Voi kyllä! Milla + pitkävartiset saappaat + aivoja syöviä zombeja + lentäviä raajoja + alati suihkivaa verta = voitto! :) Pakko katsoa viimeistään dvd:ltä!

Huomasin kanssa itse tässä taannoin miksi pidän niinkin onnettomasta scifi-tekeleestä kuin Fifth Element. Milla Jovovichilla on sellaista viehätysvoimaa, mikä tekee heikkotasoisestakin leffasta katsomisen arvoisen. :haart:

Ykkösosa oli ihan ässä. Mun muistaakseni se lopputaistelu sen elukan kanssa oli vähän siinä kyllästyttävyyden rajoilla, but hey, what the hell. Zombeja ainakin eliminoitiin kiitettävän usealla eri menetelmällä.

..Toivottavasti Milla ei oo tosiaan kakkososassa liian über, koska sitten myös noi isot loppuviholliselukat/ötökät/olennot on liian übereita, ja sit kaikki menee tylsäksi. :)

Ite tykkäsin elokuvasta pelin takia, täytyy tuo uusin käydä katsomassa myös. Edellinen elokuva jäi herkulliseen kohtaan, pakkohan se on katsoa! :)

NP sanoi:
Edellinen elokuva jäi herkulliseen kohtaan, pakkohan se on katsoa! :)

Jep voisiko elokuva enää kiihottavammin päättyä, kuin valkopukuisten miehien kommenttiin "He's mutating, start the operation NEMESIS" Ja Milla löytää itsensä keskeltä post apocalyptistä Raccoon Cityä pumppuhaulikko kädessä. Rumble young girl rumble!

:hyper: :hyper: :hyper: :hyper:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jokainen terve heteromies rakastuu Millaan viimeistään siinä fifth elementin kohtauksessa, jossa se tulee märkänä, huulet täristen sieltä "suihkukomerosta". Itse odottelen myöskin kuumeisesti Dawn of the Deadin uusintafilmatisointia. Tuskin pärjää alkuperäiselle, joka on ehkä historian älykkäin goresplatter. Se on nerokas se tapa, millä Romero käyttää zombeja tyhjäpäisen kuluttajaimmeisen symbolina. Plus aika selvänä vietnamkritiikkinä sen voi kanssa lukea. Samalla tavalla Day of the Dead on aika selvä kylmänsodan ja teknologiauskon metafora/kritiikki. Tai sitten ne on vain zombieleffoja, ja mä näen vertauskuvia siellä, missä niitä ei ole. Nyt meni asian viereen, mutta kyllä se uuden Dawn of the Deadin traileri vaikuttaa todella vakuuttavalta.

PESUKARHU CITY :rock:

Tietääkö kukaan päivämäärää, koska tämä tulee teattereihin?

Deat sanoi:
Eikös se ollu "He's mutating, I want him to the Nemesis-program."? Liekkö tuo tarkoitti että siitä jätkästä tehtiin Nemesis?

No anyway sitä se juuri tarkoitti, eli jännää jännää jännää! :hyper:

T-virusta olisi muuten hyvä ottaa ennen salille lähtöä, koska sehän pistää solut uusiutumaan melko kyytiä, eli kataboliaa ei pääse tulemaan. :thumbs:

Sivareina on vaan himo ihmislihaan ja hieman kalvakka iho sekä pieni kankeus, mutta sehän ei ole mitään uutta.

Onkohan T-virus WADA:n kiellettyjen aineiden listalla?

DoomStar sanoi:
Huomasin kanssa itse tässä taannoin miksi pidän niinkin onnettomasta scifi-tekeleestä kuin Fifth Element...

MITMITMIT??? 5th elementhän on scifi-leffojen aatelia eikä sitä pidä onnettomaksi dissaaman! No ei vais, mielipideasioitahan nämä ovat... Itse en pitänyt resident evil-leffasta pätkääkään, se on mielestäni todella pska! Hommasta mene lopullisesti pohja siinä vaiheessa leffaa kun Milla Magia kohtaa lauman nahattomia epäkuolleita koiria. Vastoin oikean ihmisen reaktiota(joka olisi jäykistyä kauhusta ja kuolla sydänkohtaukseen) tämä hoitelee lentopotkuilla ja mamasikereillä koirat kumoon. Ei hyvää päivää! :wall:
En mee kattoo kakkososaa, en ees jaksa netistä imailla... mieluummin lueskelen kaksi tuntia tonnikalapurkin tuoteselostetta.

DoomStar sanoi:
Huomasin kanssa itse tässä taannoin miksi pidän niinkin onnettomasta scifi-tekeleestä kuin Fifth Element. Milla Jovovichilla on sellaista viehätysvoimaa, mikä tekee heikkotasoisestakin leffasta katsomisen arvoisen. :haart:

Sä et tiedä / tajua elokuvista yhtään mitään! Fifth Element on yksi referenssielokuva, kysy vaikka: www.dvdplaza.fi

HEIKKOTASOINEN??? Jumalauta......

Lisää: IMDB

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom