Request Error

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuneli
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
36
Eli kun yritän mennää tosta etusivulta suoraan johonkin thrediin niin tulee tommonen.

"Request Error (invalid_request)
Your request could not be processed.
This could be caused by a misconfiguration, or possibly a malformed request.

For assistance, contact your network support team"

Sama homma kun eritän laittaa postin. Kun eritän uudestaan niin tulee se että pitää odottaa 30 sek että voi postata uudestaan, vaikka siinä thredissä ei näy sitä mun postii. Kolmanella erityksellä se sitte sanoo että olen jo postannu tämän posti aikaisemmin, vaikka sitä ei edelleenkään näy siinä thredissä, sitten kun odottaa vähän aikaa niin vóila se posti tulee vihdoin ja viimein näkyviin... Eli mistä mahtaa johtua?

tulee kans aika usein tuo jos yrittää mennä tredin last postiin tai kirjottaa uuden viestin

"Vika" on ainaki mulla ilmeisesti koneessa koska tämä ilmenee vain töissä, kotikone toimii ihan hyvin. Joten ehkä ihan hyvä vaan niin tulee tehtyä töitäkin :thumbs:

Tuneli sanoi:
"Vika" on ainaki mulla ilmeisesti koneessa koska tämä ilmenee vain töissä, kotikone toimii ihan hyvin. Joten ehkä ihan hyvä vaan niin tulee tehtyä töitäkin :thumbs:
juu sama juttu: töis vaan ilmenee. voi osittain johtua tuosta firman content filtteristäkin

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom