Reputation systeemin korvaaja...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.

Timba79

Moderaattori
Mode
Ikä
45
Välähti tässä mieleen, että voikos ton reputation jutskan pohjalla olevan palautejärjestelmän ottaa käyttöön? Eli samalla systeemillä vois antaa palautetta hyvästä tai huonosta postauksesta. Ja se näkyis kuten toi reputationin kommentti näkyi? Ja tämä ilman mitään kertyviä pisteitä ja sitäkautta virtuaalikikkeleitä. Oli vaan kätevää se palautteen anto suoraan ja oli mukava saada palautetta kirjotuksistaan? Oisko kehityskelponen ajatus??

Mun mielestä hyvä idea. Aina on mukava saada palautetta kirjoituksistaan ja sen mukaan tarkastella kirjoitustyyliään, jos siinä on jotain korjattavaa. Jos vaan softa antaa mahdollisuuden tähän, niin miksipä ei.

Toi voisi olla kyllä hyvä, jos vaan pystytään laittamaan. :thumbs:

Warheart sanoi:
Toi voisi olla kyllä hyvä, jos vaan pystytään laittamaan. :thumbs:
Jos tekniikka tuohon pystyy, niin se olisi hieno juttu.

Kuulostaa ihan hyvältä! :thumbs:

Hieno homma Mike jos vaan saa toimiin! Mun mielestä rehellisen palautteen antaminen kannustaa järkevämpään postaamiseen reeni ja ravino-osiolla ja jos siitä ei pisteitä jaeta niin ei tartte kenenkään itkeä siitäkään asiasta. Jättää sitten palautteet lukematta jos ne jotenkin häirittee...

Käyttöön vaan jos mahdollista.

Jep, tätä ehdotin jo siellä alkuperäisessä virtuaalikikkelithreadissa ja kannatan edelleen :thumbs:

Mike sanoi:
Laitan nyt tuon reputation systeemin päälle, mutta fiksaan niin, ettei noita pisteitä näy kenellekään, eli vain kommenttia voi antaa, eikä tätä voi tehdä anonyymisti. Käyttäkää tätä nyt oikein, tai se poistetaan lopullisesti.

Helvetin hieno homma!! Kiitos ja :worship: !

Timba79 sanoi:
Helvetin hieno homma!! Kiitos ja :worship: !
Laitoin sulle just. Pistä takaisin niin testataan. Mulla ei ainakaan näkynyt ne vanhat kommentit. Liekö ne poistuneet sitten jo?

Mulla ainakin näkyy aikaisemmatkin kommentit. Hyvä systeemi.

Tomi sanoi:
Mulla ei ainakaan näkynyt ne vanhat kommentit. Liekö ne poistuneet sitten jo?

Eipä näy mullakaan, toisaalta eipä sillä niin väliä.

Jakob sanoi:
Eipä näy mullakaan, toisaalta eipä sillä niin väliä.
Profile --> edit options --> show my reputation level [x]

Ja nyt on hävinnyt tämä korvaaja....? Tai en ainakaan löydä sitä asetuksistani.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom